Ajattelin tiedustella

Muisteleva mies

oletko "kimalle" onnellinen? Minun tilannetta ei liene tarve selvittää.

25

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairas stalkkeri

      Siis hanki jo OMA ELÄMÄ! PLIIS!!!

    • Muisteleva mies

      No kiitos kommentista. Tiedätkö että stalkkeri kylläkin kyttää yötä päivää toisen kaikkia liikkeitä. Minua ei mitenkään voi sanoa sellaiseksi-sorry nyt vaan! Sitäpaitsi ajatukseni oli ihan kaunis, eikä tungetteleva.

      • SuzieeQ

        Niin et olekaan stalkkeri vaan kärsit vähän pakkomielteestä, mutta toki niin voi tapahtua kenelle tahansa, ainaki joillekin.. Siitä pitää vaan päästää irti niin tulee parempi olo.


    • Muisteleva mies

      Tiedän kyllä, että näin on asia! :-)

      • simalle

        no....mikä sun tilanne...miksei tarvi selvittää?


    • Muisteleva mies

      Aivan hirvee tilanne on, kun en kerran kertonut. Masentaa paljon, mutta kuitenkin katsomalla kuvaasi ja ajattelemalla sinua saan voimaa!:-) Hyvää alkavaa viikkoa sinulle ja kaikille lukijoille.

    • Muisteleva mies

      Onhan minun sen verran oltava kontrafaktuaalinen,, Mikäli olisin kausaalinen, niin hommaisin itseni vastaanotollesi ja artikuloisin sitä ja tätä, että saisin uusia aikoja ja joutuisit tekemään kohdallani uusia ja uusia anamneeseja saamatta epikriisiä. Näinollen meidän suhteemme pitkittyy ja sinun on vaikea antaa edes prognoosia minusta!:-)

      • Karmivaa

        Tästä taas näkee seuraukset, kun mielenterveyspalvelut on ajaettu alas tässä maassa. Ihan puistattaa.


      • palveluvastaaja
        Karmivaa kirjoitti:

        Tästä taas näkee seuraukset, kun mielenterveyspalvelut on ajaettu alas tässä maassa. Ihan puistattaa.

        Tarkoitit vaarmaankin mielensairausitsepalvelut?


    • Muisteleva mies

      Kiitoksia kommenteista. Toivottavasti hän on erikoistunut mielialojen tutkintaan, jos sillä puolella krakaa teidän mielestä? Miinuksesta päätellen ei ollut kovin hyvä juttu siis,,,,

    • 'kimalle'

      Kiitos onnellinen olen. Kiinnostaa se sinunkin tilanne??
      Mikä niistä kuvista mitä katsot?

    • Muisteleva mies

      Kiitos viestistä!:-) Niin olen kertonut tässä viestiketjussa tilanteestani, eli selvinnee minun tilanne? Hullun papereja kirjoittavat näköjään. No siellä on tasan yksi kuva kauniista siis maailman kauneimmista kasvoistasi tummine hiuksinesi ja vihreine silminesi-ihan sydäntä riipii ajatuskin-aah.

    • utelias(n)

      mistä tuo "kimalle" tulee,mitä sillä tarkoitat?

    • Muisteleva mies

      Se on nickname! Hänen arvon kaunotar esiintyy tuolla nimellä. Kertoi vieläkin olevansa onnellinen, eli joku pitää häntä hyvin ja minulle ei sitten käyttöä ole. Nyt koisimaan-hyvää yötä!

      • kissamerkki

        nonopliis


    • Muisteleva mies

      Mitä vain tarkoitat? :-)

    • Muisteleva mies

      Ei mutta kimalteen kanssa olisi kiva päästä ruokailemaan joskus. Haluaisin katsoa häntä silmiin johti se sitten siihen, tai tähän!:-)

      • simalle

        Mitä laitetaan?


    • Muisteleva mies

      Mitä tarkoitat? Luonnollisesti saat tilata listasta mitä haluat-artisti maksaa!:-) Milloin mennään ja minne?

    • simalle

      Makummieltymystäsi yritin tiedustella vain, en ole lista-tyyppii. En tiedä, huomenna, ylisuomenna tjm. vst. Ei kun sohvatyyny niskakimara ja pölyhiukkanen keskusteli, ni ein huomannu

    • Muisteleva mies

      Syön aika monentyyppistä ruokaa. Lihansyöjä joka tapauksessa. Ahaa-siivouspuuhissa eilen illalla. Se on oikein. Hyvää alkanutta viikkoa. Espoossahan asut vielä ja ole tumma kouluja käynyt kaunotar ?

    • Muisteleva mies

      Miten tämä nyt olikaan?

      • simalle

        Niin mikä? Taidan olla eri nainen


    • Muisteleva mies

      No varmaankin olet sitten. Minkäslainen nainen on nimimerkkisi takana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe