Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanut vastaamaan. Huoli omasta tilanteestani oli liian suuri.
Kukaan, ei kukaan, teistä uskovaisista välittänyt. Jokainen viesti lähti siitä lähtökohdasta että olin terve.
En ollut terve.
- Kerroin yhdelle ihmiselle nimeni. N. viisi vuotta sitten. Tänään sain asiasta tietävältä viestin, jossa se mainittiin.
Kukaan teistä uskovista ei puutu tilanteeseen. Vaikka luulisi kaikkien tietävän että on rikos ilmoittaa yksityishenkilön nimi palstalle. Tätä palstaa lukee koko Suomi.
Kerroin nimeni vain yhden kerran siis, viisi vuotta sitten. KIUSAAJANI tekee kerta kerran jälkeen RIKOKSEN, ja rikkoo intimiteettisuojani - hän kertoo nimeni.
Sheriffi on joutunut puuttumaan, ja hän on kielänyt yksityishenkilöiden nimien mainitsemisen. Se ei auta.
Sääntöjä rikotaan. Hellarit antavat rikokselle hiljaisen hyväksyntänsä postaamalla Jeesus-aiheisia tektejään kuin mitään ei olisi tapahtunut. He eivät välitä.
"Jumalan rakkaus"
1
123
Vastaukset
- on huomioon
Ei täällä ole montaa hellaria. Tiedän sen vaikka en hellari olekaan.
Ateistit, epäuskoiset ja jehovantodistajat ovat pilanneetsotkuillaan kaikki uskoville tarkoitetut keskustelupalstat Suomi24.fi:n saitilla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564