Asunnon myynti ja kiinteistövälittäjä

paska välittäjä....

Hei,

Minulla oli asunto myynnissä ja kiitos kiinteistövälittäjän kauppoja ei tullut!! hän myi asuntoa kaiken kaikkiaan 6kk jona aikana muutama näyttö joista osa jopa sellaisia ettei hän edes ilmoittanut minulle että hän pitää näytön!! Kun yritin saada häntä kiinni, hän ei vastannut puhelimeen tai viesteihin. Kun oli tarkoitus irtisanoa sopimus hän ei vastannut puhelimeen. Hän hoiti asian todella huonosti ja itselleni jäi tosi paha mieli asiassa.

Vaihdoin sitten lopulta välittäjää yhteen Huoneistokeskuksen tätiin ja asunto meni jo ennen ensimmäistä näyttöä...mielestäni sekin kertoo jo jotain entisestä välittäjästä...

Tällä välinpitämättömyydellä ja asioiden laiminlyömisellä minä menetin noin 5 000€ asunnon hinnassa, koska asuntojen hinnat laskivat ton 6kk aikana nopeasti.

Tiedoksi vain, että kannattaa valita tarkkaan kenet ottaa asunnon myyjäksi. Ensimmäinen välittäjä, jonka siihen otin oli sellainen paskanpuhuja ja leveilijä...se mm mainosti, että hän myy asunnon ekassa näytössä yms, mutta eipä myynyt. Toinen välittäjä ei luvannut mitään, eikä leperrellyt turhia, vaan hoiti hommansa niinkuin piti.

Tämä tapahtui vuonna 2008-2009... Kiitos, oli pakko päästä purkamaan tätä vitutusta mikä syö vieläkin...

23

6982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttavapuhelin

      "Löytyisikö sun elämästäs mitään positiivisia energioita?" (Ketonen & Myllyrinne)

    • Jasminaky

      Todella harmillista että kohdallesi osui ammattitaidoton välittäjä. Ja on hyvä tosiaankin muistuttaa että hyvä välittäjä on kaiken a ja o. Olen myynyt asuntoja muutamaan otteeseen ja hyviä niinkuin myös huonoja kokemuksia on ollut matkan varrella. Viime kerralla otin välittäjän täältä http://www.onnistunutasuntokauppa.fi/ ja asuntokauppa todellaki onnistui moitteettomasti kun alusta asti oli ammattilainen mukana.

      • lkv 1

        Eikö täällä ollut sääntö ettei omaa yritystä saa mainostaa?


      • lkv 1 kirjoitti:

        Eikö täällä ollut sääntö ettei omaa yritystä saa mainostaa?

        Luuletko oikeasti, että liiketoimintakiellon kiertänyt yritys kunnioittasi lakia? Tosin sen aikainen vastaava hoitaja menetti pätevyytensä siinä jupakassa, mutta ompahan vielä firman omistaja. Tosin kun heidän yksi työntekijä muuttuu linnatytöksi, niin uusien domainien perustaminen ja mainostaminen muuttuu turhaksi.


      • onko lyhyt muisti?
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Luuletko oikeasti, että liiketoimintakiellon kiertänyt yritys kunnioittasi lakia? Tosin sen aikainen vastaava hoitaja menetti pätevyytensä siinä jupakassa, mutta ompahan vielä firman omistaja. Tosin kun heidän yksi työntekijä muuttuu linnatytöksi, niin uusien domainien perustaminen ja mainostaminen muuttuu turhaksi.

        "Tosin kun heidän yksi työntekijä muuttuu linnatytöksi"
        Ja hevonpaskat se mitään ole "muuttunut" linnatytöksi. Se oli TEIDÄN PRINSESSANNE ENNEN VIVAA!


      • onko lyhyt muisti? kirjoitti:

        "Tosin kun heidän yksi työntekijä muuttuu linnatytöksi"
        Ja hevonpaskat se mitään ole "muuttunut" linnatytöksi. Se oli TEIDÄN PRINSESSANNE ENNEN VIVAA!

        Kenestä nyt puhut??


      • oon päältä seurannut
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Kenestä nyt puhut??

