Sinä viehättävä nuori nainen kaupungilla kävelemässä koirasi kanssa eilen. Kävelin ohitsesi ja kiinnitit huomioni. Olit todella kaunis ja ihastuttava - voisimmeko tavata?
Sinä nuori nainen
4
578
Vastaukset
- viehtättävä nuori
Oi kyllä! Olen aina haaveillut läskeistä vanhukiksista ja väristykset kulkivat lävitse kun katseemme kohtasivat!
- Irstas läski vanhus
Se oli selvästi molemminpuolista rakkautta ensi silmäyksellä. Rakastan myös koiraasi kiihkeästi. Asun ihan siinä tapaamispaikkamme lähellä hoitokodissa. Voisitko tulla tapaamaan minua kroonikko-osastolle ensi viikolla. Tapaamisajat ovat kello 13-14.
- viehättävä nuori
Voin tulla, mutta luulen, että koiraa ei päästetä sisälle kroonikko-osastolle. :( Mutta ehkä rakkaus kaiken voittaa...
- Irstas läski vanhus
Kyllä rakkaus voittaa kaiken - koirankin! Voin antaa omahoitajalleni Irmelille taas rahaa, niin hän katsoo hetken toisaalle ja Te kaksi - elämäni rakkaudet - pääsette livahtamaan osastolle. Irmeli hakee myös Alkosta tapaamiseemme sopivaa juhlajuomaa. Mielessäni siintää jo karvakuonosi kauniit nappisilmät ja sulavat korvat. Myös turkki oli ihanan kiiltävä! En malta odottaa, että pääsen vaihtamaan tuon upean karvaturrin kanssa kosteita suudelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647