huulten täyttö oulu

restylane?

Hei, osaisiko joku suositella missä Oulussa kannattaisi käydä laitattamassa restylanea huuliin. Olen täyteaineita vertaillut ja saanut sen kuvan että toi restylane olisi ehkä turvallisin sekä "paras". Hintoja saa myös kertoa ja kokemuksia muutenkin :)

31

6699

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsensä..

      Myrkyillä kyllästäminen pitäis kieltää lailla.

    • Oulusta minäkin

      Hei Restyline? Minä käyn City Salongissa otattamassa näitä pistoksia. Siellä käy Haaparannasta henkilö laittamassa täyteaineita. Hän osaa laittaa ja katsoa juuri sopivan määrän, mikä näyttää tosi luonnolliselta. Muistaakseni laittajan nimi oli Jaana. Soita sinne ja kysy milloin tulee seuraavan kerran. Muistaakseni tulee kesäkuun alussa. Laittoi minulle kuukausi sitten täytettä huulliin ja tuli tosi luonnollisen näköiset. Toki ilme vähän muuttuu kun huulet ovat hieman täyteläisemmän näköiset. Yksi ihminen on vain kysynyt että onko minun huuliin laitettu mitään? Sanoin että ei ole, mutta olen huulipunaa laittanut vähän erilailla. Suosottelen häntä todella sillä käsitykseni mukaan hän ei laita mitään luonnottomilta näyttäviä juttuja. Toki huuli oli turvoksissa muutaman päivän, mutta sanoin että minulla on herpes ylähuuken sisäpinnalla ja silksi huuli on niin iso. Nyt tosi kaunis ja otan kyllä uudestaan kunhan tämä tästä häipyy. Olen otattanut hänellä täytettä ryppyisiinkämmenselkiin ja silnäkulmiin ja kaikki on onnistunutt tosi hyvin.

      • Naisten .

        Elämä on raskasta kun joutuu joka käänteessä valehtelemaan.


      • ...
        Naisten . kirjoitti:

        Elämä on raskasta kun joutuu joka käänteessä valehtelemaan.

        Osta poika mopo niin näet vähän enemmän maailmaa...


      • Anonyymi
        Naisten . kirjoitti:

        Elämä on raskasta kun joutuu joka käänteessä valehtelemaan.

        Kuules sie, kateellinen staattinen, olen pahoillani puolestasi, ettei seurakuntasi salli sinun elää normaalia elämää kaikkine pikku nautintoineen.
        Toivon tässä kuitenkin sinulle täydellistä irtipääsyä rajoittavasta, rankasta uskonnostasi ja uskonyhteisöstäsi ja toivon sinulle tulevaisuudessa täydellistä vapautta elää omaa elämääsi ilman srk:n asettamia syntirajoituksia ja muuta aivopesua.
        Toivon että sinäkin löydät ilon elämästä ja sen laajoista "värivaihtoehdoista".


    • Kateenkuori

      Voi voi Sinua totuuden torvi. En todellakaan usko että Sinä et valehtele koskaan, koska sellaista ihmistä ei olekkaan. Joten taidat olla vaan kateellinen niille joilla on uskallusta ja varaa hoitaa kauneuttaan ihan kohtuullisessa mielessä. Vai puhutko itsestäsi , myös sellaisen kuvan saa lauseestasi! Jos näin on niin lopeta se valehtelu joka käänteessä niin elämä helpottuu kummasti. Minä en todellakaan joka käänteessä valehtele ja siksi varmaan olen iloinen ja onnellinen ja omaan tosi paljon kavereita ja ystäviä.

      • Anonyymi

        SH ESTHETICS -
        En suosittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SH ESTHETICS -
        En suosittele

        Oot ilmeisesti sama vainoaja josta puhuttiin tuolla toisella palstalla🧐 Kiusaat ja mustamaalaat yrittäjää järjestelmällisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ilmeisesti sama vainoaja josta puhuttiin tuolla toisella palstalla🧐 Kiusaat ja mustamaalaat yrittäjää järjestelmällisesti.

