En näe mitään järkeä tässäkään ''Kal€n'' ratkaisussa! Urheilulehti uutisoi tänään Suomen uudesta U20-maajoukkueen päävalmentajasta. (Linkki kyseiseen uutiseen http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko...-yhtaan-haveta). Harri Rindell! Sama mies joka johdatti HPK:n hopealta lähes liigakarsintoihin! ''Kiva-Harrin'' aika on jo mennyt. Jo U20 - joukkuekkin tarvitsisi mielestäni asiantuntevan ja ajan tasalla olevan valmennuksen. Onneksi paikalla on ''edes'' Tomek Valtonen pitämässä joukkuetta pystyssä. Mielestäni hänet olisi voinut jo nostaa päävalmentajaksi tähän joukkueeseen. Esimerkiksi Timo Lehkonen olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto kyseisen maajoukkueen valmennukseen, mikäli olisi HPK:n juoniorien valmennuspäällikön paikalta suostunut lähtemään. Kummola on tehnyt itsestään jo aikaisemmin pellen ja jatkaa valitsemallaan tiellä.
Kummolan vitsit jatkuvat!
Kal€
2
175
Vastaukset
jalonen oli huippu jätkä hpkn aikana,pikkuseura voitti mestaruuden,hyvä kerho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418