Autatko minua hieman. Otetta en saa mistään. Kaikki junnaa paikallaan. Onko minulle iloa , rakkautta edes olemassa. Huoli painaa päivittäin enkä voi tehdä mitään.
tuntija keskiyö kuka vaan
8
80
Vastaukset
Hei
se riittää, että teet sen mihin pystyt. kukaan ei vaadi sinulta enempää. aito asenne tekemiseen on tarpeeksi.
en ole varma osuuko tämä sinun omaan perheeseesi, mutta näen nuoren miehen tai miehenalun, joka on hieman väärillä jäljillä. hän tuntee olonsa yksinäiseksi ja hyljätyksi. jos tämä poika saa apua, niin hänen auttajansa saa taivaallisen palkinnon. näin se minulle kerrotaan.
minä kerron sen, mitä Ylin minun antaa näkevän. tämän nuoren pojan hätä on ihan katastrofaalinen. jos sinä autat häntä, sinä saat esittää oman toivomuksesi. ja se toteutuu.
mutta sinä varmaankin kysyt jotakin ihan muuta. miesasiasi ovat ehkä huolenasi. tai työ, mutta en nyt saa siihenkään otetta. tämän nuoren miehen tilanne on niin polttava, että se menee yli kaiken.
kirjoita takaisin, niin katsotaan, jos pystyn auttamaan mihinkään muuhun. ok?
t. Keskiyö- ap
Tämä ei varmaankaan osunut minun perheeseeni.
Tyttäreni asia huolettaa paniikkia ym. ongelmaa. Saako hän apuja yläkerrasta ja selviääkö hänen elämänsä raiteilleen. - Ehkä parempi
Että menisit pois tältä palstalta,aiheutat ihmisille kaikenlaista huolta ja murhetta kun jaat noita neuvojas joilla ei ole mitään perusteita,mitään kykyä "nähdä" ei ole ollut eikä tule olemaan.
Ymmärrätkö että nämä asiat mitä "näet" on sinun oman mielikuvituksen tuotetta eikä liity millään lailla näihin kyselijöihin.
Hae itsellesi apua ja lopeta pikkujumalana toimiminen. - huoli monta kertaa
Ehkä parempi kirjoitti:
Että menisit pois tältä palstalta,aiheutat ihmisille kaikenlaista huolta ja murhetta kun jaat noita neuvojas joilla ei ole mitään perusteita,mitään kykyä "nähdä" ei ole ollut eikä tule olemaan.
Ymmärrätkö että nämä asiat mitä "näet" on sinun oman mielikuvituksen tuotetta eikä liity millään lailla näihin kyselijöihin.
Hae itsellesi apua ja lopeta pikkujumalana toimiminen.ap pyytää edelleen apuja ja neuvoja
- huoli monta kertaa
ap kirjoitti:
Tämä ei varmaankaan osunut minun perheeseeni.
Tyttäreni asia huolettaa paniikkia ym. ongelmaa. Saako hän apuja yläkerrasta ja selviääkö hänen elämänsä raiteilleen.Hei Keskiyö, Lupailit 12.5. että katsoisit minulle uudestaan, huolenani on lähinnä aikuinen tyttäreni, miten hänellä menee. miesasiat ok ja poikia ei ole minulla. Kiitos jos jaksat paneutua vielä asiaan
- huoli monta kertaa
huoli monta kertaa kirjoitti:
Hei Keskiyö, Lupailit 12.5. että katsoisit minulle uudestaan, huolenani on lähinnä aikuinen tyttäreni, miten hänellä menee. miesasiat ok ja poikia ei ole minulla. Kiitos jos jaksat paneutua vielä asiaan
nostelen
huoli monta kertaa kirjoitti:
Hei Keskiyö, Lupailit 12.5. että katsoisit minulle uudestaan, huolenani on lähinnä aikuinen tyttäreni, miten hänellä menee. miesasiat ok ja poikia ei ole minulla. Kiitos jos jaksat paneutua vielä asiaan
Hei
koitetaan katsoa vielä uudestaan.
näen tytön kaikkein ylimpänä mielessäsi, mutta on tässä lähellä nuori mieskin.
nuori mies on kotonaan, eikä liiku sieltä minnekään. voi kun en minäkään ymmärrä, kuinka tämä voisi liittyä sinuun.
miesasiat minusta sinulla onkin ok, ei siihen ole mitään lisättävää. niistä yläkerran avuista sen verran, että niitä saa minun uskomukseni mukaan ihan jokainen. ne eivät vain aina tule sillä tavalla, kuin niitä odotamme. tämä on minun oma kokemukseni.
kuule, voisiko tämä nuori mies liittyä sinun tyttäreesi? en ymmärrä sen enempää, mutta hän näkyy minulle koko ajan. tämä mies on yksinäinen, eikä hän aivan köyhäkään ole. mutta liian yksinäinen, hän tarvitsee vähintään juttukaveria.
ei tästä tainnut kovasti apua olla. mutta hyvää kesän alkua sinulle!
t. Keskiyö
- ,.,.,.,......,.,.
Ehkä paremmalle" tiedoksi, että tuntijasi tiesi minulle hyvin kun kysyin tulevaani viimesyksynä.
Esim. Hän sanoi Tässä näen sinut veten äärellä ensikesä hirsihuvila kuuluu laulua ja paljon ihmisiä ympärillä.
Mietinkin että eipä mulla tuttuja joilla olisi hirsihuvila.
Tammikuussa sukulaiseni soitti, ja sanoi on löytänyt edullisen huvilan vuokrataanko puoliksi vuodeksi. Tietysti jos tolla hinalla sanoin. Tuli aivan yllätyksenä. Muistin sitten viikon päästä tämän Tuntijan näyn.
Nyt menimme sinne toukokuussa. Niin selvisi lähellä kesätanssipaikka josta kuuluu se musiikki ja paljon ihmisiä.
Jonne myös varmasti menemme.....:-) Kiitos tuntijasi näystäsi.
Ne taljat myös mikkä mainitsit oli lattialla.
Siis aivan uskomatonta kuinka voi joku nähdä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995