Tänään YLE TV2:lla uusi Doctor Who -sarja vuodelta 2005 alkaa alusta. Neljä jaksoa per viikko. YLE TV2 klo 20.00. Suosittelen! Jaksot tulevat ma-to samaan aikaan samalla kanavalla!
Doctor Who alkaa tänään!
2
237
Vastaukset
- Mrs W
Yay! Ihan kelpo tekstityskin oli, vaikka Tardisin selitystä voisi takuulla rääpiä loputtomiin. D on niin vaikea. Boen Naama toimii hyvin huomisessa ja New New York -jaksoissa, mutta kunhan kyseisen otuksen (mahdollisia) juuria aletaan valottaa, saattaa tekstittäjä toivoa että olisi sittenkin käyttänyt kasvoja... Ainoa todellinen marinan aihe on ulkomaalaisen käyttö "He's gay and she's alien"-paljastuksessa. (Vai onko ulkomaalaista alettu käyttää tällaisenkin alienin vastineena, vrt. ulkosuomalainen?)
- Scifisti1977
Itse asiassa en jaksanut katsella tuota nyt televisiosta itse. :D Mulla on se suomi- DVD-boksi eka kaudesta. Tosin en ehkä ihmeemmin ole kiinnittänyt tekstitykseen huomiota. On se ihan kiva olla näkyvissä, mutta jotenkin kuuntelen enemmänkin. Mulla on 2. ja 3.kaudet ihan britti DVD-bokseina. Niistähän ei ole suomi-boksia tullutkaan. Mutta nyt kun YLE alkoi esittämään tätä niin voi olla että jossain vaiheessa julkaistaan suomi-boksit kaikista kausista. Siihen mennessä tosin mulla saattaa olla kaikki kaudet jo britti-bokseina. Eipä väliä kun toi englanti sujuu. :D
Eilen tuli postissa Torchwoodin 1. ja 2. kaudet. Aloin oikein keräämään nyt näitä upeita brittisarjoja ihan omaan kokoelmaani.
Mutta hienoa, että YLE viimeinkin esittää loistoskifiä. Kuullemma 2013 kesällä tulisi vasta 4-6 kaudet YLE:ltä. Nyt tänä kesänä tulee kaudet 1-3. No kunhan muistavat esittää ne jouluspesiaalit siinä välissä niin olisi hyvä. Kohtahan se nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646207
- 635609
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284495- 573889
- 143805
- 323229
- 682999
- 592846
- 702599
- 471960