kirjoittaa Suomen häpeällisestä jääkiekkohäviöstä USA:lle.
Onnistuiko Kummola vaientamaan koko kansan? Kovasti
kuitenkin säikytteli paikalla olleita. Ei sitä aina arvaa, mis-
tä suurin uhka tulee.
Paikalla olleilta olen kuullut, että paljon laski yleinen mieli-
ala Suomalaisilta. Siksikö lienevät pelanneetkin kuin kauan
ennen?
Tilanne on niinkuin toisen maailmansodan jälkeen. Ollaan
hiljaa muutama vuosi, niin asia muuttuu itsestään hyväksi.
Meillä kun ei saa kritisoida. Hävetään yhdessä!
Voi olla neljäs tilakin taistelujen takana. Hävetään yhdessä!
Eipäs kukaan ole uskaltanut
13
111
Vastaukset
- ANONYYMI NYT
Pakko todeta että hävettää..
Mikä häpeällinen se häviö on, jos toinen on parempi, niin on.Ei siinä mitään häpeämistä ole.
Enempi minua kummastuttaa nämä voitonjuhlat. Jos Suomi voittaa joka vuosi pelattavissa kilpailussa mestaruuden, niin tuntuu, että koko kansa menee nirvanaan.
Enkä minä ainakaan tiedä, mitä pitäisi kritisoida. Jälkiviisastelu kun on, mitä on.
Neljäs tila on kunniakas til pienelle Suomelle.Eihän suomi ole voittanut kun kaksi maailmanmestaruutta, ja ei ole pelkoa että joka vuosi voittaakaan.
Itse olen nähnyt molemmat ja kyllä se tuntu hyvälle kun Leijonat kaikkensa pisti peliin.
Olishan tää nyt kun kotikisoja puolustaa hienoa, jos voittais
Jos voittais joka vuosi niin ei siinä enää mitään juhlimista olis.
Itse en tosin käy noissa voitonjuhlissakaan kun en tykkää ihmispaljoudesta.
Eikä mun elämä tai unet katoa mihinkään vaikka hävittäiskin, samalla tavalla jatkuu kun voiton jälkeen :)tulisilla kirjoitti:
Eihän suomi ole voittanut kun kaksi maailmanmestaruutta, ja ei ole pelkoa että joka vuosi voittaakaan.
Itse olen nähnyt molemmat ja kyllä se tuntu hyvälle kun Leijonat kaikkensa pisti peliin.
Olishan tää nyt kun kotikisoja puolustaa hienoa, jos voittais
Jos voittais joka vuosi niin ei siinä enää mitään juhlimista olis.
Itse en tosin käy noissa voitonjuhlissakaan kun en tykkää ihmispaljoudesta.
Eikä mun elämä tai unet katoa mihinkään vaikka hävittäiskin, samalla tavalla jatkuu kun voiton jälkeen :)Minulla olisi tähän jääkiekkoon hyvä taktiikka.
siinä ei tarvita kun yksi tosi hyvä luistelija ja maalintekijä, ja sitten viisi tunnotonta paksunahkaista.
Nämä viisi paksunahkaista ahtautuisi sinne maaliin, niin ettei sinne kiekko sovi, ja tämä hyvä luistelija tekee maalit.
Niin kun huomaat, olen suuri urheilun ystävä :).
Tiedotusvälineet suurentelee, niin voitot kun tappiotkin.
Kai se kansa tarvitsee sankareita.k-kotton kirjoitti:
Minulla olisi tähän jääkiekkoon hyvä taktiikka.
siinä ei tarvita kun yksi tosi hyvä luistelija ja maalintekijä, ja sitten viisi tunnotonta paksunahkaista.
Nämä viisi paksunahkaista ahtautuisi sinne maaliin, niin ettei sinne kiekko sovi, ja tämä hyvä luistelija tekee maalit.
Niin kun huomaat, olen suuri urheilun ystävä :).
Tiedotusvälineet suurentelee, niin voitot kun tappiotkin.
Kai se kansa tarvitsee sankareita.Olihan siellä yhdessä pelissä ainakin kolme ukkoa siellä maalissa, ei kait sinne kaikkia viittä mahtuiskaan :))
Välillä ne maalit menee pois paikoiltaankin.
Mun systeri on varsinainen urheilun ystävä kun sillä oli eilen vaikeuksia kun samaan aikaan tuli formulat ja tää suomen peli. Formuloitten takia niillä on maksullisia kanaviakin.
Se seuraa paljon enemmän kun minä, ja sama oli mun äiti eläessään.
Lapsena kun oli vielä ne mustavalkoset telkat ja asuttiin kaikki saman katon alla niin silloin katteli koko perhe kaikenmaailman urheilua mitä silloin tuli. Ja kauhea "tappelu" parhaista paikoista istua. Sellaista keplottelua ohjelman kesken että sai toisen nousemaan tuolilta.
Sieltä kait se on lähtenyt että pienesti pitää seurata urheiluja silloin tällöin.tulisilla kirjoitti:
Olihan siellä yhdessä pelissä ainakin kolme ukkoa siellä maalissa, ei kait sinne kaikkia viittä mahtuiskaan :))
Välillä ne maalit menee pois paikoiltaankin.
Mun systeri on varsinainen urheilun ystävä kun sillä oli eilen vaikeuksia kun samaan aikaan tuli formulat ja tää suomen peli. Formuloitten takia niillä on maksullisia kanaviakin.
Se seuraa paljon enemmän kun minä, ja sama oli mun äiti eläessään.
Lapsena kun oli vielä ne mustavalkoset telkat ja asuttiin kaikki saman katon alla niin silloin katteli koko perhe kaikenmaailman urheilua mitä silloin tuli. Ja kauhea "tappelu" parhaista paikoista istua. Sellaista keplottelua ohjelman kesken että sai toisen nousemaan tuolilta.
Sieltä kait se on lähtenyt että pienesti pitää seurata urheiluja silloin tällöin.Harmittaa, kun annoin naapurin pojalle jokus muinoin luistimet.
Olisi ne sopineet vieläkin.
Syksyllä, kun järvi jäätyy tekisi mieli kokeilla, vieläkö pysyy pystyssä.
Niilläkiertää nopeesti kymmenen kilometrin lenkin, jos entiset taidot on vähääkään tallella.
En minä muuten urheilua vastaan ole. on niitä nuorisolle huonompiakin harrastuksia.
Aikoinaan puuhasivat kylälle jäähallia. Siihen keräsivät rahaa ja puutavaraa.
Pitkin hampain ja jupisten siihen otin osaa. Mutta täytyy myöntää, väärässä minä olin. Kyllä se halli on tarpeeseen. Minkä nuorisoon satsaa, se tulee korkojen kanssa takaisin.
Huippu-urheilu on nykymuodossaan jotenkin vastenmielistä (minulle).
Ja eikai se nyt haittaa, jos minä viisastelen.
- heil mie!
On vähän niinkuin jatkosodassa.
Meni vaan Karjala ja Petsamo! - laahustava2
Kyllä oli surkea esitys Suomelta niin siinä käy kun ei kukaan onnistu ei edes valmennus tiennyt mitä tehdä.Peli oli vähän niinkuin Tammisen epätoivoiset selitykset miksi ei hänen johtama joukkue koskaan pärjää loppuun asti.Osaaminen vaan ei yksinkertaisesti riitä niin alkaa loputon selitys johon on koko kansa jo ajat sitten kyllästynyt.
Luin ensin sun nickin, ajatellen, mitä noin synkkää ;)
Sitte vasta itse asian.. en katsonut peliä, eikä paljo hetkauta suuntaan tai toiseen.
Tottakai sitä iloitsee, jos pärjäisi, ellei, ei tuu häpeän tai muitakaan negatiivisia tunteita. Eikä oo habaa arvostella johtoa, valmennusta, pelaajia.. ketään!
Olipa vaan kaunis aamu ajella töistä kotiin.. melki liikuttavia maisemia, aurinko nousemassa järven takaa..
Sori pehmoilu, pakko vaan yrittää jotain valoisaakin pettyneille :)- ei edes häpeä.
Kummola näytti maailmalle, ettei siinä
sananvapaus paljon paina, kun hän
pistää kätyrinsä asialle. Uskomaton
kasa läskiä!- Hyvä Leijonat!
Onko sulla jotain henkilökohtaista Kummolaa vastaan kun vaahtoat jatkuvasti aiheesta?
EI eilinen peli vielä mitään ratkaissut, tänään on taas edessä uusi koitos.
4 voitettu ja 2 hävitty, eli ihan kohtalaisesti näin pieneltä maalta :))
- 10+20
Jaa mistä ottelusta puhut?
- 3-2 Suomelle
Etkä sie näytä uskaltaneen kirjoittaa mitään eilisestä USA-Suomi ottelusta??? Siellä oli hallissa aika hieno fiilis :DD
Sulla taitaa olla häpeät housuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786