Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
Aavistatko että moni tietää
82
982
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ketkä on vedättäneet?
- AnonyymiUUSI
Aivan sama, mitä olette tehneet ja ei kiinnosta edes, että miksi.
- AnonyymiUUSI
Nyt on kyllä taas niin järjetön aloitus...
- AnonyymiUUSI
Polli taas uhkailee täällä kuvitteellisen papukaijalaumansa kera. Ei liene tylsää kun on niin monta mielikuvituspapukaijaa menossa mukana.
- AnonyymiUUSI
Minua ei muiden juonittelut hetkauta. Tiedän, että juonittelu yleensä kumpuaa kateudesta.
- AnonyymiUUSI
Mies miehelle?
- AnonyymiUUSI
Ei paljoa setästen juonittelut paina
- AnonyymiUUSI
Naiset….
- AnonyymiUUSI
Lopettakaa
- AnonyymiUUSI
En enää ylläty mistään. Ei kukaan oikeasti välitä.
- AnonyymiUUSI
Pska ei muutu konvehdiksi kiiltopaperilla tai musta valkoiseksi yllätyksellä.
- AnonyymiUUSI
Ei taida tolla ketjun alottajalla olla kaikki neulaset kuusessa.
- AnonyymiUUSI
Kohta varmaan nämäkin löytyvät joka kaupasta ja kioskista. https://nostalgiashop.fi/tuotekuvat/1500x1500/2012025g.jpg
- AnonyymiUUSI
Sunko vanhalla h&&ralla haisee pska hyvälle?Anna mun stana nauraaa🤣
- AnonyymiUUSI
Tietää mitä? Ihan kuin vapaa aikuinen ei saisi tehdä mitä haluaa.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset saa kuvitella, mitä haluavat. Sanoakin. Mua ei haittaa ja pystyn vastaamaan napakasti. Mitä kukaan muka tietää? Ja kunnianloukkausasia ja haitta maineelle pitää ottaa huomioon, josutaan jotain, mistä ei olla varmoja.
- AnonyymiUUSI
Onko muka kunnianloukkaus seurustella itseään yli 8 vuotta vanhemman naisen kanssa?
Ajatella jos sillä mertte käräjille et joku on puhunut pskaa siitä aiheesta eikä ole perää ja voitatte.Ettehän voi sitte enään ikinä olla jatkossa yhdessä muuten tuomio raukeaa.
- AnonyymiUUSI
Jaa tietää mitä?
- AnonyymiUUSI
Sopii yrittää😁 Siis yllättää.
- AnonyymiUUSI
Oliko naiselle?
- AnonyymiUUSI
Sairasta porukkaa.
- AnonyymiUUSI
Salarakkaat on luulotautista.Pelkää joka nurkalla olevan pahoja juoruakkoja ja hyökkää niiden kimppuun ennenkö tajuaa ettei kaikki oo.
- AnonyymiUUSI
Varmaan sit joku koirahumanoidi nuolaisee naamasta🤷
- AnonyymiUUSI
Virkamiesvarkaitten paratiisissa ei ylläty ku varkaat. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Ahneus on näkyvissä kyllä.
- AnonyymiUUSI
Ja varsinkin Venus. ;)
-datascan
- AnonyymiUUSI
Mä en ylläty mistään.
- AnonyymiUUSI
Ihmeen rauhallista ollutkin kun ei hyökkäyksiä hetkeen ollut muutakuin ne perinteiset pysyvät.
- AnonyymiUUSI
Jättäkää jo hänet rauhaan!!
- AnonyymiUUSI
Ei ne jätä.Asunnon luovutuksen ja kauas muuton jälkeen ehkä.
- AnonyymiUUSI
Onpa kiva juttu, taidan kävellä pois.
- AnonyymiUUSI
Mitä tää ihminen on tehny?
- AnonyymiUUSI
Syntynyt? Seki näkyy olevan liikaa joillekin. ;)
- AnonyymiUUSI
Poliisi ottaa kiinni.
- AnonyymiUUSI
Tietää kyllä että lomalla ollaan.
- AnonyymiUUSI
Jaa. Mitäpä se minulle kuuluu missä olette.
- AnonyymiUUSI
On se tota maskotin tonttia jonkun hoidettava. Hikisika!
- AnonyymiUUSI
Kaikki sen tietää 14 - 16.8 on Tapiola festivaalit.
