toisen maan". Tavallinen työläinen tai talonpoika ei sotaa kaipaa. Niitä haluavat:
1. Rikkaat rikastuakseen lisää ryöstösaaliilla
2. Pervot ja psykopaattiset poliitikot
3. Pervoin ja psykoin kansanosa eli ammattisotilaat. Kukaan täysipäinen ei valitse ammatikseen sotilasta eli joukkotappajaa
Kertokaas "Miksi kansat toisiansa surmaa, työmies
9
324
Vastaukset
- LaD
Kommunisti se taas valehtelee
- paukku-pete
Kohdan 3 allekirjoittavat kaikki täysijärkiset ihmiset. Ilman ammattisotilaita ei sotiakaan olisi kun kukaan tavallinen tallaaja ei halua lähteä kotoansa sotimaan naapurimaihin.
- pönttö-pete
Niin joo, ei uskoisi, että afrikkakin on täynnä ammattisotilaita. Niinhän täytyy olla, kun jatkuvasti siellä paukutellaan.
Sotia ei olisi, jos maailmassa ei olisi naiivia typeryksiä niin paljon, siis sellaisia kuin sinä ja aloittaja.
Saakohan raiskaajan paremmin lopettamaan hommansa kääntymällä vatsalleen (siis tarjoamalla kakkosta), vai vetämällä sitä turpaan? No, tiedän jo mitä te tekisitte, älkää neidit vaivautuko vastaamaan...
- on on
Venäjällä on tosi paljo sotilaita
- laskin kaikki
Amerikassa vaan on ammattisotilaita paljon enemmän.
- Surmaa tai tule
surmatuksi. Jos et halua osallistua sinun käy kuin Huhtiniemessä.
- rikas, vaikka köyhä
Niinhän se on kun omaisuuden himosta hulluksi tullut varakas ihminen pakottaa työläiset tappamaan toisen maan työläisiä tullakseen itse vieläkin rikkaammaksi unohtaen kuitenkin, että käärinliinoissa ei ole taskuja.
- 23
Tuohon kolmanteen kohtaan liittyen:
Mistä lähtien ammattisotilas on ollut synonyymi henkilölle, joka osallistuu hyökkäyssotiin? On totta, että esim. Yhdysvaltain ammattisotilaista koostuva armeija on jatkuvasti sotimassa siellä ja tällä, mutta sillä ei liene mitään tekemistä itse sotien kanssa. Jos meillä olisi Suomessa palkka-armeija, ja minä - isänmaallisena ihmisenä - päättäisin liittyä siihen motiivinani maan turvaaminen, niin olisinko minä "pervoin" ja "pyskoin" kansalainen? Ja mistä lähtein sotilas, joko ammattisotilas tai asevelvollinen, on ollut synonyymi joukkotappajalle? Taisit keksiä tuon ihan itse.- jäkättäjä
Poliitikot eivät voisi käydä hyökkäyssotia jos ei olisi ammattisotilaita niitä hoitamaan. Puolustussotia ei tarvita jos ei kukaan hyökkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989