http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/rikokset_ja_oikeudenkaynnit/auer/1395147.jpg
Hahhaa..
Jos vankilassa piirtelee jostain tatuointilehdistä (tod. näk. muilta vangeilta lainattu) kuvia lehtiöön, niin onko epäilty ollut Saatananpalvoja murhan aikaan?
Aika heikoilla kantimilla syyttäjän teoriat. Tai siis TODELLA heikoilla kantimilla.
Auerin goottitribaalit - Saatananpalvontaa? LOL
5
134
Vastaukset
- Suojaustaso III
Näkyy olevan suojaustaso III, eli kuka on vuotanut luottamuksellista tietoa nettiin? Joko syyttäjä etsii vuotajaa, vai onko ihan normaali käytäntö, että luottamuksellista tietoa voidaan vuotaa kaiken kansan nähtäville?
Turvallisuusluokitusmerkintää koskevat erityissäännökset
Jos asiakirjan tai siihen sisältyvän tiedon oikeudeton paljastuminen tai oikeudeton käyttö voi aiheuttaa vahinkoa kansainvälisille suhteille, valtion turvallisuudelle, maanpuolustukselle tai muulle yleiselle edulle viranomaisten toiminnan julkisuudesta annetun lain 24 §:n 1 momentin 2 ja 7―10 kohdassa tarkoitetulla tavalla, salassa pidettävän asiakirjan suojaustasoa koskevan merkinnän yhteyteen tai sen sijasta voidaan tehdä erityinen turvallisuusluokitusmerkintä.
Turvallisuusluokitusmerkintä tehdään:
1) suojaustasoon I kuuluvaan asiakirjaan merkinnällä "ERITTÄIN SALAINEN";
2) suojaustasoon II kuuluvaan asiakirjaan merkinnällä "SALAINEN";
3) suojaustasoon III kuuluvaan asiakirjaan merkinnällä "LUOTTAMUKSELLINEN";
4) suojaustasoon IV kuuluvaan asiakirjaan merkinnällä "KÄYTTÖ RAJOITETTU".
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2010/20100681 - Heh-heh.
Eihän median/viranomaisten väite saatanallisista rituaaleista noihin tatskoihin/kuvioihin perustu. Se perustuu murhattuun tehtyihin merkkeihin ja muihin murhaan sisältyneisiin rituaaleihin.
- .................
Mikä ihmeen tarve sinulla on puolustella Aueria?
- hththth
No en puolustellut Aueria, voi olla syyllinen tai sitten ei. Mutta tuo saatananpalvontakuvio ei kyllä mene meikäläiselle läpi.. kovin helposti.
- Anonyymi00005
ESTÄKÄÄ NE SATANISMIN RIKOKSET !!!!!!!!!!!
. VAROKAA!!! TÄNÄÄN 19. huhtikuuta ALKAA SATANISTIEN SAATANANPALVONTA AIKA. TARKKAILKAA SATANISMIA
TARKKAILKAA SATANISTEJA JA SATANISMIRIKOKSIA KAIKKIALLA NYT !!!!!!!!...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203