Tuntijasi

Alma*

Miksi samassa työpaikassa oleva tumma nainen suhtautuu minuun nuivasti? Olimme aikaisemmin ystäviä, mutta hän alkoi yhtäkkiä käyttäytymään oudosti minua kohtaan? Olenko tehnyt jotain väärin?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sen verran saan tästä kiinni, että te ette tosiaankaan paini samassa sarjassa.
      naiset näyttävät sen typerällä käyttäytymisellään, valitettavasti.

tällä naisella ei mene hyvin, eikä hän osaa peittää pettymystään. hän uhmaa ympäristöään pahalla olollaan. ja vaikka olisitkin tehnyt jotakin väärin, siitähän voisi jutella! jos tahdot, voit ottaa asian ihan avoimesti esiin. kysy häneltä mikä kivi siellä kengässä hiertää. sano, että sinulla on ikävä teidän vanhaa ystävyyttänne. mutta jos et sitä enää halua, anna sitten olla.

sinun tasainen elämäsi härnää häntä, koska hänen oma elämänsä ei mene hyvin. myös ikä tekee tepposiaan, ne hormoonit ne hormoonit!
      mutta ei hän mikään paha ihminen ole.

t. Keskiyö

• Alma*

Niin, ei hän paha ole varmastikkaan. En minä taida enää ottaa asiaa puheeksi kanssaan, olen jotenkin väsähtänyt moiseen, aluksi olin hyvinkin loukkaantunut, mutta enää en jaksa asiasta pahoittaa mieltäni raskaammin. Tilanne on jatkunut aika pitkään, saamme työasiat kuitenkin hoidettu. Ystävyys nyt kuitenkin meni. Kiitos.
        Tuleeko minulla muuten menemään töissä hyvin? En suunnittele työpaikan vaihdosta.

• Hei

no miksei menisi hyvin, sinähän osaat työsi!
      ja ole vain oma itsesi, näytä maailmalle että olet tasapainossa. silloin sinuun luotetaan.
      eikä ole mahdotonta, että tämä nainen tulisi vielä luoksesi etsimään sitä vanhaa kaveruutta. pidä jäitä hatussa ja jatka samaan malliin. olethan sinä ahkera ihminen.

minusta kun tuntuu, että sinä olisit tässä työssä ihan eläkepäiviin asti.

t. Keskiyö

• Alma*

Voi hyvinkin olla että olen eläkepäiviin asti =)
        On oikein mukava organisaatio ja olen viihtynyt hyvin.
        Tuokin voi olla totta, että lähestyy jossain vaiheessa, tämä nainen siis.
        Kiitos vielä, huomenna taas poikkeuksellisesti työt kutsuu, hyvää yötä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      369
      6578
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      74
      4244
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      43
      3604
    4. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      139
      3545
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      101
      3538
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      245
      3483
    7. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      95
      3389
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      105
      2778
    9. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      37
      2699
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      240
      2580
    Aihe