http://siikala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/105976-kansa-ajaa-kreikan-konkurssiin
Vastaukset 9
- tavis mut ei tavis
Mutta eikös juuri se "kansa" ole maksanut noille cocoomuksen sisarpuolueille, eli siis oikeastaan kahdelle perheelle "palkkaa" heidän "töistään" ja "vastuunkannostaan"?
Nyt tulee tapahtumaan sellainen "kuittailujen" paikka sitten, jossa katsellaan niitä menneitä tapahtumia yhdessä.
Kreikkalaiset ovat saaneet tarpeekseen, ja eivät tosiaan ole sellainen "herranpelko" paska porukka kuin Suomalaiset.
Siellä saatetaan "kansan"edustajakin laittaa tolpan nokkaan edustamaan sitten oikein kunnolla.
Kreikkahn ei kaadu ,se on selvä, mutta paskapolitiikka kylläkin, joka on täysin korruptoitunutta kusetusta.
Lopettakaamme mekin coccareiden touhut, ennenkuin se kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Se ei vain toimi. - Siinähän ajaa
Tyhmyydestä täytyy sakottaa, muuten se ei lopu koskaan...
- veks vaan
Meillä tulee sama juttu eteen. Sosdemit ovat näyttäneet nyt siis puolensa, joten hekin ovat "out".
Meidän onneksemme mekin saadaan kitkettyä coccare, keskustaloisten, sdp:n ja ja tottakai rasisti rkp:n hyvävelitouhut samalla kertaa.
Melkoista vapaamuurari kusetusta on täälläkin kun katselee noita. - "demokratia"
Ei voi kaataa. Eu:ssa äänestetään aina niin monta kertaa että oikea tulos saadaan. Tietenkin helpompaa olisi äänestää vain kerran ja hylätä väärien mielipiteiden omaavien äänet.
- meilläkin on oikeus
Kyllä mekin voimme kaataa kataloisen sixpakin et pätkähtää vain.
Eihän Brysselissä ole mitään demokratiaa vaan herrojen arvovaltaa. Sitä vastoin
Kreikan köyhät demokraatit tuhoavat rikkaiden EU-herrojen arvovallan, mutta ei se
tapahdu päivässä vaan vuodessa.- Siis kansa
Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen,
Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen,
Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen, Kansa Kaataa Kataisen, - Maaritsimtsa
Hullut syritsalaaset tuloo tänne. Koulutettu nuoriso pakenee ulkomaille.
- Vanha ritsa
Ritsalla kiveä turpaan vaan. Teen vanhasta polkupyörän sisäkummista ritsat 20 minuutissa. Sarjatyönä menee varmaan 15 minuutissakin.
Saadaan hiukan kaduille lisää kivienlennätysvoimaa, vastustamaan erilaisia asioita. Kuten Suomen korruptoitunutta hallitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493