Mitä sille Villen letille on tapahtunu?? En meinannu tunnistaa tänään ku katoin Salkkareit. Mietin vaan et kuka toi on ja sit ku älysin, niin mietin et eikai sil tollasii hiuksii ollu??
Villen letti???
gvhkbvhklbmk
6
173
Vastaukset
- JK
ENNTIEDÄ
- J_K_
Tiedän....
- jee oon paras!!11
Minä tiedän!!! minä tiedän mitä sille on tapahtunut: se on leikkauttanut hiuksensa!!
- 87k
Joo, oli hieman rumentunut, en kyl panis enää.
Mut saa nähdä miten käy tulevissa jaksoissa, onko jossain kohtauksessa kuitenkin pitkät hiukset, koska kohtausten välillähän voi olla heittioa jopa 3 kuukautta - sdgdfs
"lampunvarjostin" oli lähtenyt. ehkä se aikoo ryhtyä takaisin heteroksi.
- tissitisisissisit
se on kyl aika äijä, ohan sil aika matala ääniki XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381