Miksi samassa työpaikassa oleva tumma nainen suhtautuu minuun nuivasti? Olimme aikaisemmin ystäviä, mutta hän alkoi yhtäkkiä käyttäytymään oudosti minua kohtaan? Olenko tehnyt jotain väärin?
Tuntijasi
4
<50
Vastaukset
Hei
sen verran saan tästä kiinni, että te ette tosiaankaan paini samassa sarjassa.
naiset näyttävät sen typerällä käyttäytymisellään, valitettavasti.
tällä naisella ei mene hyvin, eikä hän osaa peittää pettymystään. hän uhmaa ympäristöään pahalla olollaan. ja vaikka olisitkin tehnyt jotakin väärin, siitähän voisi jutella! jos tahdot, voit ottaa asian ihan avoimesti esiin. kysy häneltä mikä kivi siellä kengässä hiertää. sano, että sinulla on ikävä teidän vanhaa ystävyyttänne. mutta jos et sitä enää halua, anna sitten olla.
sinun tasainen elämäsi härnää häntä, koska hänen oma elämänsä ei mene hyvin. myös ikä tekee tepposiaan, ne hormoonit ne hormoonit!
mutta ei hän mikään paha ihminen ole.
t. Keskiyö- Alma*
Niin, ei hän paha ole varmastikkaan. En minä taida enää ottaa asiaa puheeksi kanssaan, olen jotenkin väsähtänyt moiseen, aluksi olin hyvinkin loukkaantunut, mutta enää en jaksa asiasta pahoittaa mieltäni raskaammin. Tilanne on jatkunut aika pitkään, saamme työasiat kuitenkin hoidettu. Ystävyys nyt kuitenkin meni. Kiitos.
Tuleeko minulla muuten menemään töissä hyvin? En suunnittele työpaikan vaihdosta.
Hei
no miksei menisi hyvin, sinähän osaat työsi!
ja ole vain oma itsesi, näytä maailmalle että olet tasapainossa. silloin sinuun luotetaan.
eikä ole mahdotonta, että tämä nainen tulisi vielä luoksesi etsimään sitä vanhaa kaveruutta. pidä jäitä hatussa ja jatka samaan malliin. olethan sinä ahkera ihminen.
minusta kun tuntuu, että sinä olisit tässä työssä ihan eläkepäiviin asti.
t. Keskiyö- Alma*
Voi hyvinkin olla että olen eläkepäiviin asti =)
On oikein mukava organisaatio ja olen viihtynyt hyvin.
Tuokin voi olla totta, että lähestyy jossain vaiheessa, tämä nainen siis.
Kiitos vielä, huomenna taas poikkeuksellisesti työt kutsuu, hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995