        Suosittelen Sari Säilyn palveluita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Sari Säilyn palveluita

        Kasvohoidot ym varmasti osaa kosmetologina mutta missään nimessä ei kosmetologille jos haluaa hoitoja pintaa syvemmältä eli pistoksia ym. Kosmetologin pätevyys ei missään nimessä riitä siihen mitä pistoshoidoissa tarvitaan. Kosmetologeilla ei ole tarvittavaa anatomian ym tuntemusta mikä taas sairaanhoitajilla on koska sairaanhoitajat ovat korkeasti koulutettuja. Sairaanhoitajat tietävät hoitojen vasta-aiheet jne mitä kosmetogit taas eivät. Lisäksi nuissa hommissa pitää oikeasti tietää mitä tekee että voidaan minimoida komplikaatiot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen Sari Säilyn palveluita

        Onko Sari Säilyn hoitola edelleen Helsingissä?


      • Anonyymi

        Noiden staattisten on aivan pakko valehdella koko elämänsä ajan, joka käänteessä, valehdella sekä itselleen että seurakunnalleen, ei muuten voi ollenkaan elää - se on täysin mahdotonta valehtelematta.


    • ketjun aloittaja

      Kiitos paljon sinulle "Oulusta minäkin"/"kateenkuori" asiallisesta vastauksesta :) mietin ensin, että kävisin ihan jossain sairaalassa laittamassa, mutta kun kerran kehuit tota city salonkia niin pitääpä ottaa yhteyttä sinne ja kysellä lisää! paljonko sulle on laitettu kerralla ja laitettiinko restylane lipp:iä vai? ja kauanko sulla on kestäny lopputulos, toki se on aivan yksilöllistä, mutta mielenkiinnosta kyselisin.. ja muistatko hintaa? :)
      Juurikin luonnollista lopputulosta haluaisin, mikä istuu omiin kasvoihin. Mielestäni näyttäisin kivalta täyteläisimmillä huulilla, kukapa ei, ellei sitten ole jo valmiiksi täyteläiset huulet..tämä siis :minun_ mielipiteeni :) .mutta mitään övereitä en todellakaan halua.

      Kaikki saa toki olla mitä tahansa mieltä tästä huulien täytöstä ja kaikista muistakin vastaavanlaisista asioista, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää tulla asialliseen kysymykseen laittamaan vastaukseksi turhia, aiheettomia viestejä..jos näitä haluaa kritisoida niin sille voisi vaikka perustaa oman keskustelun, missä keskustellaan mielipiteistä..tässä mulla oli tarkotus kysellä vaan kokemuksia ja tietoja :) en voi ymmärtää, miten jotakuta voi niin paljon häiritä se, että joku tuntematon ihminen harkitsee tällaista asiaa :D

      • aloittaja taas

        heh, hoksasin just että tässä on tää että voi antaa peukkuja joko ylös - tai alaspäin.."kiva", kun jotku tulee tänne keskustelupalstalle, plastiikkakirurgia-osastolle, vaikkei selvästikkään ole aiheesta kiinnostuneita, ainakaan siinä mielessä mikä tällekin keskustelulle oli tarkoituksena :D no, eipä nuo peukut, oli mihin suuntaan tahansa, mihinkään vaikuta..ihmettelin vain :D


    • Oulusta taas

      Hei! muistaakseni se maksoi 420 ekee. Laitettiin myös loput suupieliin. Se oli sitä mitä ainetta laitetaan juuri huuliin. Laittoi koko ampullin. En muista paljonko siinä nyt oli. Minulla tämä pysyy todella kauan aikaa. Jaana laittaa tosi tehokasta puudutusvoidetta joten kipua ei jurikaan tunnu. Pistos tietty tuntuu mutta ei minulla ainakaan kipeältä. Joskus on tullut vähän enemmän pikku mustelmaa mutta ne on peittyneet meikillä. Viimeksi ei tullut kuin pikku mustekmat alahuuleen johon myös laitettiin pikkuisen täytettä. Kuulemma kolmen viikon llkuluttua tulos näkyy lopullisesti. Minä ainakin olen ollut joka kerta tosi tyytyväinen Jaanan laittamiin täytteisiin. Olen laitattanut täytettä myös silmäkulmien ryppyihin ja ryppyisiin kämmenselkiin. Sen verran arvokasta että en kaikkea yhdella kertaa. Toivottavasti olet yhtä tyytyväinen kuin minä. Muista että tietenkin huulien täyttö pikkasen muuttaa ulkonäköä vaikka muut ei sitä ehkä huomaa.

