Ensi syksyn vaaleissa pääsen ensi kertaa äänestämään. Jännittää jo etukäteen. Olen kuullut,että voi äänestää myös jaloillaan ? Miten se käytännössä tapahtuu ?
Miten se toimii ?
9
<50
Vastaukset
Älä ainakaan äänestä kepua, kokoomusta, persuja, RKP:tä tai kristillisdemokraatteja eikä myöskään mitään pieniä äärioikeistopuolueita.
- Kiitos vinkistä
Äänestän PerusSuomalaisia. :)
- vihaaja.
Kiitos vinkistä kirjoitti:
tyhjää mölyäviä tyhmiä apinoita koko sakki
- tunnin tai 2
vihaaja. kirjoitti:
tyhjää mölyäviä tyhmiä apinoita koko sakki
Hienoa, kerroit kaiken itsestäsi.
- mistä noita perusja
Kiitos vinkistä kirjoitti:
Kukin äänestää näköistään ja sivistystasoltaan tasoistaan puoluetta.
Onnea valinnallesi (joka on aivan prseestä), täällä taitaa muutenkin olla aika paljon persujen kannattajia, keskustelujen tasosta päätellen.
- .............
no, jos kädet ei toimi niin.......
- tietäjä.
Olen kuullut että jos äänestyslapun sijaan palauttaa kasan paskaa, ääni menee kepulle. Jos taas palauttaa liian epäselvällä merkinnällä varustetun lapun, ääni menee PerSukselle. OLE VAROVAINEN!
- äänetön
Tietäjä taas kerran oikeassa... ;D
- kuuntelija.
Kepun laulu
http://www.youtube.com/watch?v=C_ORsizGTq0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462