Päivi Räsänen ei ymmärrä alkoholiasioista yhtään mitään oikeesti. Pekka Puska taas ei haluakkaan ymmärtää, koska rahastaa yhtäaikaa kahdella pallilla istuen.
Keskioluen laimentaminen ja alkoon siirtäminen on YKSINOMAAN JA AINOASTAAN VALTION VEROJEN SAALISTAMISYRITYS.
Koko idea on järjenvastainen.
Takavuosina ravintoloista nelosoluen myynti romahti. Se romahti yksinkertaisesti siitä syystä, että vahva olut maistuu pahalle.
Itse käyn sillointällöin Virossa, mutta en osta sieltä olutta enää ollenkaan, koska se on aina niissä halvemmissa sitä pahanmakuista nelosta, joka maistuu viinalle. Tuttavavapiiristäni juuri kukaan ei juo viinaa, eikä vahvoja oluita. Viiniä hyvän ruoan kanssa otetaan ja lätkää katsoessa muutamat kolmosoluet ja naiset juo pari siideriä.
JUOPPOILTA. KAKSINAISMORAALIA.
6
57
Vastaukset
- Kansallismielinen.
Olet sikäli hieno ihminen, että osaat kirjoittaa sanan "kaksinaismoraali" ihan oikein. Vain muutama prosentti suomalaisista osaa kirjoittaa sen oikein. Se kun ei ole "kaksinaismoralismi", kuten monet luulevat. Muuten olenkin sitten ihan eri mieltä itse asiasta.
- empuska.
Alkoholinkäytön kokemuksia paljon nähneenä ja kokeneenakin olen paljon asiantuntevampi, kuin asiosta päättävät ministerit ja bulvaaniasiantuntija puska. Kirjoitusvirheet ja kirjausvirheet ovat vakavia silloin, kun niitä tekee valtiovarainministeriö. Tuskimpa minun kirjoitusvirheeni miljardeja maksaa veronmaksajille.
- kekkonen hiihti.
Kaikkihan me sen tiedämme, että Alkon viinamonopoli on rahastusväline. Muualta euroopasta tulevat turistit eivät voi ymmärtää sitä, että suomessa lasinpesunesteet ja tenu on lukkojen takana! Siis suomessa jotkut onnettomat alkoholistit tosiaan JUOVAT tuollaisia myrkkyjä. Tämä on kyllä alkon itse aiheuttama kansallisnähtävyys, jota ei ole missään muualla maailmassa.
Sanokaa puskat ja räsäset suoraan, että kysymys on vain siitä, että valtiolle yritetään lisää verotuloja neuvostoaikaisin konstein.
Niinhän se meni 50-60-70-80-Luvulla, että lehdissä uutisoitiin kissankokoisin kirjaimin:
ALKOHOLIN KULUTUS SUOMESSA ON NOUSSUT, VIINAN HINTAA ON NOSTETTAVA!
Voi taivas tätä impivaaralaista hallitusta ja sen kaksinaismoraalin muinaisjäännettä. - ei pelitä.
Miedot alkoholijuomat eivät todellisuudessa ole mikään suuri ongelma. Ongelman hiljaa vaiettu jättiongelma onkin se, että puskanpekka kahdella pallilla istuvana tietää sen jättiongelman, josta ei uskalla puhua!
TODELLINEN ONGELMA ON LÄÄKKEIDEN JA MIETOJEN ALKOHOLIJUOMIEN SEKAKÄYTTÖ!!!
JOS TOSIASIAT TUNNUSTETTAISIIN IHAN SIELTÄ "KORKEIMMALTA" TAHOLTA, NIIN ongelmalle voitaisiin oikeasti tehdä jotain. Nyt ei voida, kun tosiasiat pyritään vaientamaan kuoliaaksi. - nam.
Paketti hiivaa ja ja 5 kiloo luomuruista. Kyllä lähtee.
- vuuessa
Oon katellu kymmeniävuosia kaljankittaamista, kun kantavat ajukoiria, kyllä jaksavat juua, omiaanpahan juovat, juon muutamanpullon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703