Tänään YLE TV2:lla uusi Doctor Who -sarja vuodelta 2005 alkaa alusta. Neljä jaksoa per viikko. YLE TV2 klo 20.00. Suosittelen! Jaksot tulevat ma-to samaan aikaan samalla kanavalla!
Doctor Who alkaa tänään!
2
279
Vastaukset
- Mrs W
Yay! Ihan kelpo tekstityskin oli, vaikka Tardisin selitystä voisi takuulla rääpiä loputtomiin. D on niin vaikea. Boen Naama toimii hyvin huomisessa ja New New York -jaksoissa, mutta kunhan kyseisen otuksen (mahdollisia) juuria aletaan valottaa, saattaa tekstittäjä toivoa että olisi sittenkin käyttänyt kasvoja... Ainoa todellinen marinan aihe on ulkomaalaisen käyttö "He's gay and she's alien"-paljastuksessa. (Vai onko ulkomaalaista alettu käyttää tällaisenkin alienin vastineena, vrt. ulkosuomalainen?)
- Scifisti1977
Itse asiassa en jaksanut katsella tuota nyt televisiosta itse. :D Mulla on se suomi- DVD-boksi eka kaudesta. Tosin en ehkä ihmeemmin ole kiinnittänyt tekstitykseen huomiota. On se ihan kiva olla näkyvissä, mutta jotenkin kuuntelen enemmänkin. Mulla on 2. ja 3.kaudet ihan britti DVD-bokseina. Niistähän ei ole suomi-boksia tullutkaan. Mutta nyt kun YLE alkoi esittämään tätä niin voi olla että jossain vaiheessa julkaistaan suomi-boksit kaikista kausista. Siihen mennessä tosin mulla saattaa olla kaikki kaudet jo britti-bokseina. Eipä väliä kun toi englanti sujuu. :D
Eilen tuli postissa Torchwoodin 1. ja 2. kaudet. Aloin oikein keräämään nyt näitä upeita brittisarjoja ihan omaan kokoelmaani.
Mutta hienoa, että YLE viimeinkin esittää loistoskifiä. Kuullemma 2013 kesällä tulisi vasta 4-6 kaudet YLE:ltä. Nyt tänä kesänä tulee kaudet 1-3. No kunhan muistavat esittää ne jouluspesiaalit siinä välissä niin olisi hyvä. Kohtahan se nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244292
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333493Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543384Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S301766