Tässä kirjoituksessa käydään läpi joitakin sellaisia alueita, jotka ovat heikoilla nykyisissä läntisissä seurakunnissa ja joissa on parantamisen varaa. Tarkoitus on tutkia niitä alueita, joissa tarvitaan muutosta sekä uudistumista. Alkuun päästään sillä, että tunnistamme heikkoutemme. Kun ne on havaittu, voidaan niitä lähteä korjaamaan. Kuitenkin on hyvä muistaa, että ilman Jumalan apua ja voimaa kaikki voi jäädä vain yritykseksi. Jeesus sanoi: ”ilman minua te ette voi mitään tehdä” (Joh 15:5) ja se on syytä tiedostaa. Vain tältä pohjalta voimme saada aikaan pysyviä muutoksia.
Teksti kopsattu; http://www.jariiivanainen.net/seurakunnanheikkouksia.html
Seurakunnan heikkouksia
3
121
Vastaukset
Heikkous niin
Oletko antanut koko elämäsi ehdoitta jeesuksen käyttöön,siinä on yksi pahimmista heikousistamme,mitä me teemme lähimäisellemme on hän yhtä rakas kuin me itse olemme itsllemme.
Pysymmekö viini puussa,hänen sanassaan,jos me pysymme niin me kannamme paljon hedelmää.
Joka ei pysy minussa, on kuin irronnut oksa: se heitetään pois, ja se kuivuu. Kuivat oksat kerätään ja viskataan tuleen, ja ne palavat poroksi.Joh 15:6
Tämä paikka on sitten se viimeinen tuomio menkää pois te laittomuuden tekijät.- 898
Jos tuohon jäädään istumaan, niin sillä ei päästä minnekään,
898
Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen.
Siinä minun Isäni kirkkaus tulee julki, että te tuotatte runsaasti hedelmää ja niin osoitatte olevanne opetuslapsiani.Joh 15:7,8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856