        Eiköhän tuo nyt ole melko selkoa: Viva LKV:n Kaisa Liski. Ennen Vivaa kyseinen kaunotar puuhasteli JYA:n leivissä, ilmeisesti firmalle melkoista tulosta tahkoten. JYA:lle taisi olla melkoinen shokki, kun Liski yllättäen ilmoitti työpaikanvaihdosta! Firman paras tuloksentekokone häipyi noin vain. No, JYA:n johtoporras olisi voinut hemmotella tuloksentekijää hiukan paremmin, joten oma moka! Myyntifirmojen toimareiden suurin virhe on siinä, kun huipputekijät päästetään kilpailijalle saituuden ja typeryyden vuoksi. JYA:lle taisi käydä juuri näin.


      • oon päältä seurannut kirjoitti:

        Eiköhän tuo nyt ole melko selkoa: Viva LKV:n Kaisa Liski. Ennen Vivaa kyseinen kaunotar puuhasteli JYA:n leivissä, ilmeisesti firmalle melkoista tulosta tahkoten. JYA:lle taisi olla melkoinen shokki, kun Liski yllättäen ilmoitti työpaikanvaihdosta! Firman paras tuloksentekokone häipyi noin vain. No, JYA:n johtoporras olisi voinut hemmotella tuloksentekijää hiukan paremmin, joten oma moka! Myyntifirmojen toimareiden suurin virhe on siinä, kun huipputekijät päästetään kilpailijalle saituuden ja typeryyden vuoksi. JYA:lle taisi käydä juuri näin.

        Anteeksi vain, mutta oletko kenties tehnyt vääriä johtopäätöksiä?

        Viva LKV:ssä on monia muitakin työntekijöitä, naispuoleisiakin, joten yhden diivan esille nostaminen on aivan aiheetonta ja muita myyjiä halveksuvaa.

        Sen verran monta tuttua työskentelee JYA Housingilla, että tiedän Liskin olleen vuoden 2011 toiseksi paras myyjä.

        Huhujen mukaan hänen nykyinen ns. "joukkueensa" on jälleen kerran hajoamassa, Sari Inkeroinen on ainakin siirtymässä ReMax:ille ja Kusti Ristiluoma SP:koteihin, Veronica Holopainenhan meni HUOM:ille ainakin puoli vuotta sitten. Tosin näillä asioilla ei ole mitään väliä ensimmäiseen viestiini liittyen.


      • oon päältä seurannut
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta oletko kenties tehnyt vääriä johtopäätöksiä?

        Viva LKV:ssä on monia muitakin työntekijöitä, naispuoleisiakin, joten yhden diivan esille nostaminen on aivan aiheetonta ja muita myyjiä halveksuvaa.

        Sen verran monta tuttua työskentelee JYA Housingilla, että tiedän Liskin olleen vuoden 2011 toiseksi paras myyjä.

        Huhujen mukaan hänen nykyinen ns. "joukkueensa" on jälleen kerran hajoamassa, Sari Inkeroinen on ainakin siirtymässä ReMax:ille ja Kusti Ristiluoma SP:koteihin, Veronica Holopainenhan meni HUOM:ille ainakin puoli vuotta sitten. Tosin näillä asioilla ei ole mitään väliä ensimmäiseen viestiini liittyen.

        Etkö kehtaa tunnustaa, että olet JYA:n leivissä? Mikä siinä firmassa on niin huonoa?


    • vai mitä ?

      herkku ei tunnusta mitään

    • haloo helsinki

      pikku vinkki, kun myytte kiinteistöä, katsokaa tarkkaan kenet otatte siihen välittäjäksi.meillä kiva täti joka ryssinyt kahdet kaupat.luulimme että osaisi ensimääisestä ottaa opikseen mutta näköjään ei.nyt meni vaihtoon.jos ei osaa myydä kiinteistöjä eikä firmakaan osaa auttaa niin pitäisi rohjeta sanoa että pystyn myymään vain osakeyhtiöitä.voi jösses.alanpa selvittää kuka korvaa meille menetykset.olkaa siis varovaisia!!!!

    • Sari : Viva LKV

      Mielenkiintoinen tämä netin maailma, löysin tämän ihan vahingossa.

      Itse allekirjoittaneena kumoan yo. huhun.

      Edelleen siis olen Viva LKV:ssa töissä :) olkaa toki yhteydessä jos tarvitsette työtään rakastavaa välittäjää ja ennen kaikkea asiakkaitaan arvostavaa asunnonmyyjää. Suositukset puhukoon puolestaan :) kiitos siis kuuluu asiakkailleni!

      Yst. Terv.

      Sari Inkeroinen LKV
      0504060399

      • Sinatra75

        Voi vittu, mitä skeidaa...Meidän kämppää tää huuhkaja myi kauan ja sit otettii Kiinteistömaailma mukaan sotaan ja VIIKKO ja KAUPAT! Ja hyvin jäi näppiin. Eimuuta ku huonoja fiiliksiä ko. ryhmästä.


      • Utelias uuno

        Entäs vaakunakodit??? Oletko siellä vielä???


    • lkv

      Sari Inkeroinen on nykään yrittäjänä vaakuna kodit oy:llä.

      minulle hän oli erittäin ystävällinen näytöllä ja asiantunteva..
      lkv hän myös on että ei voi ihan tyhjäpää olla..

      • lkv 1

        jaa että meni puoli vuotta kommentoida tätä ja mainostaa omaa yritystä. ei tuo lkv ole mikään rakettitiedettä, tosin vain 1/3 osa saa sen läpi. olisiko oppilasaines huonoa?


    • tohveli_tatte

      tällä palstalla tuntuu olevan sellaisia kirjoituksia joissa on ollut aluksi kaameat kokemukset ja sitten kun hankittiin välittäjä niin asiat sujuivatkin ruusuisesti.

      kuuluukohan asunnonvälittäjien koulutukseen nykyään suomi24 palstan käyttöopiskelu?

    • Nuppus

      Itse löysin tällaisen sivun, käväsin nopeasti mutta menen uudelleen. Jostain täytyy aloittaa. http://www.asuntojenmyynti.fi/Kiinteistövälittäjä-Helsinki-Espoo-Vantaa-Tampere-Oulu-Turku-Välityspalkkio.php

      • Laki Luke

        Tosi vakuuttava sivusto...heh... "Kiinteistön kauppa on sopimusvapaudeltaan rajoitettua kauppaa, jossa kaupan ollakseen laillisesti pätevä, joudutaan noudattamaan laissa säädettyjä muotomääräyksiä päinvastoin kuin irtaimiston kaupassa, jossa pääsääntöisesti pätee sopimusvapaus."

        Ihan vedet silmissä piti tuota lukea! :-D

        Ihan selvyyden vuoksi tuo on pakko oikaista... Kiinteistön kaupassa nimenomaan on pääasiassa sopimusvapaus, vain tietyt lainkohdat ovat pakottavia. Määrämuotoisuuden parempi vastakohta on vapaamuotoisuus, joka tarkoittaa että sopimus voidaan tehdä suullisesti, kirjallisesti tai miten huvittaa. Sopimusvapaus taas tarkoittaa itse sopimuksen sisällön, sopimusehtojen vapautta. Määrämuotoisessa tai vapaamuotoisessa sopimuksessa voi olla ihan yhtä hyvin vapaasti sovittavia tai pakottavia ehtoja. Esimerkiksi vuokrasopimus voidaan tehdä suullisesti, mutta siitä huolimatta irtisanomisperusteet ovat pakottavia, joten toisen osapuolen oikeutta ei voi heikentää muutoin sopimalla.

        Tuollaiselta sivustolta kannattaa häipyä hyvän sään aikana ja kauas.


    • annika5

      täytyy sanoa että kyseinen akka on ihan hirviö tekotukka narttu.

    • ei epärehellisille

      Samanlainen huuhkajatekotukka se katja nyykvist alias liskikin on j ahirveät ekohymy naamalla vaikka puhelin koulutuksessa asiakkaat löi luurin korvaan sitä isompi tekohymy naamalla, hyi karseus - kuka raukka laittaa kämppänsä myyntiin näille, itse olen asuntoni myynyt eikä tarvitse olla mikään ruutinkeksijä noissa hommissa.
      säälittävää porukkaa, jotka hankkiin liisingautoksi jonkun näyttävän, kalliin auton johon heidän tulotasonsa ei edes riitä, maksahan huuhkajanyykvist velkasi ja lopeta kelan kusetus.

    • Remax_en_suosittele

      Älä vaan käytä koskaan RE/MAX välitysfirmoja ! Remax on maksimaalinen takuu huonosta palvelusta. REMAX huono palvelu. REMAX kusettaa aina !

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe