Mitä eroa on?? Kumpi parempi ja onko vaikutukseltaan samanlaisia? Ei tartte sitte lässyttää, että niihin jää koukkuun.
Temestan ja Xanorin ero??
2
472
Vastaukset
- kumpaakin käyt.
Eroako? Mm. eri vaikuttava lääkeaine ja eivät vaikuta samalla tavalla, alpratsolam on ainut depr.auttava bentzo.
Googlaamalla löytyy lisää infoa - hairsprayqueen
Temesta, vaikuttava ainne loratsepaami, on anksiolyyttisistä bentsodiatsapiineista voimakkain, joka tarkoittaa sitä että lääkken vaikutus alkaa todella nopeeta, itselläni vaikutus alkaa noin 5min päästä jos sulatan tabletin suussa. Temestan vaikutus ei ole pitkäaikainen, eli temesta sopii hyvin äkillisen voimakkaaseen ahdistukseen. Xanor, vaikuttava aine alpratsolaami on muistaakseni yksi voimakkaimista bentsodiatsapiineista, riipuen annoksesta 0 .25mg-2mg. Sitten on myös depot Xanoreita joiden vaikutus on pitkäaikainen, mutta kestää ennenkuin lääke alkaa vaikuttamaan, itse suosittelisin Xanor/Xanor depotia pitkäaikaiseen jatkuvaan ahdistukseen. Kun itselläni oli käytössä Xanor kerkesin monesti ahdingossani viilellä yms ennenkuin vaikutus alkoi.
Xanorin käytössä toleranssi nousee todella nopeaan, aluksi olin sekaisin kuin seinäkello 0.25mgstä kun taas ennen Xanorin vaihtoa pystyin huoletta syömään 5mg ilman erityistä vaikutusta.
Jos itse saisin päättää määräisin itselleni ahdistykseen 1mg Temesta 1mg Xanor depot (jos on kyse pitkäaikaisesta ahdistuksesta joka ei hellitä millään) mutta lyhytaikaiseen pelkkää Temestaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291