Miksi Suomi liputtaa?

LaD

Onko jokin muukin juhlapäivä vai miksi sodan häviäjä liputtaa voitonpäivänä?

19

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU-päivä nyt on

      8.5. on todellinen voiton päivä ja silloin allekirjoitettiin antautumissopimus.Stalin veti herneen nenäänsä ja 9.5. tehtiin uusintanäytelmä tuon pellen takia.Ota selvää asioista ettei tarvitse tyhjää skrivata.

      • LaD

        No anteeksi ja kiitos.


      • Naakanketale

        "8.5. on todellinen voiton päivä ja silloin allekirjoitettiin antautumissopimus.Stalin veti herneen nenäänsä ja 9.5. tehtiin uusintanäytelmä tuon pellen takia."

        Kenellä muulla kuin neukulla itsellään oli oikeus kirjoittaa sen puolesta yhtään mitään sopimuksia? Millä perusteella heikko jenkki ja/tai olematon antautuja-apina britti olisivat voineet tehdä sopimuksia Puna-armeijan puolesta. Eipä ole vähäjärkisempää tekstiä nähty kuin tuo sinun koiranoksennuksesi.


      • LaD
        Naakanketale kirjoitti:

        "8.5. on todellinen voiton päivä ja silloin allekirjoitettiin antautumissopimus.Stalin veti herneen nenäänsä ja 9.5. tehtiin uusintanäytelmä tuon pellen takia."

        Kenellä muulla kuin neukulla itsellään oli oikeus kirjoittaa sen puolesta yhtään mitään sopimuksia? Millä perusteella heikko jenkki ja/tai olematon antautuja-apina britti olisivat voineet tehdä sopimuksia Puna-armeijan puolesta. Eipä ole vähäjärkisempää tekstiä nähty kuin tuo sinun koiranoksennuksesi.

        Saksa antautui 8.5 liittoutuneille. ei saksan tarvitse kysyä puna-armeijalta saako se antautua


      • Ilman lännen
        Naakanketale kirjoitti:

        "8.5. on todellinen voiton päivä ja silloin allekirjoitettiin antautumissopimus.Stalin veti herneen nenäänsä ja 9.5. tehtiin uusintanäytelmä tuon pellen takia."

        Kenellä muulla kuin neukulla itsellään oli oikeus kirjoittaa sen puolesta yhtään mitään sopimuksia? Millä perusteella heikko jenkki ja/tai olematon antautuja-apina britti olisivat voineet tehdä sopimuksia Puna-armeijan puolesta. Eipä ole vähäjärkisempää tekstiä nähty kuin tuo sinun koiranoksennuksesi.

        apua NL ei olisi ollut rauhantekijöiden joukossa, vaan antaunut syksyllä -41.

        "Millä perusteella heikko jenkki ja/tai olematon antautuja-apina britti olisivat voineet tehdä sopimuksia Puna-armeijan puolesta."

        Ei tietenkään Puna-armeijan puolesta, mutta omastaan. Lisäksi kumpikaan ei ollut missään vaiheessa natsien liittolainen kuten NL oli lähes kaksi vuotta.

        Ja missähän vaiheessa britit mahtoivat antautua? He nimittäin taistelivat ainoana voittajamaana koko sodan alusta loppuun. Silloinkin kun NL ja Saksa jakoivat Eurooppaa hyvässä sovussa keskenään.


    • Eurooppapäivä

      Nyt liputetaan Eurooppapäivän vuoksi. Tosin se merkitsee myös Voitonpäivää länsieurooppalaisittain.
      Suomella ei ole juuri liputettavaa II maailmansodan vuoksi.

      • ja lisää piisaa

        Eurooppa päivällä ei ole mitään tekemistä toisen maailmansodan kanssa sinä ääliö.


      • Ääliö olen...
        ja lisää piisaa kirjoitti:

        Eurooppa päivällä ei ole mitään tekemistä toisen maailmansodan kanssa sinä ääliö.

