Tilanne on tämä, minä olen työtön ja vuokralla, mies vakituisessa työssä ja omistaa oman asunnon. Miestä häiritsee se, että olen ollut työtön pidemmän aikaa. Hän ei enää ymmärrä kuin vaikeaa töitä on saada vaikka itsekkin on aikoinaan ollut 9kk työttömänä ennen nykyistä työtään.
Minä teen koko ajan kaikkeni saadakseni työtä mutta mies ei sitä kuulemma näe ja sen tähden nyt halveksii, piikittelee ja kohtelee kylmästi. Seksiä kyllä käy säännöllisesti hakemassa ja silloin esittää ihanaa miestä mutta jälleen, hetken mentyä ohi, mies on taas kylmä kuin jääpuikko.
Rakastan miestä, haluan uskoa rakkauden voittavan ja kestävän tälläisen ja uskon vielä tulevaisuuteenkin mutta silti halveksunta syö sisältä.
Olen ahdistunut ja henkinen hyvinvointini on nollissa eikä mies usko minua lainkaan, muuten on muut asiat hyvin..
Poikaystävä halveksii, piikittelee ja kohtelee kylmästi.
197
7658
Vastaukset
- Liikuttavaa...
Rakkautesi voittaa ja kestää tuollaisen. Mitäpä siitä sen enempää. Keskityt nyt vaan sen kalapuikkosi lämmittämiseen. Lopussa kiitos seisoo, luja tahto vie läpi harmaan kiven ja mitäs vielä. Usko siirtää vuoria?
- Liikuta itseäsi...
Ei sitten muuta tullut mieleen kuin aukoa päätä aloittajalle..
- Liikuttavaa edelleen
Liikuta itseäsi... kirjoitti:
Ei tosiaankaan. AP:lla on henkinen hyvinvointi nollissa ja ahdistaa, mutta muuten kaikki on hyvin. Mies on kuin kylmä kalapuikko, halveksii ja piikittelee (paitsi silloin, kun haluaa seksiä) mutta kyllä AP:n rakkaus tuollaisen kestää. Mitä tuohon muka pitäisi todeta. "Kyllä se mies sua varmaan rakastaa ja tulevaisuutenne tulee olemaan ihana, kunhan kaikki maagisesti järjestyy. Älä siis huoli?"
Pitäiskö avata ne silmät ensin ja sitten miettiä, mihin on oikein menossa. Mitä ihmettä se tuolainen rakkaus edes on? Uhrautumiselta tuo pikemminkin kuulostaa. - eihän sen suurempaa
Liikuttavaa edelleen kirjoitti:
Ei tosiaankaan. AP:lla on henkinen hyvinvointi nollissa ja ahdistaa, mutta muuten kaikki on hyvin. Mies on kuin kylmä kalapuikko, halveksii ja piikittelee (paitsi silloin, kun haluaa seksiä) mutta kyllä AP:n rakkaus tuollaisen kestää. Mitä tuohon muka pitäisi todeta. "Kyllä se mies sua varmaan rakastaa ja tulevaisuutenne tulee olemaan ihana, kunhan kaikki maagisesti järjestyy. Älä siis huoli?"
Pitäiskö avata ne silmät ensin ja sitten miettiä, mihin on oikein menossa. Mitä ihmettä se tuolainen rakkaus edes on? Uhrautumiselta tuo pikemminkin kuulostaa.rakkautta olekaan kuin antaa henkensä toisen edestä.
Toki kannattaa rakastaa sitä henkensä antanutta ja samoin lähimmäisiä hänen tahtonsa ja opetuksensa mukaan pysymällä totuudessa.
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?" - haureus on muuten
eihän sen suurempaa kirjoitti:
rakkautta olekaan kuin antaa henkensä toisen edestä.
Toki kannattaa rakastaa sitä henkensä antanutta ja samoin lähimmäisiä hänen tahtonsa ja opetuksensa mukaan pysymällä totuudessa.
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?"irstautta eikä rakkautta.
- rakkaus on Isän
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?"Jumalan tahdon tekemistä ja sukupuolisuhde siten avioliitossa ja lapset on Jumalan lahja.
Erokirjakäytäntö kannattaa hyväksyä vaikka tietysti on paljon parempi se Jumalan säätämä, kun ja jos suodaan harvoille valituille.
Kannattaa rakastaa totuutta ja tulla siihen sen Jumalan armon mukaan, mikä itsekullekin mielenmuutosta ja Jumalan vanhurskautta ja pyhitystä tahtovalle annetaan Jeesuksen nimessä.
Onko näissä asioissa jotakin epäselvää kenelle? - Tuo työasia on ihan
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?"sivuseikka rakkauden rinnalla, ihan totuudellisesti.
- On vain yksi tärkeä:
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?"Rakastaa Jeesusta! Kaikki muut annetaan ohessa.
- töissä taas
Aloittaja: Olisiko mahdollista nähdä tässä sinua nöyryyttävä kuvio? Olet muutenkin henkisesti heikoilla, kaverisi käytös ei varmasti paranna tilannetta.
Rakastatko oikeasti vai haluatko epätoivoisesti vaan jonkun? -Ainakaan kaverisi ei tunnu rakastavan sinua.
Olisiko sinun aika repäistä itsesi irti rasittavasta tilanteesta niin pääset keskittymään omaan pärjäämiseen, työnhaku on kovaa hommaa henkisesti kunnossa olevallekin. Epävarmuus ja pahoinvointi "haisee" kyllä hakutilanteessa se kuuluu sanojen valinnassa ja näkyy ilmeessä. - PULTERI
UNOHDA KOKO TYYPPI !!! OLET VAIN HÄNELLE PANO PUU
- hmmmmmm
Kannattaa tietysti myös kysyä: "Mitä se rakkaus on?"Niiiin, mitä on rakkaus.Mielestäni se on toisen ihmisen kunnioittamista,tukemista ja välittämistä.Nyt jos mies oikeasti tekisi kaikki nuo, eihän varmasti piikkittelisi vaan ymmärtäisi ihan oman kokemuksenkin perusteella että töitä on nuorten vaikea saada tänäpäivänä.Eli enemmin hänen tulisi kannustaa sinua,olla tukena kun jostain saaat hylätyn vastauksen eikä vaan heittää vettä kiukaalle.
Sinuna miettisin oikeasti,missä teidän suhde menee koska jatkoa ajattelen elämässä tulee myös muita vaikeita paikkoja joissa tuki olisi tarpeen. - huono homma
PULTERI kirjoitti:
UNOHDA KOKO TYYPPI !!! OLET VAIN HÄNELLE PANO PUU
Komps. Tämä tulee valitettavasti ensimmäisenä mieleen. Ansaitset parempaa. Jätä mies, tai sitten todellakin pidät tämän jutun vain pelkkänä seksisuhteena.
- aivopesu epäonnistui
On vain yksi tärkeä: kirjoitti:
Rakastaa Jeesusta! Kaikki muut annetaan ohessa.
Höpö höpö, 4 miljardia buddhalaista,hindua.muslimia, juutalaista jne... ei voi olla väärässä
- aivopieru epäonnistu
rakkaus on Isän kirjoitti:
Jumalan tahdon tekemistä ja sukupuolisuhde siten avioliitossa ja lapset on Jumalan lahja.
Erokirjakäytäntö kannattaa hyväksyä vaikka tietysti on paljon parempi se Jumalan säätämä, kun ja jos suodaan harvoille valituille.
Kannattaa rakastaa totuutta ja tulla siihen sen Jumalan armon mukaan, mikä itsekullekin mielenmuutosta ja Jumalan vanhurskautta ja pyhitystä tahtovalle annetaan Jeesuksen nimessä.
Onko näissä asioissa jotakin epäselvää kenelle?Höpö höpö, 4 miljardia buddhalaista,hindua.muslimia, juutalaista jne... ei voi olla väärässä
- leikkaa sen munat
Kummasti se työttömyyden "ihanuus" unohtuu, kun palkkatöihin pääsee... virkistäppä ukkelisi muistia, kuinka "helppoa" on nykyään löytää vakituinen työ.
- -j-
töissä taas kirjoitti:
Aloittaja: Olisiko mahdollista nähdä tässä sinua nöyryyttävä kuvio? Olet muutenkin henkisesti heikoilla, kaverisi käytös ei varmasti paranna tilannetta.
Rakastatko oikeasti vai haluatko epätoivoisesti vaan jonkun? -Ainakaan kaverisi ei tunnu rakastavan sinua.
Olisiko sinun aika repäistä itsesi irti rasittavasta tilanteesta niin pääset keskittymään omaan pärjäämiseen, työnhaku on kovaa hommaa henkisesti kunnossa olevallekin. Epävarmuus ja pahoinvointi "haisee" kyllä hakutilanteessa se kuuluu sanojen valinnassa ja näkyy ilmeessä.Jos tilanne on todella se, että AP joudut kokemaan piikittelyä tuollaisesta aiheesta, niin kummalliseltahan se kuulostaa. Kyllä rakkaus on toisen tukemista ja kannustamista myönteisellä tavalla, muun muassa.
Mutta mieti vielä kuitenkin siltäkin kannalta, että olisiko mahdollista, että olet tulkinnut jotakin väärin. Joskus, jos itse on herkkänä jostain asiasta, niin saattaa myös helposti ottaa toisen ihmisen kommentit raskaammin.
Joka tapauksessa sinun kannattaa avoimesti sanoa miehellesi, että koet hänen tokaisunsa piikittelynä, mikä tuntuu pahalta. - -
15 vuotta yritin rakastaa Jeesusta. Mitään en saanut. Sen sijaan minua käytettiin hyväksi ja pilkattiin, aivan kuten Jeesus ennusti.
Otin selvää Raamatusta ja totesin että siihen kirjaan ei ainakaan kannata luottaa. Voi olla että se Jeesus löytyy jonkun toisen kirjan kautta. - JEESUS FACTAT!
JEESUS KÄSKI RAKASTAMAAN MYÖS LÄHIMMÄISTÄ JA JOPA VIHOLLISTA!!!!
KAIKKEA EI TODELLAKAAN SAA TAI SAIRAAT EI PARANNU!!!!
VAIKKA HEIDÄN PUOLESTA RUKOILEE JA SAIRAAT JEESUKSELTA APUA PYYTÄÄ!!!!
VAIKKA RAAMATUN SANA NIIN LUPAA!!!!!
TÄSSÄ SINULLE JEESUS FACTAT!!!! - Vain Jeesus on
aivopesu epäonnistui kirjoitti:
Höpö höpö, 4 miljardia buddhalaista,hindua.muslimia, juutalaista jne... ei voi olla väärässä
Totuus, ei edes krististyt.
- Jeesus on Isän
- kirjoitti:
15 vuotta yritin rakastaa Jeesusta. Mitään en saanut. Sen sijaan minua käytettiin hyväksi ja pilkattiin, aivan kuten Jeesus ennusti.
Otin selvää Raamatusta ja totesin että siihen kirjaan ei ainakaan kannata luottaa. Voi olla että se Jeesus löytyy jonkun toisen kirjan kautta.oikealla, ei ihmiset ole Jeesuksia edes kristittyinä.
Raamatun kautta tullaan Jeesusta tuntemaan vajavaisesti, eikä kukaan edes kristittynä ole täydellinen, ajatus täydellisestä ihmisestä on valhetta kuten Raamatussa on opetettu. - Ei saa eikä parannu
JEESUS FACTAT! kirjoitti:
JEESUS KÄSKI RAKASTAMAAN MYÖS LÄHIMMÄISTÄ JA JOPA VIHOLLISTA!!!!
KAIKKEA EI TODELLAKAAN SAA TAI SAIRAAT EI PARANNU!!!!
VAIKKA HEIDÄN PUOLESTA RUKOILEE JA SAIRAAT JEESUKSELTA APUA PYYTÄÄ!!!!
VAIKKA RAAMATUN SANA NIIN LUPAA!!!!!
TÄSSÄ SINULLE JEESUS FACTAT!!!!eikä sellaista ole kukaan luvannutkaan jos ei ole otollista sijaa sydämessä Jumalan eläville ja hyville lupauksille, sillä niin on kirjoitettu.
Tietysti Jeesuksessa lupaukset täyttyy, mutta ei ihmisissä varmasti lainkaan, sillä jo väärin voidaan ymmärtää mitä on luvattu. Jumala pitää varmasti omalta puoleltaan huolta että lupaukset on Jeesuksessa KYLLÄ, mutta ei niin välttämättä ihmisestä ole missään luvattu.
Ei kukaan ihminen ole Jeesus nykyään täällä, mutta Jeesusta kannattaa lähestyä ja häntä palvella ja rakastaa, sillä lupaukset täyttyy hänessä varmasti, siis ei ihmisessä! - ei aivopierua
aivopieru epäonnistu kirjoitti:
olekaan jos et tahdo olla väärässä.
- Mitä on haureus?
haureus on muuten kirjoitti:
irstautta eikä rakkautta.
Nykyään, Jeesuksen kulkiessa maan päällä ja Aabrahamin saadessa uuden nimensä? Kuka on viisas ja tahtoo vastata?
- Depe__
-j- kirjoitti:
Jos tilanne on todella se, että AP joudut kokemaan piikittelyä tuollaisesta aiheesta, niin kummalliseltahan se kuulostaa. Kyllä rakkaus on toisen tukemista ja kannustamista myönteisellä tavalla, muun muassa.
Mutta mieti vielä kuitenkin siltäkin kannalta, että olisiko mahdollista, että olet tulkinnut jotakin väärin. Joskus, jos itse on herkkänä jostain asiasta, niin saattaa myös helposti ottaa toisen ihmisen kommentit raskaammin.
Joka tapauksessa sinun kannattaa avoimesti sanoa miehellesi, että koet hänen tokaisunsa piikittelynä, mikä tuntuu pahalta.Niin siis hei haloo!! Niin kuin -j- sanoi, Miehesi pitäisi Tukea sinua tänä vaikeana aikana!!!!! Eikä painaa alaspäin. Hänen pitäisi Rohkaista, että kyllä se työ vielä löytyy, ja mitä voitte tehdä yhdessä sitten, kun olet saavuttanut tavoitteesi.
Höh mitä kaikkea ihmiset viitsivät sietää. Ota lomaa siitä äijästä, jos koet hänen lannistavan ja vievän voimia. Jos sä kerran yrität kaikkes, ja jos kelpaat hänelle vain silloin kun sinulla menee hyvin, niin miehellä ei ole arvot kohdallaan.
- myös työnhakija
Miehesi asenne on kaikkea muuta kuin rakastavan ihmisen. Tarvitsisit tukea tilanteessasi, mutta mies halveksii. Ei kuulosta sinulle sopivalta kumppanilta. Pidät kuitenkin ilmeisesti seksistä hänen kanssaan, mikä on jotenkin hämmästyttävää, koska ainakin minä naisena reagoisin tuollaiseen miehen käytökseen siten, ettei seksikään enää tuntuisi nautittavalta hänen kanssaan.
Suhde ei tällaisenaan ole hyväksi sinulle. Koet rakastavasi miestä, mutta rakastaako mies sinua? Mies haluaa kyllä seksiä kanssasi, mutta se ei välttämättä kerro rakkaudesta.
Jotenkin haluaisin kehottaa sinua lopettamaan tuollainen suhde, mutta onko se sinulle kuitenkin tässä tilanteessa jonkinlainen henkireikä, kun etsit työtä eli muutakin murhetta on kuin miettiä suhteen kiemuroita. Toisaalta kun sinulla olisi parempi mies elämässäsi, olisit energisempi ja toiveikkaampi myös työn suhteen.
Onnea työn hakuun ja rohkeutta tehdä hyviä valintoja miessuhteissa!- Ap.
Miehen mielestä kannustava tuki ei auta koskaan ketään vaan pitää vähän mollata ja pakottaa toinen tekemään kaikkensa tavoitteensa eteen.
Kai hän minua rakastaa, kun tulevaisuuttakin kanssani suunnittelee ja sen kerran kun ei piikittele, on oma ihana itsensä mutta suurimman osan ajasta on törkimys ja miettii miksi minä ajoittain olen kylmä häntä kohtaan.
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin. - 1+2
Ap. kirjoitti:
Miehen mielestä kannustava tuki ei auta koskaan ketään vaan pitää vähän mollata ja pakottaa toinen tekemään kaikkensa tavoitteensa eteen.
Kai hän minua rakastaa, kun tulevaisuuttakin kanssani suunnittelee ja sen kerran kun ei piikittele, on oma ihana itsensä mutta suurimman osan ajasta on törkimys ja miettii miksi minä ajoittain olen kylmä häntä kohtaan.
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.Jos miehesi ajatusmaailma on tuollainen, älä hanki lapsia hänen kanssaan, ole kiltti. Keskitytte vaan elämään kahdestaan.
T: Mollaamalla kasvatettu ja vieläkin vihainen - myös työnhakija
Ap. kirjoitti:
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.Mies on totaalisen väärässä. Olen kyllä kuullut tuollaisen mielipiteen ennenkin. Siis halutaan jotenkin sisuunnuttaa toinen, vedotaan mahdollisesti huonoon itsetuntoon, joka halveksittuna ryhtyy näyttämään, että kyllähän minä osaan.
Tulee edelleen surullinen olo tuosta tilanteesta. Voisit tosiaan kertoa miehelle, että hänen tapansa puhua loukkaa ja lannistaa, etkä halua viettää elämääsi kuuntelemalla sellaista.
Millaista elämä yleensä on tuollaisten ihmisten kanssa? Hyvinä päivinä elämä saattaa olla aika mukavaa, mutta kun tulee vaikeuksia ja tukea tarvitsisi, sitä ei tule, tulee vain halveksuntaa. Se ei ole hyvää elämää. Nyt täytyy lopettaa hieman kesken tämä kirjoittelu... - 4+1
1+2 kirjoitti:
Jos miehesi ajatusmaailma on tuollainen, älä hanki lapsia hänen kanssaan, ole kiltti. Keskitytte vaan elämään kahdestaan.
T: Mollaamalla kasvatettu ja vieläkin vihainenToinen samanlainen täällä. 43-vuotiaanakin kärsin vielä siitä että koskaan ei kukaan sanonut mitään hyvää, vaikka olisin tehnyt mitä. Mollaaminen ei koskaan auta ketään mitenkään.
- a-le
4+1 kirjoitti:
Toinen samanlainen täällä. 43-vuotiaanakin kärsin vielä siitä että koskaan ei kukaan sanonut mitään hyvää, vaikka olisin tehnyt mitä. Mollaaminen ei koskaan auta ketään mitenkään.
Vaikka tämä kuulostaa kliseeltä on tuollaisen työssä käyvän miehen vittuilu työttömälle puolisolle lähinnä merkki huonosta itsetunnosta ja taipumuksesta itserakkauteen. Kompensaatio saattaa myös tulla kyseeseen epävarman poikarukan polkiessa sitä jonka ajattelee voivansa alistaa.
Tollasia luusereita on suomi täynnä, todennäkösesti mies tekee vielä jotain nollatoimistohommaa eikä voi päteä muulla kuin liksallaan. Ylipäätään tollasta kieroonkasvanutta saastaa syntyy ihmisistä, jotka eivät ole koskaan kohdanneet mitään kunnollista vastoinkäymistä. - N
Ap. kirjoitti:
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.En laskis tuon varaan.ihan vain...
- mk
Ap. kirjoitti:
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.Sanoppa mihellesi seuraavankerran kun harrastatte seksiä että hän on helvetin huono sangyssä ja voisi parantaa suoritustaan että silleen. Toinen asia on että jos miehen kautta sinun mollaaminen ei lopu niin ei tipu seksiäkään että silleen. Seuraavan kerran kun mollaa sinua niin velät avokämmenellä päin pläsiä ja sanot että nyt loppuu tuollainen haukkuminen ja kysyppä miehltä on sitä nujerrettu vanhempien toimesta lapsena ja eikö ole saanut tukea vanhemmiltaan.
- Rilla_82
Ap. kirjoitti:
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.Joopa joo....
Minun ex-poikaystäväni käytti samaa "negatiivista kannustamista", aiheena tosin oli se miten jokainen vastaan tuleva nainen on minua kauniimpi ja miten paremmat perseet heillä on jne. Itse olen kuitenkin 170cm pitkä ja 55kg joten kiloakaan ei ole tiputettavaksi. Mies vaan tahtoi näin osoittaa minulle rakkauttaan ja tsempata minua kuntoilemaan jatkossakin... Lopulta vessassa oksentaessani, etten vaan vahingossa liho, päätin että nyt on aika rakastaa itseään ja heivasin ukon mäkeen!
Jos toista oikeasti rakastaa tahtoo seistä vieressä ja tukea. Anna p*skan olla ja keskity omaan elämääsi. Uskon että sinä miestä rakastat mutta hän ei osaa rakastaa sinua niin kuin normaalit ihmiset rakastavat. - 3+10
Ap. kirjoitti:
Nyt ilmoitin miehelle saaneeni kutsut kahteen työhaastatteluun, ja ihme kyllä, tuli tsemppiä mutta muistutettiin, että mahdanko osata pistää kaikkea peliin.Siis juuri näin puhuu ihminen jolla on narsistinen vamma:
"Minä tarkoitan vain hyvää, satutan sinua, jotta pääsisit parempaan tulokseen"
Kun tosiasiassa se vain paikkaa aukkoa hänen omassa sairaassa itsetunnossaan.
Älä tuhlaa sun kallisarvoista energiaasi tähän mieheen, vaan rakasta itseäsi.
- 27
Opettele pikkuhiljaa oman itsesi arvostamista ja sellaista pientä kivaa asiaa kuin assertiivisuus. Tutki muista lähteistä, millainen on assertiivinen nuori nainen ja miten tämä kyky, ominaisuus tai lahja auttaa häntä elämässä eteenpäin ja saa ihmissuhteetkin terveelle tolalle. Onnea työhaastatteluihin!
- Kane-
Ei sulle muuten tullut mieleen avautua miehelle asiasta, ihan samalla tavalla, kuin avauduit meille muille täällä? Sanot vaan suoraan, että tuollainen halveksunta loukkaa sua ja sen on loputtava. Eikä sitä seksiäkään tartte tulla enää kinuamaan sellaisen vattuilun jälkeen.
Jos te ihmiset puhuisitte enemmän toisillenne, niin ehkäpä suhteennekin olisivat paremmalla tolalla.- Ap.
Avauduttu on mutta mies ei välitä. Hänestä kun ei mitään tapahdu jos hän ei käyttäydy niinkuin nyt. Hän ei kertakaikkiaan luota siihen, että todella teen kaikkeni saadakseni töitä. Siksi sitten kohtelee miten kohtelee, kun se on mielestään ainoa keino saada minut liikkeelle.
Meillä sitä juuri puhutaankin mutta minkä minä sille voin, että toinen ei halua ymmärtää? - 20+7
Ap. kirjoitti:
Avauduttu on mutta mies ei välitä. Hänestä kun ei mitään tapahdu jos hän ei käyttäydy niinkuin nyt. Hän ei kertakaikkiaan luota siihen, että todella teen kaikkeni saadakseni töitä. Siksi sitten kohtelee miten kohtelee, kun se on mielestään ainoa keino saada minut liikkeelle.
Meillä sitä juuri puhutaankin mutta minkä minä sille voin, että toinen ei halua ymmärtää?Sinä teet omat ratkaisusi. Joko jatkat hänen kanssaan tai et. Yhtä asiaa sinun kannattaisi kuitenkin miettiä. Toteat, että mies on välillä "oma ihana itsensä" mutta "suurimman osan ajasta törkimys". Olet omaksunut ajatuskaavan, jossa ne puolet hänestä, joista pidät, ovat hänen "omaa ihanaa itseään" ja tuo törkimys puoli ilmeisesti vain jonkinlainen väärä minuus tai vain opittua huonoa käytöstä. Homma nyt vaan on niin, että tuo törkimys on osa sitä hänen "omaa ihanaa itseään" siinä kuin nuo paremmat hetketkin. Et voi napsia ihmisestä vaan niitä ihania puolia, rakentaa niistä jotain epärealistista "oikeaa minuutta" ja tulkita ikäviä puolia vain jonkinlaisiksi korjattaviksi virheiksi ilman, että ajaudut suhteissasi ongelmiin. Ihminen pitää nähdä sinä omana kokonaisuutenaan niin hyvine kuin huonoine puolineenkin, jos homman kuvittelee jotenkin saavansa toimimaan.
Mieti, pystytkö hyväksymään miehen sinä, mitä hän on kokonaisuudessaan ja elämään hänen kanssaan. On epärealistista olettaa, että nuo ikävämmät puolet mihinkään katoaisivat. Kirjoitustesi perusteella vaikuttavat kuitenkin olevan hyvin suuri osa sitä, mitä tuo mies on. Lakkaa halkomasta miestä ihanaan ja törkimykseen ja katso häntä kokonaisuutena. Sen kokonaisuuden kanssa sinun on tultava toimeen, jos haluat hänen kanssaan jatkaa. - vanha ja väsynyt
Ap. kirjoitti:
Meillä sitä juuri puhutaankin mutta minkä minä sille voin, että toinen ei halua ymmärtää?Mitä rakkautta tuollainen on? Mies on siis sitä mieltä että sinä olet häntä huonompi ihminen tällä hetkellä ja hän saa siksi potkia sinua miten häntä huvittaa?
Varoitus: jos teet tämän miehen kanssa lapsia tulet olemaan todella kusessa. Raskaana, juuri synnyttänyt tai pienen vauvan kanssa oleva nainen on käytännössä puolustuskyvytön ja heikkoa asemaa tullaan käyttämään hyväksi häikäilemättömästi. - Ap.
20+7 kirjoitti:
Sinä teet omat ratkaisusi. Joko jatkat hänen kanssaan tai et. Yhtä asiaa sinun kannattaisi kuitenkin miettiä. Toteat, että mies on välillä "oma ihana itsensä" mutta "suurimman osan ajasta törkimys". Olet omaksunut ajatuskaavan, jossa ne puolet hänestä, joista pidät, ovat hänen "omaa ihanaa itseään" ja tuo törkimys puoli ilmeisesti vain jonkinlainen väärä minuus tai vain opittua huonoa käytöstä. Homma nyt vaan on niin, että tuo törkimys on osa sitä hänen "omaa ihanaa itseään" siinä kuin nuo paremmat hetketkin. Et voi napsia ihmisestä vaan niitä ihania puolia, rakentaa niistä jotain epärealistista "oikeaa minuutta" ja tulkita ikäviä puolia vain jonkinlaisiksi korjattaviksi virheiksi ilman, että ajaudut suhteissasi ongelmiin. Ihminen pitää nähdä sinä omana kokonaisuutenaan niin hyvine kuin huonoine puolineenkin, jos homman kuvittelee jotenkin saavansa toimimaan.
Mieti, pystytkö hyväksymään miehen sinä, mitä hän on kokonaisuudessaan ja elämään hänen kanssaan. On epärealistista olettaa, että nuo ikävämmät puolet mihinkään katoaisivat. Kirjoitustesi perusteella vaikuttavat kuitenkin olevan hyvin suuri osa sitä, mitä tuo mies on. Lakkaa halkomasta miestä ihanaan ja törkimykseen ja katso häntä kokonaisuutena. Sen kokonaisuuden kanssa sinun on tultava toimeen, jos haluat hänen kanssaan jatkaa.Se vaan, että kun ei hän ole ennen ollut tuollainen. On hänessä huonojakin puolia, jotka olen jo hyväksynyt mutta tuo on ihan uutta hänessä. Ei ole koskaan aiemmin tullut tuollaista puolta esiin, kaikki muut kyllä, niin ne viat kuin ihanat puoletkin.
Ja uskon sen johtuvan vaan siitä, että kun hänellä on vakipaikka ja oma koti niin häntä ahdistaa minun tilanteeni, kun en ns. seiso omilla jaloillani vaan saan työmarkkinatukea.
Mutta minua ei yhtään auta se, miten hän minusta ajattelee.
Ja ei, en ole masokisti, en vain ymmärrä miehen yhtäkkistä muuttumista ja miksi hän luulee, että mollaus vain saa jotain aikaan.
Ja olen sanonut vastaan monestikin, vastaus on vain, että lakkaa olemasta tuollainen jääräpää. - apba
Ap. kirjoitti:
Meillä sitä juuri puhutaankin mutta minkä minä sille voin, että toinen ei halua ymmärtää?Jospa mies onkin oikeassa ja ainoa tapa saada sut töihin on negatiivinen kannustus. Siis töitähän on vaikka lampaat söis mutta ku ei kelpaa tai toinen syy mihin luuserit vetoaa on että tuet menee.
- Kannattaa harkita..
Ap. kirjoitti:
Se vaan, että kun ei hän ole ennen ollut tuollainen. On hänessä huonojakin puolia, jotka olen jo hyväksynyt mutta tuo on ihan uutta hänessä. Ei ole koskaan aiemmin tullut tuollaista puolta esiin, kaikki muut kyllä, niin ne viat kuin ihanat puoletkin.
Ja uskon sen johtuvan vaan siitä, että kun hänellä on vakipaikka ja oma koti niin häntä ahdistaa minun tilanteeni, kun en ns. seiso omilla jaloillani vaan saan työmarkkinatukea.
Mutta minua ei yhtään auta se, miten hän minusta ajattelee.
Ja ei, en ole masokisti, en vain ymmärrä miehen yhtäkkistä muuttumista ja miksi hän luulee, että mollaus vain saa jotain aikaan.
Ja olen sanonut vastaan monestikin, vastaus on vain, että lakkaa olemasta tuollainen jääräpää.Miten luulet miehen kestävän vaikkapa lapsen syntymästä yms johtuvat elämää hetkellisesti epätasapainoittavat tekijät, mikäli hänestä ei ole mitään tukijaksi edes työttömyyden sattuessa?
Sattuu vain olemaan niin, että ne ihmisen oikeat huonot puolet tulevat esiin juuri silloin, kun on tosi kyseessä. Mitkään normaalit parisuhdeongelmat eivät ole mitään sen rinnalla, mitä ovat elämän todelliset koettelemukset, kuten läheisen kuolema tai pikkulapsiperheen arki pahimmillaan. Ne kun ovat omiaan horjuttamaan vahvempiakin liittoja. Uskotko vakaasti, että miehestä olisi vetämään yhtä köyttä kanssasi elämän todellisina kriisihetkinä?
- hölmönhommaa
Miksi rakastat tuollaista miestä? Oletko joku masokisti vai?
- puhun suoraan
Olet ahdistunut kun mies käyttää sua panopatjana ja sun itsetuntos se miehes on tuhonnut kokonaan. Mutta siltin sinä rakastat ja annat sille pimppiä ja mies jatkaa haukkumista. Tyypillinen tyhmä nainen joka ei osaa sanoa vastaan.
- Itse olet tyhmä..
Raah, etkö osaa lukea aloittajan tekstiä? Häntä ahdistaa se, että mies ei tue häntä vaan halveksii ja piikittelee, ei se et mies käyttäisi panopatjana. Vaikka tuskin sellainen nainen on tuolle miehelleen.
Ja mistäs tiedät, ettei ole sanonut vastaan? Varmasti on mutta vastalauseita ei kuunnella. Tiedän itse kokemuksesta. Vastaan voi sanoa aina mutta toinen ei välttis huomioi niitä lainkaan, ei ikään kuin kuule.
- Nimim. kokemusta on
Juu, laita päämääräksesi hankkia hyvä työpaikka, ostaa oma asunto ja laittaa miesystävä tämän jälkeen vaihtoon, koska kun nuo kaksi ensimmäistä asiaa on kunnossa, löydät paremman miehen.
- duunari neito
Ei tuollaisen porvarin kanssa kannata seurustella.
- Dominainen
Onko sulla muuten ystäviä? Ettet siedä tuollasta käytöstä mieheltä koska hän on tuossa työttömyyden keskellä joku ketä sua käy tervehtimässä? Hienoa et oot päässyt haastatteluun asti, tsemppiä niihin myös täältä :).
Jollei kuitenkaan nyt vielä tärppää niin järjestä itselles tekemistä, älä ainakaan jää kotiin. Tapaa ystäviäsi ja jos niitä ei ole, yritä hankkia. Koska silloin kun sulla on ympärilläsi muitakin ihmisiä, muita kontakteja ulkomaailmaan saatat saada kimmokkeen sille, että ihan oikeesti otat sen miehen puhutteluun ja sanot sille ettei sua tai ketään kuulu arvottaa paremmuuteen ihmisenä vain siksi et on työtä ja omistusasunto. Se, että hänellä on sellaset asiat kunnossa on hyvä homma hänelle, mutta hei... onko ihmisen arvo siinä mitä se työkseen tekee tai omistaa? Minusta ei ole. - Vanhempi ihminen
Jätä se törkeä tyyppi.
- Neiti Peipponen
Jep.Mitä sinä karvasta hikeäs tuommoiselle hemmolle enää vuodat.
- poikjhg
Käske äijäs paskantaa sukkaan ja tehdä nuotio.
- just just
Jos rakkautesi kestää sen että mies on kusipää joka pitää sinua panopuunaan, niin kai se sitten kestää mitä vaan.
Kaikkeen sitä naiset alistuvatkin. Maailma on täynnä miehiä joista valita sellainen joka kykenee oikeaan rakkauteen! - ihkupeikko
Hei ap! Mulla on ollut vähän sam tilanne, paitsi että asumme yhdessä hänen omistamssaan asunnossa. Olen ollut monta kuukautta työttömänä ja mies yrittää tsempata aivan väärällä tavalla. Itse toimin paremmin, kun oikeasti kannustetaan, mutta mies kuvittelee, että toimin jotenkin tehokkaammin, kun minua pelottelee synkillä ajatuksilla tulevaisuudesta ja väittämällä, etten tee tarpeeksi. Kerran otin asian puheeksi ja sanoin, että toi ei ainakaan toimi, kun sä ns. lyöt mua koko ajan maahan. Kyllä se sit vähän tajus hellittää ja mäkin löysin just kesätöitä.
En nyt osaa neuvoa mitään, mutta uskoisin et asiat muuttuu teidän suhteessa paremmaks, kun saat töitä. Sun itseluottamus kasvaa ja miehen kunnioitus sua kohtaan. Siihen asti on vain jaksettava yhdessä, vaikka välillä vaikeelta tuntuukin. - no joopa joo
Jaa, siis annat jos mies haluaa ja sitten saat haukut ? Taidat nyt vain roikkua epäkelvossa yksilössä. Mies ei ainakaan rakasta sinua, ei muuten käyttäytyisi noin.
- Voe,voe.
Jos noin helposti menee hekinen kantti nollille,silloin kannattaa jo erota.
- N
Tais mennä näkkäri osastolle
- M
N kirjoitti:
Tais mennä näkkäri osastolle
Mille osastolle näkkileipä meni? Osastolle A vai B?
- N
M kirjoitti:
Mille osastolle näkkileipä meni? Osastolle A vai B?
Vai oliko ab...
- vaihda jo
Pistä mies vaihtoon ja ala etsimään itsellesi sellainen mies, jonka kanssa saat oikeasti alkaa rakentaa elämää.
Miehesi selvästikin ajattelee vain itseään ja omaa parastaan, eikä todennäköisesti tule koskaan sinusta oikeasti välittämään. - säälittäväääää
pistä tommonen halveksiva paskiainen seuraavalle muorille kiertoon. se halveksii sua sit ku oot töissä ni varmaan sen takia että teet huonompaa työtä ku hän tms. en kattelis tommosta.
- 38 vuotta yht leipä
valitettavasti sinun rakkaus ei riitä teidän parisuhteessa.heitä mokoma nahjus pihalle.ja nauti elämästäsi.hanki itsellesi oikea mies.meillä alussa vaimo opiskeli hyvän ammatin itse kävin työssä.aina oli ruoka valmiina kun tulin työstä väsyneenä kotiin,jos ei olisi vaimo laittanut ruokaa olisi aika huono juttu ollut.vaimon työ kotona on yhtä tärkeä kuin kodin ulkopuolinen työ.minusta kotityö on arvokkaampaa ei tarvitse sotkussa ja villakoirissa elää.nyt olen itse pysyvällä sairaslomalla ollut 7 vuosi kotona,vaimo käy työssä ja elättää minut,ei ole koskaan sanonut eikä naljaillut kun olen työkyvytön ja liikuntarajoitteinen.parisuhteessa ollann alussa voi olla että toinen opiskelee tai on työtön sairas.mutta ei siinä naljailla rakkaus kestää kaiken mutta naljailua ei kestä sekään.heitä tuo pano pois ja hanki oikea mies rinnallakulkijaksi joka rakastaa ja ymmärtää sinua.
- Bastrado
Kerro tälle ns.miehellesi miten hänen piikittelyt tunnet. Muutosta jos ei tule niin pistä piikittelijä kiertoon.Seksi jos kelpaa ja silloin vinoilu jää pois,muuten taas jatkuu....kertoo jo hemmosta jotain.
- AH Laajakonna
Jätä mies. Hänenhän pitäisi tukea sinua tilanteessasi, eikä käyttäytyä noin tyhmästi, kun kerroit. Sitäpaitsi, vuokralla asumisessa ei ole mitään vikaa.
Jos miehelläsi on siinä asiassa asennevamma, on se hänen korviensa välissä. - ilom
Lapikasta antaisin tommoselle ukolle.
- klklklkjkjkjklkjkjkj
jätä tollanen kun se ei kunnioita/arvosta sinua!!! sillä ei ole merkitystä onko työtön vai ei...
- IloIrtiElämästä
Sun miehelläs on erikoinen asenne. Mä olen mies avoliitossa ja aika harvoin töissä, pätkätöitä tulee silloin tällöin. Rahat riittää ja elämästä saa enemmään irti kun ei ole jatkuvalla syötöllä työputkessa kiinni.
Älä syyllistä itseäsi ja vaikka rakastatkin miestäsi,istuppa hetkeksi ja mieti onko miehesi todellakaan rakkautesi arvoinen,kun kohtelee sinua noin,hyvässä suhteessa miehen kuuluisi kannustaa sinua eikä painaa alas,mietippä todella sitä,vaikutat itse mukavalta joskin kärsivältä ihmiseltä jolle kuuluisi parempaa kuin nyt saat.
- Pia-w.
Mieheni jäi työttömäksi pian sen jälkeen kun tapasin hänet. Suhteemme ei kuitenkaan loppunut siihen. Nyt olemme naimisissa. Ja mies on taas töissä.
Meitä ei työttömyys lannistanut, koska meillä on paljon asioita elämässä. Meillä on myös yhteisiä tavoitteita, ja teemme kaiken niiden toteuttamiseksi.
Työttömyys oli vain yksi asia elämässämme. On lyhytnäköistä tuomita joku pelkän työttömyyden perusteella. Tällainen ihminen kontrolloi muita, ja voi myös olla, että hän on pohjimmiltaan tyytymätön itseensä. Hän hakee muista ihmisistä täytettä elämäänsä. Ja kun kumppani on työtön, niin se on hänelle katastrofi. Itsetunto ei sitä kestä.
En kyllä itse katseli ihmistä, joka mollaa jatkuvasti. Mutta jokainen tietysti itse arvioi oman tilanteensa ja sietorajansa. Tsemppiä sulle joka tapauksessa! - Jussi...
Työn tai työttömyyden ei pitäisi ratkaista kun on aito rakkaus kyseessä. Jo asiasta nälviminen osoittaa, että rakkaus ei ole aitoa.
Itse ihmettelen naisissa sitä, että treffipalstoillakin yksi tärkeä kriteeri monella on, että tulevan puolison pitää olla kokopäivätöissä, joillekin riittää osapäivätyö, ja sitten tulotason tulee olla 50.000 euroa/vuosi, joillekin toki riittää vähempikin.
Itse olisin tyytyväinen kun löytäisin naisen jota voisin aidosti rakastaa ilman, että raha ratkaisee, tai se mitä työkseen tekee, tai onko työtön - ja koskee molempia osapuolia. Mutta nykyisin kai naiset ovat niin ulkokultaisia, että otetaan vaikka väkivaltainen tai hölmö mies kunhan on rahaa vaikkei rakkautta olisikaan.- -j-
Noinkohan :)
- yksin ja onnellinen
jätä tyyppi. hetken päästä itsetuntosi on nollilla, etkä edes uskalla hakea töitä. luulen että rakkautesi on ripustautumista. etsi ystävä joka arvostaa sinua niin olet onnellinen, lenkkeile ja hae voimaa luonnosta. tuollaisen itserakkaan tyypin takia ei kannata vaivautua.
- ikuinen työtön
mä olen lähettänyt 190 hakemusta vuoden aikana eri työpaikkoihin. En ole moneenkaan haastatteluun päässyt. Näin helppoa se työpaikan saanti todella on.
Se on kuule naamasta kiinni saa työtä vai ei. Mulla on kolme ammattia ja paljon kokemusta eri aloilta mut ammattitaitoa ei arvosteta nykyään lainkaan. - Ei helvetti
Mistä te naiset aina löydätte näitä tälläisiä miehiä,eikö oikeat miehet kelpaa,ja ennenkaikkea minkä helvetin takia tuollaisissa pitää roikkua????????????????????????????????????
- täysin nolla
kiltillä miehellä ei tee mitään. Naisilla täytyy olla mies joka haukkuu, huorittelee, solvaa ja polkee itsetuntoa matalaksi joka päivä. Sit naiset vielä antaa pimppiään näille haukkuja miehille. Se on katos hyvää elämää se.
- havainnnoija.
Tiedän yhden työttömän miehen, jonka tyttöystävä jätti sen kun se ei saanut työtä. Se oli köyhä työtön, ja sen tyttöystävä halusi rikkaan miehen.
- mietin vaan
Ehkä joku muu ei toiminut siinä. Pelkkä köyhyys tuskin oli syynä.?
- Mies vaihtoon
Tällainen mies ei ole rakkautesi arvoinen, eikä hänen varaansa voi pidemmän päälle omaa elämäänsä antaa. Työmarkkinat ovat nykyään niin epävakaat, etttä mutka työelämän matkaan voi tulla kenelle tahansa. Miehesi arvomaailma on sellainen, että perhettä ei missään nimessä kannata edes harkita. Hankit itsellesi nyt kunnon kaverin ja työn. Ehkä työn ensin, niin itsetuntosi saa vahvistusta. Sitten osaat jo ohittaa nämä tyypit ja löydät sen panostamisen arvoisen.
Itse tein sen virheen, että menin naimisiin ja tein lapsia sinun miehesi kaltaisen miehen kanssa. Voin kertoa, että kovaa on ollut. Kun sairastuin vakavaan vähän harvinaisempaan anemiaan, enkä pysynyt pystyssä, hän kävi potkimassa minua sängyssä huutaen nouse ylös laiska paska. Tämä on ihan sitten sitä jäävuoren huippua. Anemiani ei johdu millään lailla elintavoista, terveeesti eletty ja kurvit kunnossa.
Jätin hänet sitten, mutta on se paljon helpompaa, kun ei ole yhteistä omaisuutta eikä lapsia ja vielä terveys jäljellä. Sinulla on vielä mahdollisuus hyvään ja täysipainoiseen elämään. KÄYTÄ SE! - Tsippo
Käyppäs tsekkaamassa mitä narsismi tarkoittaa..
- Rakkaus on tekoja!
Täällä olikin jo paljon hyviä kommentteja, mutta lisäisin vielä uteliaana aloittajalle kysymyksen:
Mitä rakkaus mielestäsi on?
Vastaa kysymykseen, ja mieti sitten täyttääkö miehesi mitään rakkauden kriteerejä.
Sen jälkeen voitkin sitten ruveta etsimään uutta kumppania. Miehesi tekee sitä jo nyt! - ÄLLITÄLLI
Voi jestas, taas yksi tyhmä naisenalku valittaa. Kyllä huomaa, ettei sitä elämää ja kokemusta ole vielä olemassa, kun annat itsesi olla pelkkänä patjana ja kynnysmattona. Missä nainen (naiset) on itsekunnioitus?? Luuletko tosiaan, että se välittää sinusta? Ei välitä, vaan siitä mitä on haarojen välissä. Kylmästä sanottu, mutta totta. Rakkauttasi ruikutat, mutta mitä tekee jätkä? Purkaa paineet ja piste. Pistä poju pihalle ja ala elää sitä omaa elämääsi, johan tuota mainitsit että henkinen hyvinvointisi on nollassa, missähän se on vuoden parin päässä?
- -j-
Oliko tän nyt tarkoitus olla esimerkki mollaamalla kannustamisesta?
- Onniko-
No voi! Eihän teitä voi edes verrata. Itse en alentuisi olemaan noin heikon itsetunnon omaavan miehen kanssa. Mieti, ei edes työtön ja silti...
- Näin on
Kyllä miehen pitää olla varuillaan ettei omalla työllä hankittu omaisuus liukene persaukiisten liukasleenojen taskuun.
- ...
Mä olen sinkku,mutta tuntuu,että työttömyyden takia ei kukaan ota vakavissaa...Ihan kuin tässä ei olisi muutenkin jo rikki vaikka kuinka yrittää...
- Työttömälle sinkulle
Jätä kertomatta, että olet työtön. Sano, että olet halunnut vähän hengähdystaukoa ja katselet nyt uutta suuntaa ja mahdollisuuksia. Pieni kaunistelu on aina sallittua, sillä sodassa ja rakkaudessa sanotaan kaiken olevan sallittua ;) ...lähes ainakin ..
- 15+5
Ehkä työttömyys ei ole ensisijainen ongelma, vaan se, jos vaikutat rikkonaiselta?
Mieli kuntoon tavalla tai toisella, asiat järjestykseen ja sitten mieti sitä uutta suhdetta. Kyl se siitä :)
- järki käteen!
Et kai ihan tosissasi tuollaista tyyppiä siedä? Tuo ei ole rakkautta ainakaan miehen puolelta. Heitä ulos, löydät kyllä sellaisen joka välittää susta oikeasti.
- oravanpyörästä pois.
Minä oon 40v työtön ja töitä en tarvi kun rahaa vaan, että voi harrastuksia maksaa!
Yksikään työ ei ole ollut viellä niin mielekästä, ettei olisi ottanut päähän joka aamu herätä ja lähtä pakertamaan taas rahaa kapitalisti-omistajille, joten nyt kun "pääsi" työvoimareserviin niin aion kitkutella toimeen joten kuten ja jos vaan pystyy välttelemään töitä.
Eri ammatteja on tullut opiskeltua 4kpl, joten ei tässä opiskeluja ole tullut välteltyä vaan pikemminkin töisinpäin.
Työhän on keksitty vaan sitä varten, että saat rahaa ostaa kulutushyödykkeitä, maksaa asumisen ja ruoan jne, mitä ei olisi tarvinnut viellä jokin aika sitten jolloin elettiin metsästäjä-kansana....kaikki alkoi ihmisillä mennä pieleen, kun siirryttiin maanviljelijä-kansaksi ja asetuttiin aloilleen. - 43543543534
Ihan turhaa sitä nyt on jäädä tuolla lailla roikkumaan jos kerran suhtautuminen on tuollaista. Olet vain jonkinlainen hätävara joka käy silloin kun muita ei ole näköpiirissä. Tuskin sillä työttömyydellä on niin paljon merkitystä....
- drprohand
Mies ei rakasta sinua aidosti jos pystyy noin käyttäytymään sinua kohtaan..ja ettei vain hänessä olisi narsistin vikaa..kehotan luopumaan tuollaisesta suhteesta.
- StatusSymboli
Parempaa ja Upeinta yksilöä ottaa päähän, kun hän joutuu sanoo kavereilleen, jotka ovat yhtälailla parempia ja upeampia , jos ei surastaan täydellisiä, jotta emäntä on tytötön.
Se häntä sieppaa.
Ei mikään muu. - bujkvmies28
jätä tollanen idiootti heti ja välittömästi!!!:)
Mä en tiedä olenko mä vain pinnallinen tai jotain, mutta itse lopettaisin suhteen joka alkaa maistumaan pahalta pitempään, kuin sitä henkisesti kestäisin. Mä en jaksa pistää kaikkia voimiani suhteen korjaamiseen joka syö minua sisältä. Voisin kai sanoa, etten usko tosi rakkauteen tai sitten en ole sitä ikinä kokenut, miten ikänä, vain sinä voit tehdä päätöksen tälläisessä tilanteessa, sillä neuvoa sinä saat kummastakin suunnasta.
- 9+8
Synnymme ympäristöön jossa tavallisesti vertaillaan itseänsä toisiin paremmuusasteikolla, ja kopioimme siitä ympäristöstä ajatuksemme jo lapsuudessa, eli oppimistamme ajatusista muodostuu se tapa joten asiat näemme. Tämä näkyy niin suuressa, kuten valtioden välisessä kilpailussa (sodat ym) kuin pienessäkin, eli riidoissa esimerkiksi parisuhteissa.
On aika helppo ymmärtää että tuo ajatustapa luo kitkaa ja etäisyyttä ihmisten välille. Ongelma on itseasiassa sinulla, ja siksi voit sen myös ratkaista, sillä sinun osasi tässä on se, että lähdet mukaan poikaystäväsi "peliin" ja voit siitä huonosti. Tämä johtuu vain siitä että et ymmärrä miten sinun omat ajatuksesi sinuun vaikuttavat, ja voit asian ratkaista omalla kohdallasi syventymällä asiaan, eli miten ajatuksesi vaikuttavat sinun toimintaasi.
Olen lukenut erästä kirjaa jossa selviää miten tuo tapahtuu. Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois, mutta sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta ilman että sitä edes huomaa. Vähitellen ulkoisista ajatuksista pääsee eroon ja sitä mukaa myös tietoisuus omasta itsestä kasvaa. Kannattaa tosissaan tutustua tuohon kirjaan, sillä ajatukset vaikuttavat joka elämänalueeseen, ei pelkästää ihmissuhteisiin. Kirja todella toimii! Lisää täällä www.alkuajatus.org
Poikaystäväsi toiminta ei muuten ole muuta kuin alistamista, voit kysyä itseltäsi, onko se sitten rakkautta...- kesä!
Moi!! ja voi voi..!!
siis RAKASTAT tätä miestä, joka sua halveksuu?? Halloo !!..no, kukin tavallaan taaplaa.. - main osta
Joku koloon tuota kirjamainosta! Ei taida alkuajatukset oikein käysä kaupaksi?
- voi svinde
Mies ei pidä minään, on kylmä ja halveksiva, mutta käy sentään panolla joskus. Loistavaa. Aito rakkaus kukoistaa selvästi.
- RealMan
Mies ei pidä minään, on kylmä ja halveksiva, mutta käy sentään panolla joskus. Loistavaa. Aito rakkaus kukoistaa selvästi.
Jotenkin samoin ajattelin minäkin. Ei tuo "mies" sinusta välitä vähääkään. Narsistinen pojankloppi. Sinuna nostaisin kytkintä kun vielä ehdit.
- kompoti komp
Kandee heivata tommoset äijät heti meneen, maailmassa on kyllä äijiä ihan tarpeeks tarjolla.
Yksinkin on mukavampaa kuin tuollaisten itseään täynnä olevien kanssa. Miten voit rakastaa miestäsi,kun hän halveksii sinua?
- Liisa-Marjaana
Tuo työttömyytesi on Herran lahja siinä mielessä, että sait tilaisuuden tutustua miehen todelliseen minään, joka koetellaan vastoinkäymisissä. Entä jos olisit pitkäaikaissairas? Silloin hän todennäköisesti piikittelisi sinua, koska et tee mitään terveytesi eteen. Tuollainen käytös on narsistista. Tutustu tätä aihetta koskevaan kirjallisuuteen ja vertaistukipalstoihin ennen kuin sidot itsesi tähän mieheen lopullisesti. Rakkautta tämä piikittely ei ole hänen taholtaan missään nimessä. Hän osaa olla hurmaava kun haluaa saada jotain ja sitten kun on saanut tulee ärtyisäksi. Mikään ei riitä, mikään ei ole hyvä. Jos saat työpaikan niin älä puhu hänelle mitään - äläkä vain sano missä olet töissä. Koeta päästä mahdollisimman neutraalisti eroon ilman suuria riitoja. Esitä vaikka työtöntä, vaikket olisikaan. Äläkä enää jatka fyysisellä tasolla, koska suhde ei toimi eikä ole rakkautta vaan ajanvietettä.
- aviomies28vuotta
Suhteenne vaikuttaa kaikelta muulta kuin ns. oikealta rakkaudelta eli äijä käy vaan hakemassa seksiä ja pitää omaa kämpää ja pelkää että saisi susta kiviriipan koska olet työtön ja kaiken lisäksi halveksii sinua.
Suhde siis vaikuttaa siltä, että äijä on kiva kun haluaa seksiä ja muuten sitten halveksii eli ei kovin rakastava suhde.
Vaikka sillä äijällä olis rahaa ja oma kämppä niin jätä väliin, koska on miehiä, jotka oikeasti esim. yrittäisivät sinua tukea ja auttaa sen halveksimisen sijaan mutta jotenkin tuntuu siltä, että naiset tykkää näistä helvetin kusipäistä, jotka eivät naisia tai kumppaniaan arvosta vaan haluavat seksiä, ei siinä mitään jos molemmat teistä haluavat seksiä, joten voidaan puhua molemmin puolisesta hyväkskäytöstä mutta eipä tuossa juurikaan voi rakkaudesta puhua joten harkitse että äijä saa lähteä hakemaan sitä seksiänsä jostain muualta. - s
jätä tuommonen ukko ja äkkiä...jos ei kestä työttömyyttä joka ei ole sinun syysi, kuinka luulet hänen kestävän muut elämän vastoinkäymiset? nokka pystyyn...halveksunta ei unohdu koskaan usko minua
- Jackal_5on
Sinuna yrittäisin herätellä miehesi tajuamaan, ettei tuommoinen peli vetele ja sinua satuttaa se miten hän sinua kohtelee, jos mies oikeasti välittää sinusta niin hän varmasti tulee vastaan kun esität asian mahdollisimman selkeästi. Jos sen sijaan sama meno vaan jatkuu, niin ihan itsesi takia suosittelen että jätät sen mokoman.
Ei semmoinen mies ole mies eikä mikään, joka loukkaa ja halventaa kumppaniaan tilanteessa jossa tämä nimenomaan tarvitsisi häneltä tukea ja ymmärrystä. - Toivoa on
Kannattaa olla ilman sitä miestä!!! Ilmankin pärjää ja monta kertaa paljon paremmin....
- vm84-sinkkumies
Kannattaisiko jutella kumppanisi kanssa?
Ilmoita hänelle hyvin selkeästi, että olet ahdistunut hänen halveksuntaansa ja piikittelyyn asiasta.
Kylmä kohtelu säännöllisesti kyllä ilmaisee selkeästi ettette ole toisillenne sopivia henkilöitä.
Nykypäivänä moni ei keskustele asiasta ensimmäisenä kumppaninsa kanssa, outoa sinällään, sillä monesti monet huolet ja erimiellisyydet saadaan nollattua kahden kesken.
Monesti kyllä pelätään varmaan riitaa, joka saattaisi räjäyttää koko pankin.
Mutta neuvoni lyhyesti:
1. keskustele asia läpi, mieti etukäteen, mitä sanot missäkin tilanteessa (liian lempeä ja myötämielinen ei saa olla, koska sinua on "kiusattu".
2. Jos keskustelu avaa solmuja, niin hyvä, mutta muussa tapauksessa pidä etäisyyttä ja lopeta kalapuikon seksipyynnöt, älä alistu olemaan vain hetken hurma.
3. Muutaman tyrmäämisen jälkeen miehesi tulee keskustelemaan asiat läpi jos on munaa miehessä. Mutta kyllä saa unohtaa moinen mies, et ole hänen arvoisensa. - minä vain
Oikeasti uskon, että voit mennä henkisesti vain pahempaan suuntaan, etenkin itsetuntosi tuollaisen miehen kanssa. Minusta tuo on jo henkistä väkivaltaa ja itsekästä toimintaa tuolta mieheltä. Itse olin yli 8vuotta sitten suhteessa, jossa mies arvosteli lähes kaikkea mun sanomisia ja tekemisiä. Menin tod. huonoon kuntoon, työkyvyttömäksi. Kesti aika kauan aikaa ennenkuin pääsin takaisin jaloilleni tuosta.
Sinun kannattaisi nyt ajatella ennenkaikkea omaa hyvinvointiasi. Parisuhteeseen/avioliittoon kuuluu myös toisen ihmisen kunnioittaminen. miesystäväsi ei hyväksy sinua sellaisena kuin sinä olet. hän ei kunnioita sinua. miksi pysyisit tuollaisessa suhteessa??
Nykyisin monet vakityössäkin olevat menettävät työpaikkansa. Ihminen voi myös sairastua joko henkisesti tai fyysisesti. Uupua työssään. Mitä sitten, jos silloin on tuollainen ihminen rinnalla kuin miesystäväsi on??
Me suomalaiset muutenkin annamme toisille ihmisille aivan liian vähän positiivista palautetta. Negatiivinen palaute ei kannusta ketään yrittämään enemmän/paremmin. Rakentava palaute kylläkin.
Oman hyvinvointisi ja tulevaisuutesi kannalta en suosittele sinua pysymään suhteessa, jossa toinen ei arvosta sinua. tuollaisessa suhteessa menet vain itse alaspäin henkisesti. hän ei ole sinulle sopiva ihminen. ketään ei saisi kohdella noin.
vuokralla-asumisessa ei ole mitään hävettävää. - Jätä se
Ompa tyhmä äijä. Ilmeisesti on syntynyt kultalusikka suussa.
- piumpaumpompulat
sun miesystävä on narsisti, jätä se.
- ,
Onneksi olkoon, miehesi on urpo.
- hmm.
Ehkä mies on aina muita syyttävä ja tuomitseva narsisti? Hän ei ole kiitollinen mistään, vaikka olisit töissä professorina.
- job chop
käskes äijän mennä tapakoulutukseen
tai lähtee vetään - Adele
Käsittämätön tilanne? Eihän työttömyys tee sinusta huonompaa ihmistä, ja on säälittävää jos tuo mies oikeasti rakastaa sinua niin aliarvioi sinua tällaisen ulkoisen asian takia??
Aito rakkaus on rahaa ja omaisuutta arvokkaampi asia, sitä ei voi varakas ja työssä käyvä seurustelukumppani korvata millään rahalla!!!
Ehkä hänellä on kuitenkin itsellä huono itsetunto niin, että hän käyttäytyy sinua kohtaan näin aliarvioivasti??? Valitettavasti mies, joka käyttää henkistä väkivaltaa hän käyttää myös ruumiillista väkivaltaa. Elämä on niin lyhyt, että itse valitsisin kyllä ihmisen, jota rakastan kaikesta sydämestä, vaikka hän olisi kuinka rutiköyhä, koska rakastaman ihmisen kanssa elämä on rikkainta elämässä, vaikka sitä maallista mammonaa ei niinpaljon olisikaan.
Kuunte sydämesi ääntä, se on tärkein asia, muuten jäät elämässä paljosta vaille!! - SA91.6
Työtön voi tehdä pimeää työtä ja elää varsin ruhtinaalisesti.
Perusturva tulee liitolta tai kelalta. Loput kuutamolta. - --.--
http://www.youtube.com/watch?v=ps4-PrCWH1Q
Siinä tunnelmaan sopiva biisi! - missä rakkaus?
Ettehän te edes asu yhdessä, ainoa yhdistävä tekijä on seksi.
Poikaystäväsi ei ole ystävä, ainoastaan poika. - N
Kukapa yrittää tavotella?
- Nimimerkitmennyt
Jumalaa ei ole olemassakaan. Kaikki uskovaiset ovat erittäin kivikautisia ja taikauskoisia, silmät ja ajatukset sumussa eläviä lapsellisia raukkoja. Mutta itse aiheeseen.
Miehelläsi on täysi oikeus piikitellä sinua. Jos sinä haluat ihan oikeasti oikeasti tehdä töitä, saisit niitä välittömästi. Mutta ala ei välttämättä ole sitä mitä ETSIT.
Jos asiat ei ukkosi kanssa suju, ota ero ja tee ja hanki parempi elämä itsellesi. Turhia mitään jääpuikkoja nyt suuhun laittamaan.
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!- rumaa puhetta
Vai että miehellä täysi oikeus piikitellä, hohhoijaa. Piikittely ei kuulu rakentavaan vuorovaikutukseen. Omituista, miten ihmiset kuvittelevat, että toista voi loukata ja ilmeisesti senkin jälkeen olettaa, että toinen ymmärtää ja ottaa loukkaukset tsemppauksena eteenpäin.
- vaikeasti työllistyv
Jotkut ihmiset eivät kykene ymmärtämään, että jos on 10 työpaikkaa
ja 300 työnhakijaa, niin silloin niitä työpaikkoja ei riitä kaikille.
Työttömyys johtuu siis työpaikkojen vähäisyydestä, mutta matemaattisesti vähemmän lahjakkaat ihmiset eivät tätä ymmärrä.- Love4ever
Tämä kaveri on vähemmän lahjakas ymmärtämään asioita. Osoittamassa pointissasi ei ole mitään oleellista. Työpaikkoja on runsaasti eri osa-alueilta. Kaiken lisäksi hän ei vastannut edes kirjoittajan kysymykseen. Tätä ei ymmärrä vähemmän lahjakkaat oliot älykkyydellä.
Eroa miehestäsi. Tuossa ei ole rakkautta nimeksikään.
- Narri110
Halveksiminen ei kuulu rakkauteen.Sinulla on yksipuolinen parisuhde, jossa "poikaystävä" sietää sinua niin kauan kunnes löytää jonkun toisen. Sellainen joka rakastaa, tai edes valittää, ei halveksi tai piikittele jatkuvasti tai usein. Satunnaista piikittelyä voi olla, kunhan se on huumorilä lisättyä.
Kuis kauan aiot olla pelkkä pano?- Greeta-Maarit
Kieltämättä ensiksi tulee mieleen, että kirjoittajan pitäisi jättää se mies. Mutta toisaalta... minulla oli isäni kanssa samanlainen juttu. Hän on yleensä mukava, mutta kun olin vähän aikaa asunnottomana ja jouduin muuttamaan isän luo, hän oli koko ajan todella ilkeä ja haukkui minua siitä, etten löydä asuntoa. Nyt kun asun omassa asunnossa, välimme ovat taas hyvät. Niin että se ei aina ole niin yksinkertaista. Joskus ihmiset vain ovat tosi tyhmiä ja ajattelemattomia.
- ex-työtön
Tuttu tunne, kävi samoin. Asuimme tosin yhdessä ja seksikin hiipui miehen toimesta, mutta suhteen alamäen alku alkoi työttömyydestäni. Reilun vuoden jaksoin katsella kiukuttelua ja mollaamista ennen kuin heitin äijän pellolle. Pahaltahan tuo tuntui ja taloudellisesti teki hyvinkin tiukkaa mutta ei kaduta.
Voimia, ihminen on ansainnut vierelleen toisen joka jaksaa kantaa myös toisen murheita ja alamäet osoittavat vääjäämättä suhteen laadun ja kestävyyden. - Elättäjä
Elätin miestäni monta vuotta, kävin töissä, opiskelin, maksoin laskut, vuokrat, hoidin kodin ja tein kaiken, kun mies haki töitä sohvalta käsin. Joo jaksoin sitä toki kun uskoin että mies yrittää saada töitä ja kuuntelin kaikenmaailman selityksiä miten vaikeaa ja hankalaa on saada töitä. Olin tukena, en mollannut ja uskoin että asiat paranevat. Koitin kannustaa ja lohdutin. Aikansa kutakin, pistin miehen selkä seinää vasten ja kyllähän niitä töitä sitten yks kaks löytykin kun hänen piti löytää asunto ja maksaa vuokrat ilman minua. Eli minua tämä työtön kusetti, nautti olemisestaan kotona ja naisesta joka teki, ja maksoi kaiken ja antoi vielä sängyssäkin. Rakastin häntä todella paljon mutta tälle työttömälle olin helppo elämä.
- mietin vain
Nykyään työttömät saavat edes jotain tukia. Lisäksi voi olla syitä työttömyyteen. Eli kaikki eivät huijaa. Jos joku huijaa, se ei tee ihan kaikkia samanlaisiksi.
- "Work Is Life"
Olen ollut työttömänä jo jonkin aikaa ja huomannut, että sukulaisten kanssa ainoa puheenaihe on työttömyyteni. Muut asiat elämässäni (harrastukset ym.) eivät tunnu kiinnostavan ketään ja statukseni tuntuu määräävän ainoastaan työpaikka.
- spektre.
Työttömälle voi käydä muutakin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10654836- Hehhehe
HAHHAHHAH!
- uskova 75
Tosi Rakkaus kaiken kestää.
- 19+12
Tolla perusteella niitä pedareitakin suojellaan siellä teijän lahkoissa!
- Jaanaherm
Minkä tyyppinen narkomaani sitten sinun miehesi on? Onko piikittäminen arkipäivää? Auta häntä hänen päihdeongelman kanssa! Sano vaikka että nauttii huumeensa oraalisesti tai suoliston kautta mutta piikit ovat pahinta mahdollista!
- Työtä on
Eihän kukaan voi ajatella elävänsä työttömän kanssa. Siinä menisi omakin elämä piloille, jos sotkeutuu rupusakkiin.
- järjen valo?
Ei pidä paikkaansa. Työttömiä on hyvin monenlaisia, ja fiksujakin ihmisiä. Et voi ajatella noin kivikautisesti. Tukia saa hieman, ei mene sun tuloista, eikä elämä mene keneltäkään pilalle. Sun pitäisi alkaa ajattelemaan hieman positiivisemmin. Se on yleensä jostain muusta kiinni sitten jos ei toimi.
- 24
Sinä olet rupusakkien aatelistoa.
- klklkkhjklklkjkkiuhb
kuulut itse rupusakkiin... eikä kukaan voi ajatella elävänsä tollasen kanssa!!! sinua kukaan varmaan kestä!!
- Duunari maksaa
järjen valo? kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Työttömiä on hyvin monenlaisia, ja fiksujakin ihmisiä. Et voi ajatella noin kivikautisesti. Tukia saa hieman, ei mene sun tuloista, eikä elämä mene keneltäkään pilalle. Sun pitäisi alkaa ajattelemaan hieman positiivisemmin. Se on yleensä jostain muusta kiinni sitten jos ei toimi.
Pitkäaikaisloispummityötön syö aina naapurin rahoja.
- maarukka
Olet alistunut kynnysmatoksi. Et ole tyttöystävä. Vain joku johon jätkä käy nenänsä niistämässä ja lähtee. Osoita, että olet arvokas ja lähde. Jätä hänet. Etkä sinä rakasta häntä. Ei kukaan rakasta sellaista ihmistä, joka käyttää hyväksi vain seksiä saadakseen. Sinä pelkäät vain olla yksin, siitä tuossa on kysymys. Pelkäät, että oletkin yhtä huono kuin mies väittää, etkä kelpaa kenellekään. Jätä tuo narsisti ja lähde ennen kuin pahempaa tapahtuu.
- niin no
Kyllä joku voi rakastaa toista, vaikka tämä kävisi vain seksiä saadakseen. Ihan varmasti voi. Mutta se on miehen ongelma jos hän ajattelee pahasti toisesta.
- kissanomistajako?
kysy, haluaisiko muuttaa yhteen. jos ei halua, unohda koko mies ja nosta asumistukea sen minkä tarvitset... onhan sinulla nyt aikaa käydä baarissakin kun olet työtön? jos haluat aktivoitua, aloita esim. saliharjoittelu, tai sitten joku työelämävalmennus, jos mahdollista. kuulostaa erittäin kylmälle tyypille. itse olen taas työtön, eikä avomies tod. kohtele noin. hanki vaikka kissa jos seuraa tarvitset. parempi kuin urputtava mies.
- Rabota
Ihmiskunnassa parhaat ovat nykyisin työttömänä. Töissä on supliikkiväki joka huuliaan liikuttamalla tai persettä nuoleskellen juuri ja juuri selviytyy tehtävästään.
Useaan työpaikkaan riittää että on oikeanlaiset silmälasinsangat ja harrastaa juoksua. Sankojen pitää olla riittävän paksut ja hienon kännykän ohella on oltava ojnkin sorttinen sykemittari. - ?? weetä
"Asiat on hyvin, henkinen puoli on nollissa ja ahistaa".
Annat pimpukkaa silloin kun kaverille sopii ja elät uskossa, että tuo sinua rakastaa kenties joku päivä. Älä ole bussikuski, molemminpuolista rakkautta joko on tai sitä ei ole.
Pistä pitäen pingispalloa reisen välissä jonkin aikaa ja katso alkaako sen pojan asenne muuttua. Jos pidät pojan pimpattomalla hetken, tämä sen ajan korrektisti käyttäytyy, mutta aloittaa kyykyttämisesi seksielämän normalisoiduttua voit ihan huoletta keksiä ettei hän ole muutoin kuin seksin perässä. Häntä ei kiinnosta sinun työtilanteesi eikä henkinen hyvinvointisi, joku muu ehkä hieman. Kuinkahan paljon suomessa on oikeita työttömiä..tarkoitan syrjäyttyneitä ja sairaita.. Suurin osa työttömistä on työtä vieroksuvia..heitän ilmaan että noin 80 % vieroksuu.. Töitä löytyy aina jos on halukas ottamaan vastaan duunin kun duunin eikä ala valkkaamaan. Ei muuta kun luuttu kätöseen ja siivoamaan.. Miten voi olla ahdistunut ja väsy jos voi nukkua niin paljon kun hotsittaa??? Enkä yhtään ihmettele poikaystäväsi asennetta, kaitpa hänellä pelko että joutuu maksumieheksi. Ja neuvo älä anna;)
- 1984
Älä levitä haaroja miehelles niin muuttuu ääni kellossa. Satunnaisen suuyhdynnän voi tietenkin toteuttaa mutta ei missään nimessä mitään muuta, muuten mies voi muuttua väkivaltaiseksi.
- herätys!!!!
Pöljä kai sinä olet että sanot rakastavasi miestä joka pitä sinua lattiamattona. Herää nainen. Mies ei rakasta sinua. Tuhlaat parhaat vuotesi mieheen, joka ilmeisesti tulee jossain vaiheessa jättämään sinut.
Mutta jos haluat olla panopuuna, niin omahan on valintasi. - joopas...
Itse olisin varmasti lähtenyt jo tuollaisesta suhteesta. Mitä rakkautta tuo tuollainen muka on.
Eihän se työnsaanti tosiaan ihan itsestäänselvyys ole ja niin kauan kuin sinulla ei ole työtä, mutta kuitenkin sitä haet, niin siihen on tyydyttävä.
Ja ehkä se sinun rakkautesi kestää nyt...mutta mieti tilanne, jos vaikka sairastut vakavasti ja sinusta tulee työkyvytön, mieheltä tuskin liikenee empatiaa, vaikka itse et sille enää mitään voikaan ettet töitä voi tehdä. Tai mahdolliset äitiyslomat, todennäköisesti saisit niidenkin aikana kuunnella syyllistämistä siitä että vain "loisit kotona." - eino.
Minä teen koko ajan kaikkeni saadakseni työtä mutta mies ei sitä kuulemma näe ja sen tähden nyt halveksii, piikittelee ja kohtelee kylmästi. Seksiä kyllä käy säännöllisesti hakemassa ja silloin esittää ihanaa miestä mutta jälleen, hetken mentyä ohi, mies on taas kylmä kuin jääpuikko.
Naisen pitää jättää tämä yksinkertainen mies. Edellä poimittua aloittajan jutusta. Ei usko erkkikään, että tuollasia.
Miehellä ei ole vain kaikki palikat kohdillaan. Yksinkertainen tapaus. - Tasavertaiset
@ AhdistunutJaVäsynyt
Oliskohan sun taholtasi kysymys takertumisesta? Jos mies kohtelee kylmästi niin vaihda miestä.
Kannattaa myös vaihtaa omassa päässään asetelmaa. Miten itse kohtelisit miestä joka on työtön ja asuu vuokralla ja itse olisit hyvässä työssä ja asuisit omassa asunnossa? Mahtaisitko edes alkaa seurustella? Siinäpä miettimistä.
Vaihda mieheen jolla on asiat samalla tolalla kuin itselläsi niin voi synkata paremmin. - Päivi1982
Jätä tuo ns. miehesi. Hän vaikuttaa juuri hyväksikäyttäjältä. Olen opiskellut psykologiaa 6 vuotta ja kuvailusi perusteella voin "miehestäsi" sanoa asian jos toisenkin.
- Ikiteekkari nn
Mies ei välttämättä ole mikään narsisti, ehkä vaan tavallinen insinööri.
- Ei nimmaria
Voi pyhä sylvi sentään! Kyllä sinullakin on mies! Potku persuksiin tuollaiselle tyypille. Mitä se oikein itsestään kuvittelee! Mikä teitä naisia oikein vaivaa, missä on teidän itsekunnioituksenne?
- ulkomailta ihanuus
"Päivi1982
15.5.2012 20:09
0
Sulje
Jätä tuo ns. miehesi. Hän vaikuttaa juuri hyväksikäyttäjältä. Olen opiskellut psykologiaa 6 vuotta ja kuvailusi perusteella voin "miehestäsi" sanoa asian jos toisenkin."
:D
Ai että ihan psykologiaa opiskellut?
Maalaisjärki selittää asian helposti,kas näin:
1.mies pelkää että jos pappi sanoo aamenen, ja jonain päivänä tulisi ero, menisi miehen elämäntyöstä, omasta kämpästä puolet vosulle joka ei ole ansainnut pesoakaan sen talon eteen.
2.mies ainoana elättäjänä porukalle toivoo vain jonkinlaista tasapuolisuutta asioihin, ota edes siivoajan työ vaikka palkka olisikin kehno.Ei ole ilmaista lounasta, et voi vain maata ja olettaa toisen maksavan kaikesta sinun nauttiessasi seksistä,asunnosta,ruuasta, ja maaten perseelläsi katsellen kauniita ja uhkeita televisiosta sipsejä natustellen.
Kai teet edes kotityöt vai sysäätkö nekin miehelle vedoten "masentuneisuuteesi" ?
Ei helvetti, aloittajan kaltaiset moniongelmaiset valittavat dorkanaiset ovat juurikin se syy, miksi lähdin aikanaan etsimään laatunaista ulkomailta ja nyt, 8 avioliittovuoden jälkeen voin sanoa syvällä rintaäänellä että kyllä kannatti.
Vaimoni käy töissä kuten minäkin ja kantaa kortensa kekoomme.Teemme kotityöt yhdessä.Ongelmia eikä kitinöitä juurikaan ole kun molemmat panostavat suhteeseen täysillä.
On suorastaan kuvottavaa lukea näitä suomalaisten mielialalääkkeissä nettiin kirjoittelevien mieleltään teiniprinsessojen mielipiteitä ja lätinöitä.Suomalainen nainen on hemmoteltu ja viherpunikkimedia iskostaa jo vauvalle miten kaikkea pitää vaatia kokoajan lisää eikä maailmakaan riitä.Jos mies tarjoaa kilon kultaa lahjaksi, suomalainen vosu vittuilee miksi sitä ei ole 2 kiloa?
Miehet, unohtakaa nämä itseään täynnä olevat pirttihirmut, ulkomailla löytyy miljoonamäärin ihania itsenäisiä ahkeria työtätekeviä miestä kunnioittavia kaunokaisia joille kelpaa kyllä suomalainen mies. - pyyhkiköön siihen!
höpöhöpö! Osta kynnysmatto! ja anna se sille.
- Tsemppiä!
Kaikille ei tänä päivänä tunnu riittävän töitä. Suhteilla niitä kuitenkin tuntuu löytyvän. Arvosta itseäsi, äläkä anna poikaystävän halveksia, vaan etsi uusi ymmärtävämpi. Eikö juuri tuollaisessa tilanteessa luulisi kannustuksen ja positiivisen tuen olevan paikallaan ennemmin kuin halveksunnan. Jos taloudellinen hyvinvointi on ainoa hyväksyttävä asia ja vielä sivussa kertomasi kaltainen seksin hakeminen näyttäisin kyllä oviaukkoa mahdollisimman pian.
- olet kyllä sokea!
No huhhuh.. asiat hyvin, joopa joo!! Ainut syy miksi mies on sun kanssa on se, että saa sulta seksiä. Miksi roikut tuollaisessa munankantotelineessä, kun maailmasta löytyy kunnollisiakin miehiä?!?
- fas_d_86
En tähän nyt muuta kommentoi kuin että jokatoisen naisen deittiprofiilissa lukee että miehen tulee olla työelämässä, eikä mikään työtön pummi. Joten aivan turha miehiä haukkua tästä. Kyllä tuo on naisille suurempi ongelma jos mies on työtön.
- Sijoituskaveri
En jaksanut lukea mitä muut kirjottivat eli tämä on suoraan sinulle AP.
Rakkaus ja suhde on ja tulee aina vaatimaan töitä. Eli teet ihan oikein että yrität. Vika tottakai on sun miehessä että hän kohtelee sinua näin, mutta uskon että joko hän on aina kohdellu sinua näin tai sitten vaikka hänen kohtelu on pahaa niin hänellä on syy olla sinulle vähän pettynyt/vihainen.
Oletko OIKEASTI etsinyt töitä? Eihän alussa ole pakko saada se täydellinen toimisto työ joka maksaa 5t/kk, vain ihan mitä vaan että saat aivot toimimaan ja kroppa liikkumaan.
Puhu miehellesi ja kysy miksi hän on näin ilkeä sinulle semmoisesta asiasta kuin työnhausta? Onko se oikeasti sen työttömyyden takia? Vai voiko se olla esim. jos olet koko ajan kotona tai jos olet kotona enemmän niin olet liikaa hänen perässä?
Vaikeeta sanoa kun ei tilannetta nää mutta näen tässä kolme vaihtoehtoa:
1. Suhde on muutenkin vain menossa etelään ja jos on niin, niin otan osaa.
2. Roikut mahdollisesti liian paljon perässä etkä anna vapautta kuin et käy töissä ja sulla voi olla ehkä vähän tylsää yksin (ymmärrettävää mutta kun tunteille ei oikein voi mitään)
3. Et oikeasti OIKEASTI yritä hakea töitä (koska jos olemme rehellisiä, niin olisit voinnut saada jonkun työn jo tässä vaiheessa) ja se ärsyttää häntä. Totta hän kyllä silloin ylireagoi hyvin vahvasti mutta tämä on silti paras vaihtoehto sillä suhde on silloin korjattavissa.
Jos olen liian suorapuheinen niin anteeksi mutta yritän olla avulias.
Ps. Jos on kirjoitus virheitä niin pyydän anteeksi sillä suomenkieli ei ole mun äidinkieli- End is near
Sulla on päässä vikaa ja pahasti. Työttömyysprosentti ei ole huvikseen suomessa 10. Tarkoittaa että pienillä paikkakunnilla joka viides on työtön työvoimasta kun siellä korkeampi. Espanjassa lienee 5,3 ,iljoonaa työtöntä jotka ovat vain siksi työttömiä kun eivät ole hakeneet töitä. Ja koko EU alueella taitaa olla luku 50 miljoonaa.
Olet täysi hyödytön kusipää joka tapetaan lansannousun ensimmäisessä vaiheessa markkinatalouden romahtaessa.
Have fun.
- End is Near
Olet täysin pinnallisen kusipään kanssa. Jätä se ylimielinen empaatiton narsisti välittömästi.
- öV+
Missä nainen on sun omanarvontunto? Annat jonkun miehen pyyhkiä jalkansa sinuun kuin mattoon. Se, mitä miehesi sulle tekee, on henkistä väkivaltaa. Suostuisitko hänen kanssaan seksiin, jos hän pahoipitelisi sinua fyysisesti joka kerran jälkeen? Jos ko. mies OIKEASTI rakastaa sinua, hän tukisi sinua, sen sijaan että piikittelee yms. Jokainen ihminen on arvokas ihan vain siksi, että on ihminen eikä ihmisen tarvitse tehdä/olla jotainmuuta ansaitakseen toisten arvostuksen.
- End is near
Jättääkö se sulle rahaa kun käy syn luona? Jos niin olet silloin maailman vanhimmassa ammatissa, ainakin tuon "miehen" mielestä.
Se vaan käy sua paneskelemassa ja haukkumassa niin se on sitä seurustelua ja suurta rakkautta??????????????
Naiset, olette todellakin tyhmiä kun annatte itseänne käyttää hyväksi. - Tosi on
Niin, että mikä on hyvin? Minua aivan raivostuttaa noin typerät ihmiset kuin sinä. On toki totta, että rakkaus on sokea, mutta ei silti tarvitsisi olla täysi ääliö.
- Lähde heti
Kenenkään ei pidä alistua tuollaiseen kohteluun. Olet uinut tyypillisen narsistin verkkoon. Pyristele siitä niin nopeasti irti kuin suinkin. Näinä aikoina työttömyys voi kohdata kenet tahansa. Joka tänään on työssä ja sättii työttömiä, voi saadakin potkut huomenna. Miten sitten suu pannaan? Kuvailemasi mies hallitsee ja alistaa sinua tällä hetkellää aivan miten haluaa. Vaikka saisit työtä ja ostaisit oman asunnon, tuo mies keksisi uusia konsteja kiusata ja rääkätä sinua ja hajottaa itsetuntosi. Se on varma.
- ex. työtön
Olin naimisissa 22 v ja kun tuli työttömyys, niin mies haki avioeron. Esim lapsen huoltajuusasioissa se, että on töissä ja toinen ei, merkkaa helvetisti.
Jos sun mies halveksuu sua työttömyydestä, niin laita kantapäät vastakkein. Sulla on ansiosidonnainen ja varmasti pärjäät taloudellisesti ilman häntäkin. Voit sitten joskus, kun hälle koittaa työttömyys, ilkkua ja sanoa, että "terve luuseri". Nimittäin työttömyys voi iskeä kehen tahansa. Jopa niihin valtion virkamiehiin, joilla piti olla eläkevirka. - herra 40seitsemän
Elä anna enää seksiä ja pistä mies pihalle. Paljon on miehiä, joita ei maalliset asiat kiinnosta vaan aito ihminen....Kyllä sinä töitä saat, elä huoli!
Vaiha miesystävää, hän ei ole arvoisesi!! Tyypillinen tapaus, vain status, maallinen yms. ovat tärkeitä.- AhdistunutJaVäsynyt.
Yleensä nauran sen kortsun sisällölle "saatanan pienikives, etkö parempaan pysty"
- ja heitän vehkeen alas parvekkeelta naapurien riemuksi. Mokoma poikkis suuttuu pilastani!
Itsehän ähisten täytti kortsun, sika.
- AhdistunutJaVäsynyt.
lISÄKSI Miesystäväni (kuvassa) omistaa Macbookin. Sillä loisella on paremmat tulot,kuin minulla!
SAATANAN TÄI! - AhdistunutJaVäsynyt.
Työnnän poikaystävän ruokaan laksatiivejä, niin on hetken hiljaa!.. ja puhuu vähemmän paskaa kuni normisti! Macbook-sika.
Itse en JAKSA ENÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ - Sporttinen mies
Tuleppa kuule tänne, niin minä pidän susta huolta, mutta ehtona on että olet uskovainen :) Arvostan suuresti, jos olet kiltti ja liikunnallinen. Ainiin työtön minäkin olen !!!! :DD Herran siunausta kuitenkin. Moron.
- AhdistunutJaVäsynyt.
Haista sinä Kiihkouskovainen paska! Vedä pommivyösi perseeseesi mene soramonttuun (ettet ole vaaraksi toisille tai pikkulapsille) ja paina nappisi pohjaan!
Lennät etuajassa Taivaalle!
Jeesusdorka sallii sodat ja Breivikin - en halua sellaista tikkumuna jumalaa enää nähdä!
- KARMEAA
luettavaa, onko ihmisarvo työstä kiinni? Ihmisillä ei ole enää arvoja elämässään, ei sitä ensimmäistäkään, ihmisarvoa, ovat kadottaneet henkiset voimavaransa. Etsikää ne, etsikää, että jaksaisitte elää. Raamatusta, Jumalan Sanasta te löydätte todelliset, kestävät arvot.
Kyllähän Suomesta töitä löytyy, jos ei palkkaa vaadi.
Poliitikot ainakin puhuu aktivointien olevan hyvästä työttömille, joten työmarkkinatuella vaikkapa kitkemään kesäksi tienposkia...
Aloittajalle: Eiköhän tuossa ole sellainen pussintyhjentäjä mies kyseessä. Jättää kokonaan, jos löytää vakinaisen itselleen. Siihen asti saat nauttia seksistä, kun mies ei muualta saa.
Voin olla väärässä tietysti. Mies rakastaa kauheasti eikä osaa muuten kovaa rakkauttaan ilmaista, kuin seksillä ja työvoimapoliittinen aktivointi saa työttömän vieläkin ahdistuneemmaksi ja katkeraksi.- To work or not to
No, täytyy kyllä sanoa että tavallaan ymmärrän miehesi ärtymyksen - etenkin jos tilanne on jatkunut kauan. Eihän tuollainen käytös tietenkään oloasi paranna, mutta joskus toisen ahdinkoa on hankala katsella vain vierestä siihen puuttumatta, ja joskus ei vaan osaa olla kannustava. Ahdistuneisuus työttömyydestä ei nimittäin ainakaan paranna suhdetta, se nimittäin vaikuttaa molempiin osapuoliin - vaikka toisella olisikin töitä.
Yritän itse ylläpitää jonkinlaista suhdetta miltei 40v. miehen kanssa, joka on aina viikkoja tai kuukausia kerrallaan työttömänä. Viimeisen kahden vuoden aikana hän on saanut potkut usemmasta paikasta joko muutaman viikon tai kuukauden jälkeen ja aina "henkilökohtaisista" syistä eli "Jollain on jotain häntä vastaan ja häntä yritetään savustaa töistä pois" tms. Kun tapasimme, hän kävi töissä monta kuukautta, enkä koskaan silloin tajunnut, että itse asiassa kyseessä on pätkätyöläinen omasta halustaan (Sai parempaa palkkaa kuin ei-urakoitsijat).
Potkut saatuaan/irtisanouduttuaan hän etsii taas aikansa uutta työpaikkaa, valittaa työn saannin vaikeudesta mutta ei kiinnostu töistä, joista tienaisi alle 30t vuodessa "koska hänen lojaalisuutensa ja motivaationsa maksaa enemmän". Myöskään kenenkään "sihteeriksi" hän ei rupea. Sitten mennään taas kuukausia työttömänä. Miehellä ei ole korkeakoulututkintoa, mutta häntä ei myöskään kiinnosta "mitkään duunarihommat" eikä hän niitä varmaan osaisi kyllä tehdäkään. Kokemusta on oikeastaan vain it-alalta, mutta sieltäkin lyhyitä pätkätöitä. Parasta tässä on, että mies tosissaan kuvittelee etsivänsä todella kovasti töitä.
Mielestäni hän voisi kuitenkin tehdä paljon muutakin.. esim. hakea työtä. joka ei noin äkkisiltään tunnu oman "urakehityksen" mukaiselta tai kelpuuttaa duunin, josta tienaa huonosti, mutta ainakin enemmän kuin työttömyyskorvauksen. Niin, ja mainittakoon vielä, että itse olen koulutukseeni nähden alipalkatussa duunissa, joka ei nyt niin älyttömiä motivoi, eli tiedän kyllä miten vaikea on saada "oman alan töitä". Työn haku käy tosiaan työstä eli sympatiat siitä kaikille niitä etsiville! Itse olen kuitenkin mieluummin kuitenkin "melkein ihan sama missä"- töissä, kuin työttömänä, enkä ole koskaan viikkoa kauempaa ollutkaan. Ja mielestäni on melko outoa, ettei muka mitään töitä saisi - pääkaupunkiseudulta etenkin. Siivoojia, erilaisia palveluneuvojia ja puhelinmyyjiä ainakin haetaan koko ajan, eikä niihin töihin kokemusta kysellä. - olga w.
Anna kenkää ja etsi joku parempi uus- Tai ala veloittaa käynneistä esim 200 egee/kerta ja kehaise, et nyt sulla on työ.
- AhdistunutJaVäsynyt.
EN aio alentaa hintojani 200€/kerta. Sinulla ei olisi varaa edes siihen, joten ole hiljaa!
- Alkuperäinen..
AhdistunutJaVäsynyt. kirjoitti:
EN aio alentaa hintojani 200€/kerta. Sinulla ei olisi varaa edes siihen, joten ole hiljaa!
Älä viitsi esiintyä minuna.
- Vai seksin takia käy
Älä anna semmoiselle paskalle seksiä! Jäis sellainen itse työttömäksi , niin johan loppuis elvistely.
- perusluuseri1
Mies nostaa omaa itsetuntoaan syyllistämällä sinua. Todennäköisesti vaikka olisit töissä niin vähättelisi työtäsi. Sinuna kiertäisin kaukaa ja tiputtaisin raukan pilvilinnoista.
- lemonianni
Mitäs jos ottaisit ne vaaleanpunaiset lasisi pois silmiltä ja suostuisit katsomaan suhdettanne ihan realistisesti silmästä silmään: miten ihmeessä pystyt rakastamaan miestä, joka halveksii sinua noin?
-Jos hän tässä vaiheessa ohtelee sinua epäkunnioittavasti, mieti, mitä hä ntekee sinulle tulevaisuuden mahdollisina ´heikkoina hetkinä´ kuten raskaus, äitiysloma, sairaudet jne...
Lähde hyvän säänaikana ja opettele rakastamaan itseäsi niin, ettet annan kenenkään kohdella sinua epäkunnioittavasti! - KYLMÄT NAISET
TUO ON NAISEN TUNTEIDEN HYVÄKSIKÄYTTÖÄ JA SEKSUAALISTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ!!!
SAMANLAISIA HYVÄKSIKÄYTTÄJIÄ ON MYÖS NAISTEN KESKUUDESSA !!!
SEKSISEURA NAISILLE KELPAA MUTTA....
NAISET HALUAA PARIUTUA MIEHENKANSSA JOKA ON KORKEAMMASSA SOSIOEKONOMISESSA ASEMASSA KUIN NAINEN!!!
Kertoo tutkija Henry Laasanen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisten_seksuaalinen_valta
http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/henrylaasanen
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista
PÄÄSÄÄNTÖISESTI NAISILLE EI KELPAA TYÖTÖN JA KÖYHÄ MIES SAATIKA MIES JOKA ON KRISTITTY (eli uskova).
KYLLÄ SUOMINEIDOILLE (kristityille) KELPAA TYÖTTÖMÄT JA KÖYHÄT MAAHANMUUTAJATAUSTAISET MIEHET JOTKA ON JOPA MUSLIMEITA??? - kankea selkä
Pitää olla varallisuutta tarjota naiselle miljonääriäidin elintaso. Silloin saa äijä olla tuplasti vanhempi ja vaikka peerseen näköin ja oloinen. Rakastuminen tapahtuu nuoremmankin naisen taholta ilman minkäänlaisia tuskatiloja.
Jos on rahaton, tavallinen tallaaja, naiset menee karkuun. Jopa ns. normaali keskustelu on liikaa odotettu.
Kun ilmiötä tarkastelee, kyseessä on selkeästi eräänlainen prostituutio, eli huorahtavista baisista on kyse, eikä pyntätty olemus muuta totuutta miksikään. - rakkaus ei kestä
Se vaan on niin että suomessa on yhteiskuntaluokat ja niiden väliset suhteet eivät vaan useinkaan onnistu....!!!!!!!
Jos mies sua todella rakastaisi niin pyytäisi luoksesi asumaan (koska hänellä oma asunto) ettei sinun tarvitsisi vähistä rahoista maksaa omaa vuokraa ja kannustaisi työnhaussa......
Itse samanlaisessa tilanteessa..... sitten kelpaisin jos olisin itsenäisesti toimeentuleva. mutta eihän sitä ny ruveta vuokralla asuvan ja työttämän kanssa rahojaan jakamaan.... seksi kyllä kelpaa.... karua mutta niin totta!!!!!!!!!!!!!!!!- Oz
Ei kannattane tuossa tilanteessa muuttaa yhteen vaan asua erillään. Jos muuttaisi yhteen menisi työttömältä tuet ja olisi täysin työssä olevan "armoilla". Tietääkseni.
- Sporttinen mies
"Haista sinä Kiihkouskovainen *****! Vedä pommivyösi perseeseesi mene soramonttuun (ettet ole vaaraksi toisille tai pikkulapsille) ja paina nappisi pohjaan!
Lennät etuajassa Taivaalle!
Jeesusdorka sallii sodat ja Breivikin - en halua sellaista tikkumuna jumalaa enää nähdä!"
Voi kiitos kauniista sanoistasi ;) En ole kiihkouskovainen. Toivotan hyviä jatkoja sulle ja heräilemisiin tietenkin. Turha ressata vaan katot positiivisesti asiat ja JÄRJELLÄ. - tyhjä arpa
Rakkaudesta se mieskin haukkuu ja lyö. Eiku...mites se meni?
- örkkipörkki79
Asiahan on ihan päivänselvä, miksi täältä neuvoa kyselet.. Jos miehesi halveksii sinua, potkaise perseelle sitä mulkkua... Hemmetti vieköön, kumppania rakastetaan, olitpa sitten ojankaivaja tai kädetön, jalaton, sokea tai mykkä. Ei ole kumppanisi päässä kaikki kohdallaan jos hänen arvostuksensa sinua kohtaan riippuu siitä, miten paljon kannat rahaa talouteen. Älä anna miehesi lytätä omanarvontuntoasi nollaan, koska siitä on vaikea nousta ylös. Ota itseäsi niskasta kiinni, anna kenkää äijällesi ja anna mahdollisuus jollekin toiselle ihmiselle. :/
- ..............
Onpa typerä provo.
- Syyriza
Työtön on maailman persläpi, joka paskantaa valtaapitävän päälle.
- hmh!
Itsekästä käytöstä meiheltäsi, voisit kysyä" mikä on ongelma?" jos on nuin urvelo ettei tajua aiheuttavansa pahaa oloa. olkoot kuinka kulta puppeli niin on sen sinua kunnioitetava että piparin reunaa meinaa saada.. pitää sua hyvä uskoisena,jos olettaa kun vähä lirkuttelee niin "portit aukenevat" Työttömyys on normaalia tänäpäivänä. Kuvitteleeko ukkosi osoittavan omaa paremmuuttaan piikittelyllä, rakastava mies tukisi sinua tälläisessä tilanteessa. mm. rakkaus on myös omien korvienvälissä
- Kylmät kädet
Hienoa kuulla kerrankin selkärankaisesta miehestä, joka elättää itsensä. Harmi, että piikittelee sinua. Se taas on vähän ikävää.
- ali baba on kuollut
Anna kun arvaan miehesi on turkkilainen pizza-mies ?
vittu mä tapan pizza-miehen - Alkup.
Tänne on näemmä vastannut minuna joku toinen, mutta se ei ole alkuperäinen.
Olen kuitenkin mieheni pistänyt vasten seinää ja nostanut kissan pöydälle. Sanoin suoraan etten jaksa tälläistä kohtelua sillä olen hänen kumppaninsa eikä kumppania kuulu kohdella noin vaikka kuinka olisi työtön.
Mies myönsi käyttäytyneensä tökerösti, oli turhautunut kun ei osannut tukea ja kannustaa ja sanojaan lainaten, ei nähnyt tulosta työnhaussa tai ei halunnut nähdä. Lupasi parantaa tapojaan sillä uskoo yhteiseen tulevaisuuteen.
Tunnelma välillämme on edelleen viileä sillä en luota mieheeni ja se täytyy rakentaa(kuten kaikki muukin) uudelleen.
Yritämme siis vielä katsoa saammeko yhteistä polkua rakennetuksi.
Töitä on kumpaisenkin tehtävä muuttuakseen.
Poimin kuitenkin monien hyvät neuvot ja minun täytyykin oppia luottamaan itseeni enemmän, jotten antaisi itseäni kohdeltavan miten sattuu.
Ja jotain muutakin positiivista, tiheän työhaastattelurumban tuloksena sain töitä :)- 17
Onnea työpaikasta ja onnea, että rumban jaksoit!
Ymmärsin alkuviestin väärin - nyt sanon varauksella - mieti, kannattaako suhdetta jatkaa.
- Siat ovat sikoja
Jätä ihmeessä tuollainen lurjus. Hän ei tule koskaan muuttumaan. Jos saat hyvän duunin, on hän kateellinen. Jos et saa, tilanne vain pahenee. Turhaan "annat", se vain ruokkii lisää tilannetta.
- 21
Miksi täällä ajatellaan, että se mies on lurjus?
Ehkä hän ei vain kestä perässä vedettävää naista.
Tietenkin naisella on vaikeaa...ei tämä ole sitä, mutta Jokainen kantakoon vastuun itasestään.
On helppoa jäädä vikumaan - kukaan ei ymmärrä...
- Jätä
Jätä se paskiainen. Olet vain sen panopuu.
- 29
Miehestä ei kommenttia, mutta laita oma elämäsi kuntoon.
Työn saat vaikka keikkahommilla aloittamalla.
Mikä on koulutuksesi - tarvitsetko siihen jotain lisää?
(kotona makaava jää kotio makaamaan, häntä kenenkään ei tarvitse sieltä pois hakea. Sieltä pois tuleminen on omalla vastuulla)
nimim. keikkatyö pelasti minut alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306142Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144644Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413284IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623081Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111478- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401299- 791189