- AnonyymiUUSI
Match Dating - Selaa profiileja ilmaiseksi
Tärppääkö.- AnonyymiUUSI
Sieltä ei saa profiilia pois. Laitoin joskus vuosia sitten ja sinne se jäi vaikka yritin saada sen vois monilla eri keinoilla. Ei auttanut vaikka ylläpidosta lupasivat poistaa sen.
- AnonyymiUUSI
Vapaa nainen ei saa tehdä mitä haluaa ?
Kuulostaa oudolta.- AnonyymiUUSI
Suomi ,lähisuhdeväkivallan luvattumaa.Moni muija on kuollut vaikka on ollut vapaa.Onks se vähän niin ku eron jälkeen ollaan " vapaita".
- AnonyymiUUSI
Jos olisitte teinejä niin olisitteko vetäneet poperinaamalla.
- AnonyymiUUSI
Annikalla ei ole pokerinaamaa.Ei se pysty.
- AnonyymiUUSI
Ei mua kiinnosta muitten suunnitelmat eihän niillä ole mitään tekemistä mun elämän kanssa.
- AnonyymiUUSI
Tulenko katsoon mitä teet kotonasi 24/7?Rupeaa kiinnostaan.
- AnonyymiUUSI
Oon tiennyt pitkään et Tn Pm on kumppanit ,kävivät salilla 10 km päässä pitkään panemassa.
Kiusasivat erästä naista koska se ties myös ja se on liian lähellä se pitää häätää ja asunto luovutetaan tämän jälkeen T n:lle.
Tämän kaiken mahdollisti P miehen läheiset.
Edelleenkin ihmetellään miksi mies häpeää T n noin paljon ettei uskalla tunnustaa kaikille rakkauttaan häneen?- AnonyymiUUSI
muten on pysykkö nuotissa?
- AnonyymiUUSI
Erästä ei edes kiinnosta T naisen ja P miehen suhde pätkääkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos täällä ei voi avoimesti olla yhdessä, pokkaa olla. Turha vetää muita juttuun mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule,ei minuakaan oisi.Vahingossa näin ja siitä kostaa minulle.
Ikinä ei oo kiinnostanut kenenkään suhteet ellei ole sukua tai tuttuja.
Se Pm ja T n tietäneet tässä pitemmänaikaa ettei edes kannata olla enään avoin sillä tähän tuli se kiusaaminen mukaan.Ne tietää et ilmotusta pukkaa kun nään ne yhdessä.
Kyse oli vanhempi n ja nuorempi m. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat. Oon iloinen ettei tarvi olla missään tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule,ei minuakaan oisi.Vahingossa näin ja siitä kostaa minulle.
Ikinä ei oo kiinnostanut kenenkään suhteet ellei ole sukua tai tuttuja.
Se Pm ja T n tietäneet tässä pitemmänaikaa ettei edes kannata olla enään avoin sillä tähän tuli se kiusaaminen mukaan.Ne tietää et ilmotusta pukkaa kun nään ne yhdessä.
Kyse oli vanhempi n ja nuorempi m...Me ei olla missään suhteessa oltu ja tietenkään en ole mustasukkainen haluan oikeutta.
Tiesin miehel olevan menekkiä ja ei minua se ikinä oo haitannut.Heidän puoleltaan lähti luulottelut ja sitä kautta minun kiusaaminen.Kuuleman mukaan en ole ainut jota on kiusattu saman naisen takia.Siksipä he haluaa Tn ihan lähelle asumaan jotta helpompi tavata toisiaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos täällä ei voi avoimesti olla yhdessä, pokkaa olla. Turha vetää muita juttuun mukaan.
Näimpä.Maito on jo kaatunut.Odotan vain päivää että näen omin silmin ne yhdessä ja teen tästä kiusasta ilmotuksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
muten on pysykkö nuotissa?
Hoilaa varmaa ku Florence...eksyessään Sauvoon! :D
- AnonyymiUUSI
Mä lähden puis😕
- AnonyymiUUSI
Käännä TV Jim.lle ......
Love Records - Anna mulle lovee
Kolme kaverusta, räiskyvää persoonaa joilla on tahtotila muuttaa Suomen asenneilmapiiriä ja kulttuuria.- AnonyymiUUSI
Jotkut yritti jo 1966.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut yritti jo 1966.
Yritys hyvä kymmenen
- AnonyymiUUSI
Kimppa kivan vapautus aate puliveivarit.
- AnonyymiUUSI
Pm nyt on ollut varmaan jokaisen toimiston naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sepäs ei haittaa.Kyse on vainoamisesta minkä aiheutti Tn.
En olisi ikinä alussa uskonut noista et ne on kumppanukset.Sitte yks päivä eksyin tänne ja kohta välähti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepäs ei haittaa.Kyse on vainoamisesta minkä aiheutti Tn.
En olisi ikinä alussa uskonut noista et ne on kumppanukset.Sitte yks päivä eksyin tänne ja kohta välähti.Kyllä se taitaa olla se P joka vainoaa vaikka muuta sanoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla se P joka vainoaa vaikka muuta sanoo.
Niin mutta T n puolesta.Täällä oli uhkaus jo 2 vuotta sitte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta T n puolesta.Täällä oli uhkaus jo 2 vuotta sitte.
Tn kyllä tiesi eikä puhunut mitään, kirjeellä ois.
- AnonyymiUUSI
Mä luulen et kaikki muut tietää...🩷
- AnonyymiUUSI
En mä usko et kukaan tietää, jos et ole sanonut mitään. Minä en ole sanonut. Ainakaan kenenkään ilme ei värähdä, jos mainitsen sut sivulauseessa.
- AnonyymiUUSI
Luulette tuntevanne minut hyvinkin. Ehkä yllätän itsenikin ja teen teistä selvää.
- AnonyymiUUSI
Mä tunnen sut aika hyvin rakas ❤️💋
- AnonyymiUUSI
Hämmästystä tainnut lähinnä herättää miten sekalainen joukkio näinkin hyvin olisi puhaltanut yhteiseen hiileen. Olkaa huoleti, en odota teiltä mitään, no ihmeitä.
- AnonyymiUUSI
Ihmettä täälläkin odotellaan ❤️🎇
- AnonyymiUUSI
Aina tuntee olevansa faime joka liikuttaa suuria massoja.Kuka muu muka.
- AnonyymiUUSI
Hyvä on , yritän olla odottamatta mitään, ja älkää nyt tekään valmistautuko liiaksi, jotta hämmästys olisi msksimaalinen lopullisen välienselvittelyn koittaessa.
- AnonyymiUUSI
Tästä kiusaamisesta haluan laittaa kommentin mikä on faktaa.
Ensinnäkin sille h*rolle tiedoksi kun uusi mahdollisuus sattuu joskus rakkauteen minulle tuleen ,sinä ainakaan ole enään siinä mukana.Kerron kättelyssä mitä minulle tehtiin ja ketkä hänelle.
Exälle tiedoksi.Harmi kun toivoat et saanut vieläkään murrettua.Tämän kiusaamisen aiheen aijon myös kertoa heti kättelyssä joten menee terä kaikilta jotka sitä on käyttäneet.Ette te minua saa🤗🎉🍾 - AnonyymiUUSI
Odotan pahinta niin saatan yllättyä iloisesti.
- AnonyymiUUSI
Huomio on yhtäkaikki hivellyt, ajatteletteko nyt ottavanne kovempaan käsittelyyn vai mitä. Tervettä epäluuloa minussakin sentään ripaus. Vaikken ole kovin hyvä erottamaan vihollisia muista.
- AnonyymiUUSI
Tietenkään ei pitäisi olla liian yllättävää huomata elämän sisältäneen tapahtuman, tärkeänkin tavallaan , josta ei ole tiennyt juuri mitään sillä oma elämäntarina kokonaisuudessaankin on jotain, josta tietää aika vähän sen merkkipaalujen jäädessä pinnan alle odottamaan kariutumisia.
- AnonyymiUUSI
Minulla on odotukseni. Odotan mitä tahdon. Sitä suuremmat yllätykset kestän kuin mies.
- AnonyymiUUSI
Muuta asetta teillä ei taida ollakaan tuon yllätys momentin lisäksi. Ja tepsiikö sekään tällaiseen aseistariisujasn. Mietin vaan.
- AnonyymiUUSI
Vai että vielä väijytykseen. Ehkä olen itsekin peitetethtävässä. Oletteko tulleet ajatelleeksi loppuun asti.
- AnonyymiUUSI
Känninen vetää, häkäpöntöllä huonosti, ja Muut vikisee! :D
-sivusta fic.fic - AnonyymiUUSI
Tämän juonenne takana on ilmeisestikin jokin totuutena pitämänne. Minulla ei ole erityistä halua selittää itseäni millekään epämääräiselle joukkiolle joka tekee itsestään suuren numeron sillä elämä itsessään on huojuva korttitalo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759