Nyt Leijonat tarvitsevat fanien tukea!

Stadin Starba

On helppoa kannattaa Leijonia ja laulaa "Ihanaa, Leijonat, ihanaa..." siloin, kun peli sujuu ja voittoja tulee. Mutta, kun peli takkuilee ja tappioita tulee, hylätään joukkue ja haukutaan pelaajia lampaiksi.

LAMPAITA ovat ne kannattajat, jotka kannustavat joukkuetta vain voiton hetkellä. Mitään ei sitäpaitsi ole vielä hävitty. Suomen tapainen kiekkomaa, joka harrastajien määrässä mitattuna on maailman 6., ei voi ihan joka vuosi millään voittaa maailmanmestaruutta, tai edes mitalia. Tämäkin tulee muistaa.

Mutta, tukea Suomen Leijonille, nyt ja aina!

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuu

Olen täysin samaa mieltä! Täytyy ihan hävetä, kun usa-pelissäkin suomalaiset vain istuivat hiljaa paikallaan naama mutussa.Ei se ole kannustamista. Jos minä olisin kisoja paikanpäällä katsomassa kannustaisin varmasti Suomea, vaikka mikä tilanne olisi.Muutenkin Hartwall-areenalla on ollut liian hiljaista, niissäkin peleissä, jotka Suomi on voittanut. Perkele Huutakaa, ei me suomalaiset nyt mykkiä olla vaikka siltä joskus vaikuttaa! Ja kaikki se liiallinen mollaaminen on turhaa. Nyt täytyisi vain miettiä mikä Suomen pelissä meni pieleen ja yrittää korjata virheet. Ei se toisten ala-arvoinen haukkuminen mitään auta. Ja nämä ovat Kotikisat! Ei joukkuetta voi nyt hylätä!
      Ei hallissa kuulu Suomi-huutoja. Tuntuu, että suomalaiset olivat viime vuonna Slovakiassakin aktiivisempia, kuin nyt. Niin säälittävää! Voi Leijona parat, kun teillä on niin surkeat fanit! Eikä aina voi voittaa. Viime vuoden kulta oli aivan upea asia, mutta täytyy muistaa, että silloinkin oli jo kulunut kauan edellisestä voitosta, kun Suomi 1995 juhli ja seuraava kulta vasta 2011. Pronssikin olisi jo kova juttu, mutta ennenkaikkea toivon, että Leijonat löytävät uuden vaihteen ja saavat pelinsä kuntoon. Se olisi oikein niin pelaajille kuin valmentajillekkin, on lopputulos MM-kisoissa sitten mikä tahansa.

Itse olen aina joutunut tyytymään vain otteluiden tv:stä katsomiseen, mutta jos joskus on mahdollisuus mennä paikanpäällä niin lupaan, että vierässä istuvilta menee korvat lukkoon = )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe