Doctor Who alkaa tänään!

Scifisti1977

Tänään YLE TV2:lla uusi Doctor Who -sarja vuodelta 2005 alkaa alusta. Neljä jaksoa per viikko. YLE TV2 klo 20.00. Suosittelen! Jaksot tulevat ma-to samaan aikaan samalla kanavalla!

2

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrs W

Yay! Ihan kelpo tekstityskin oli, vaikka Tardisin selitystä voisi takuulla rääpiä loputtomiin. D on niin vaikea. Boen Naama toimii hyvin huomisessa ja New New York -jaksoissa, mutta kunhan kyseisen otuksen (mahdollisia) juuria aletaan valottaa, saattaa tekstittäjä toivoa että olisi sittenkin käyttänyt kasvoja... Ainoa todellinen marinan aihe on ulkomaalaisen käyttö "He's gay and she's alien"-paljastuksessa. (Vai onko ulkomaalaista alettu käyttää tällaisenkin alienin vastineena, vrt. ulkosuomalainen?)

• Scifisti1977

Itse asiassa en jaksanut katsella tuota nyt televisiosta itse. :D Mulla on se suomi- DVD-boksi eka kaudesta. Tosin en ehkä ihmeemmin ole kiinnittänyt tekstitykseen huomiota. On se ihan kiva olla näkyvissä, mutta jotenkin kuuntelen enemmänkin. Mulla on 2. ja 3.kaudet ihan britti DVD-bokseina. Niistähän ei ole suomi-boksia tullutkaan. Mutta nyt kun YLE alkoi esittämään tätä niin voi olla että jossain vaiheessa julkaistaan suomi-boksit kaikista kausista. Siihen mennessä tosin mulla saattaa olla kaikki kaudet jo britti-bokseina. Eipä väliä kun toi englanti sujuu. :D

Eilen tuli postissa Torchwoodin 1. ja 2. kaudet. Aloin oikein keräämään nyt näitä upeita brittisarjoja ihan omaan kokoelmaani.

Mutta hienoa, että YLE viimeinkin esittää loistoskifiä. Kuullemma 2013 kesällä tulisi vasta 4-6 kaudet YLE:ltä. Nyt tänä kesänä tulee kaudet 1-3. No kunhan muistavat esittää ne jouluspesiaalit siinä välissä niin olisi hyvä. Kohtahan se nähdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe