Vaikka olisi kuinka vedenpitävä todiste tahansa (kuten evoluutioteorian kanssa), niin kretu voi aina lopuksi heittää viimeisen argumentin "et voi olla varma koska et ollut paikalla"." (nimimerkki ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/10224790 (Elämän alkusynty, miksi ei ole jo ratkaistu?))
Kreationistien argumentti on aivan oikea. Niin kauan kuin kukaan silminnäkijä ei ole ollut paikalla, tieteelliset "todisteet" ovat vain pelkkiä tarkoitushakuisesti sepitettyjä olettamuksia. (nimimerkki Jaakob samassa ketjussa)
Yhtään elämää ei ole syntynyt tyhjästä. Jokaisella elävällä olennolla on elämänantaja. Yhtään kananpoikaa ei ole syntynyt ilman kanaa ja kukkoa, yhtään vasikkaa ei ole syntynyt ilman lehmää ja sonnia, yhtään koiranpentua ei ole syntynyt ilman uros ja naaraskoiraa, yhtään ihmistä ei ole syntynyt ilman miestä ja naista jne (nimimerkki Jaakob samassa ketjussa)
- Haa! huudahti Holmes ja osoitti Jaakobia etusormellaan. - Kun näette kadulla kulkevan ihmisen, miten voitte tietää että hän on syntynyt miehestä ja naisesta? Ettehän te ole ollut näkemässä hänen syntymäänsä!
Kreationistien argumentti osoitettu kestämättömäksi. Hiski, heittäisitkö vielä yhden punaviinimarinoidun peltohiiren?
Tyhjästä vai ei?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393