Verkkokauppa.com boikottiin

Pettynyt asiakas

Verkkokauppa.comista ei kenenkään tarvitsisi mitään ostaa. Hinnat ovat edulliset, mutta omalla kohdallani tilauksen ja tavaran saannin väliin mahtui tasan 14 päivää eli pari viikkoa. Muiden arvostelujen perusteella voi kestää huomattavasti kauemminkin, jos kyseinen pulju nyt edes kuukausien odottelun jälkeen jaksaa varastosta loppuneita tuotteita asiakkaalle tilata. Tein reklamaation (luvattu käsittelyaika max. 2-5 päivää), mutta eipä sieltä mitään järkevää takaisin; väittivät vain kivenkovaa, että luvattu käsittelyaika toteutui. Ja vitut. Tilauksen ja päivän, jolloin Itella sai lähetykseni haltuunsa, oli 12 päivää!

Itse en ainakaan enää suuresta edullisuudesta huolimatta tule tuolta ostamaan yhtikäs mitään.

5

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä toimitusaika tilaamallesi tuotteelle näkyi webissä?

• määnjmkjnkjnkj

Päävarastossa eli 2-5 arkipäivää.

• Anonyymi

Verkkokauppa.com ei ole asiakasystävällinen eikä asiakaspalveluhenkinen vaan yrittää huijata. Pompottavat tavaran vaihtajaa mitä ihmeellisimmillä tekosyillä ja soopan puhumisella, jottei vaan osaa saisi vaihdettua. Boikottiin vaan koko pulju!

Olen kaupan aloituksesta asti ollut asiakas ja sen jälkeen yritysasiakas. Nyt riitti asiointi Verkkokauppa.com:ssa, enkä kuulemma ole ainoa, jolle on riittänyt! :D :D

• Anonyymi

Palautus roinaa saa edullisesti takahyllystä!

• Anonyymi

Jos ei ole hyllytavarana varastossa, niin tietenkin saattaa kestää. Tilatut tavarat tulevat silloin suurella todennäköisyydellä Suomen rajojen ulkopuolelta. Mitä kauempaa tulevat, niin sen kauemmin kestää. Järki hoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2135
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      335
      1333
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1275
    4. 157
      1178
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1001
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      948
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      899
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      858
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      809
    Aihe