        Eurooppapäivä on tietoisesti sovitettu samalle päivälle kuin Neukkulassa tai nykyisellä Venäjällä vietetään Voiton Päivää.
        Ranskassa, Britanniassa, Saksassa ja lähes kaikissa muissa Euroopan maissa vietetään Eurooppapäivää. Myös USA:ssa vietetään Voiton Päivää.
        Suomessa ei tarvitse viettää Voiton Päivää, koska hävisimme alottamamme sodan 0-100.
        Ihmeellistä on se, että Saksassa, liittolaismaassamme vietetään natsismin kukistamisen vuosipäivää, mutta ei Suomessa. Mitä se kertoo Suomesta?


    • Naakanketale

      Silloin vahvistettii todellisen demokratian voitto Suomessakin sekä se, että saimme pitää itsenäisyytemme, Stalin ei tahtonut Suomen miehittämistä. Surrako näitä kahta asiaa pitäisi?

      • Jaaha, Siis NL:n

        diktatuuri edustaa todellista demokratiaa. Valehteletko tieten vai pelkkää tyhmyyttäsi?

        Stalin oli 39-40 täyttä häkää valtaamassa koko Suomen. Kesällä -44 oli vatimuksena ehdoton antautuminen. Torjuntavoitot pelastivat miehitykseltä.


      • Höpöhöpöä
        Jaaha, Siis NL:n kirjoitti:

        diktatuuri edustaa todellista demokratiaa. Valehteletko tieten vai pelkkää tyhmyyttäsi?

        Stalin oli 39-40 täyttä häkää valtaamassa koko Suomen. Kesällä -44 oli vatimuksena ehdoton antautuminen. Torjuntavoitot pelastivat miehitykseltä.

        Mitkä helkkarin torjuntavoitot?

        Talvisodassa Viipuri oli suomalaisten hallussa ja sitten se luovutettiin taisteluitta.
        Tali ja Ihantala luovutettiin.
        Kansallissosialismiko se sitten edusti todellista demokratiaa?

        Saatko oikein palkkaa siitä kun täällä valehtelet?


    • Demokratia voitti

      Kaiketi kannattaa aina liputtaa kun suuri sota on päättynyt.
      Natsilahtarien suut tukittiin toukokuun alussa 1945. Kyseessä oli niiden ehdoton antautuminen.

      • Tilalle tuli

        moniin maihin kommunistilahtarit. Mahtoiko ero olla suurikin?
        Toisaalta niiden tuhoamisen hoitivat kansat itse ilman sotia.


      • edelleenkin

        Koeta nyt jo takoa sinne tyhjään mahorkan, nuuskan ja Vodkan kuluttamaan sisäsiittoiseen päähäsi ettei Eurooppa päivällä ole mitään tekemistä Moskovan kekkereiden kanssa.


      • LaD
        Tilalle tuli kirjoitti:

        moniin maihin kommunistilahtarit. Mahtoiko ero olla suurikin?
        Toisaalta niiden tuhoamisen hoitivat kansat itse ilman sotia.

        Tuotahan emme saa koskaan tietää, fasistilahtarit kun hävisivät. Hyvä niin.


      • Valpas suomalainen
        edelleenkin kirjoitti:

        Koeta nyt jo takoa sinne tyhjään mahorkan, nuuskan ja Vodkan kuluttamaan sisäsiittoiseen päähäsi ettei Eurooppa päivällä ole mitään tekemistä Moskovan kekkereiden kanssa.

        Jaa siis Euron päivää vietetään. Kohtahan tuo kuolleena syntynyt euro jo kuopataan ja vain Natsi-Saksasta saavutettua voittoa edelleen juhlitaan.


    • että olet tyhmä

      Idiootti. Nyt on Eurooppa päivä.

      • LaD

        Oletko valmis kuolemaan uuden isänmaasi, uljaan Euroopan, puolesta?


    • otto-ville

      hyvää voitonpäivää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe