17:8 Peto, jonka näit, on ollut...
Oli kauhea olo ennen matsia, ja melkein pökräsin, menin pitkälleni ja nukahdin heti, ja jäi Canada-matsinkin näkemättä.... Ei se olisi ehkä auttanut, vaikka olisin katsonut matsin, olisi voinut käydä vielä pahemmin....
Usa ei ole ollut pitkään aikaan kiinnostunut enää MM-voittamisesta, sen ne omat olympialaiset olivat poikkeus, ja peli Kanadassa, jonka Canucit itse voittivat itsekkäästi.
En rauhassa tiedä, että haluavat Usa-Saattanat kuolla ja voittaa jääkiekon takia, enää, voi tulla liian helppo matsi, toivottavasti emme siihen helppouteen kaadu.
Ei ole koskaan paha juttu hävitä Kanadalle jääkiekossa, niiden kannalta se on pahaa, koska itsekkyytensä aina voittaa, mutta eihän missään pelissä ole järkeä, jos ei itse halua voittaa....
Se on totta, että vasta pelit 8-11 ratkaisevat, monensiako olemme, mutta ei Ruotsia tai Venäjää ole helppo voittaa 8:ssa pelissä, lähes mahdotonta tällä kertaa....
17-8 => ?-? Usa-matsi!
4
101
Vastaukset
- 18+13
Vähintään kaksi maalia on pakko saada, en hyväksy Suomea 18:tena ja Babylonin porttona, se menee enempi Svenssonien pikkiin....
- Vaikea valinta oli!
Ihan normaali taktinen kuvio, hävitä Canuceille tässä vaiheessa, koska ei ole kovin todennäköistä että voittaisivat meidät kahdesti perääkkäin, jos kohtaamme heitit uudestaan, mutta sitä ei siis voisi tapahtua ennen finaalia, mutta tuskin B-lohko niin häviää, ettei sieltä tule vastustajaa finaaliin....
- Tärkeää voittaa!
Vaikea valinta oli! kirjoitti:
Ihan normaali taktinen kuvio, hävitä Canuceille tässä vaiheessa, koska ei ole kovin todennäköistä että voittaisivat meidät kahdesti perääkkäin, jos kohtaamme heitit uudestaan, mutta sitä ei siis voisi tapahtua ennen finaalia, mutta tuskin B-lohko niin häviää, ettei sieltä tule vastustajaa finaaliin....
Ei pelkästä elämästäkään ole mitään hyötyä, jos ei koskaan voita.
- tuirhaa
Jep jos USA:a ei kiinnosta enää peluu, niin monellako maalilla ne olisi voittanu suomen jos ne olisi pelannu tosissaa ku nytki saatii takkiin 5-0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204384Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383600Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4901883- 1411660
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171437- 1131395
- 491119
- 751075