    • restylane

      tuhannet kiitokset vastauksista :)

      • Oulu3

        Kävin Oulussa ottamassa Ellancé täyteainetta juonteisiini sekä Revanessea huuliin. Hyvä tulos vaikka hiukan aristikin viikon verran.


    • Oulusta1

      Missä?

    • Kannattaa harkita

      En halua pelotella, mutta kun minulle laitettiin Restylanea v. 2009 huuliin ja joihinkin ryppyihin, tuli pintateitše leviävä melanooma. Kun sitten plastiikkakirurgi kertoi sen olevan riski aina, en ole enää täyteaineisiin turvautunut. Mieluummin terve ja vanhenevan näköinen, kuin sileä ja tautinen. Tätäkin aiasta vaietaan, mutta tietoakin on, jopa netissä.

    • Ihmettelen vaan

      Haluatko todella näyttää Aku Ankalta? Ja vielä maksaa maltaita ulkonäön pilaamisesta?

    • Kiitoksii

      Kuka olisi Oulussa hyvä huuten täyttäjä?

      Plastiikkakirurgi Kai Lassilasta onko kokemusta?

      Tuula Kinnusesta?

      Hinnat taitaa olla korkeita heillä.....

      • luonnottomankaunis

        Tuula täyttää juuri näitä ankkahuulia,näkeehän sen omistakin huulista,itse oon löytäny parhaimman täyttäjän helsingistä studio vms viivi Seppänen,julkkisten huulia täyttelee myös, mutta the lookilla on parhaimmat ja pysyvimmät aineet.


    • Jggk

      Kokemuksia Outi kaarelasta?

    • sarahhjolene

      Mielestäni restylane pysyy tosi huonosti huulissa. Ouluun ollaan avaamassa the lookin toimipistettä, kokeileppa siellä sellaista ainetta kuin pluryal. oon käyttäny siä itse kauan. pysyy hyvin!

    • Kiits

      Onko Oulussa jo The Look ja kuka siellä on paras huultentäyttäjä?

    • Kiitokset

      Onko kenelläkään kokemuksia Anna-Liisa Vesala-Salmelasta huulien täytön suhteen?

    • OnkoTietoa

      Onko kenelläkään kokemusta Tuula Kinnusesta? Mietin, kumpi olisi parempi ja kumpi edullisempi Tuula vai Anna-Liisa?

    • Oulust

      Onko tosi, että Tuulia Kinnunen tekisi ankanhuulet? Entä onko kokemusta Anna-Liisa Vesala-Salmelasta?

    • idiootti123

      Lookista tai muistakaan en tiedä, mutta ainakaan Pitkäsellä ei ole mitään kunnon koulutusta saati laillisia oikeuksia tehdä mitään konkreettista hätä -taikka vaaratilanteissa.

      En ymmärrä miten Suomessa ruiskuihin saa edes koskea muut kuin Valviran alaiset. Jo piikkien oikeaoppinen avaaminen, laitto, pito ja hävitys vaatii kunnon koulutuksen. Muutama päivän kestoinen pilipali kurssi (tai avoimen yo:n kurssi, jonka suurin osa lääkikseen hakevista ylioppilaista on jo tehnyt lukio aikana) vs 4-5 vuoden täysipäiväiset opinnot, niin jokainen voi miettiä eron. Suurin osa lääkäreistä ja p.kirurgeista käyttää edelleen Restylanea ja syy on koostumuksessa. Osa pysyvimmästä aineista ei kokonaan tuhoudu toisin kuin markkinointi teksteissä väitetään.

    • Anonyymi

      Studio VMS pilannut kaverini huulet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe