mustista > vaaleanruskeat

hyvä hiusväri sävy

Moi kaikki! Mulla on mustat hiukset ollu nytten niin kauan että kyllästyttää ja haluan kesäksi vaaleammat! Onko kenelläkään tämän sävyisiä hiuksia kun linkistä avautuu?

http://www.google.fi/imgres?q=vaaleanruskeat hiukset&hl=fi&client=firefox-a&hs=tye&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1024&bih=605&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=X_qw8S7tUt2SOM:&imgrefurl=http://satu-maaria.blogspot.com/2012/03/ruokaa-ja-hius-haaveiluja.html&docid=1EdAcxsfy9dF_M&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-4gdOjXk_NiU/T2d5DW6F16I/AAAAAAAABE4/Ya_gDZHjytI/s640/post_27311_1258320528_medh.jpg&w=300&h=400&ei=H26yT62rHMj74QTDseznCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=90&vpy=233&dur=2302&hovh=259&hovw=194&tx=126&ty=140&sig=101843080925547861860&page=1&tbnh=124&tbnw=93&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:6,s:0,i:82

myös tuon alemman kuvan J.Lon hiukset on ihanan väriset ja Kimin kanssa, nuo Kimin yläpuolella on liian vaaleat jo.. mutta siis tosissaan vinkkejä hyvästä hiusväri sävystä millä saisin tuon väriset?! Kun olen jo kerran aikaisemmin kokeillut niin liian tummanruskeat tuli, nyt en halua samaa mokaa tehdä että ei tarvitse kahta kertaa laittaa värinpoistoa..:( :D raidoittamaan en vielä jaksa ruveta, ensin tosissaan haluan vetää koko päähän värinpoiston ja sitten jonkun vaaleanruskean ja sitten ehkä myöhemmin teen vielä vaaleimpia raitoja..=)

3

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2311

Tuollaisen itsekkin mustapäänä voisin ottaa.
      Juuri tein aloituksenkun kipuilin harmaani kanssa, tuossa ei juurikasvu heti paistaisi.
      Tosi nätti on.

• missy

Mä haluaisin myös tietää onnistuuko! Aloitin viime viikolla raidoittamisen mutta ei taida kärsivällisyys riittää. Olis kiva jos hiukset kuitenkin pysyis päässä joten haluaisin selvitä yhdellä värinpoistolla eli lähinnä haluaisin tietää mikä sävy sen jälkeen päähän. Mulla ainakin on ihan punaiset tai oranssit hiukset sen värinpoiston jälkeen.

• aloittaja__

joo minullakin yksi syy vaalentamiseen on myös se, että omat hiukset on aika vaaleat niin näyttää tosi hopeasti tyhmältä kun juurikasvua tulee..:( mullakin menee pää ihan oranssiksi kun värinpoiston vetäisin ( ainakin viimeksi meni ) ja yritän nyt selvitä yhdellä poistolla tosissaan.. jos sitä vaan onnistuisi jonkun kivan vaaleanruskean sävyn sitten ottamaan, aloitan mahdollisimman vaalealla enkä tee sitä virhettä toiste että ottaisin liian tumman sävyn, koska itse oon ainakin huomannut sen että aina menee tummemmaki se väri päässä mitä se siinä paketin kuvassa on :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe