Voisitteko kertoa että mitä niissä on eroa
Painttball vai airsoft
8
114
Vastaukset
- airsoft vs paintball
airsoft:
-ne ei oo aina nii tehokkaita esim 200ms
-ne on hienompia ja ne ei sotke seiniä/vaatteita jos ammut
-uskon että myös suositumpi
paintball
-niihin menee sellasii värikuulia jotka sotkee seiniä vaatteita yms.
-ne on tehokkaampia (joku tais joskus sanoo niin en oo varma)
-ne ei oo nii modernin näkösiä joskus jopa tyhmän näkösiä
mun mielest airsoft voittaa! jos joku viisaampi vois viellä tulla tänne kertoo... - Duffe
Paintball on aika pitkälti kilpailulaji. Softauksessa taasen kilpailu on lähinnä sivuseikka. Wikipediasta löytynee molemmista juttua.
- ASvsPB
Airsoft...
Ei sotke vaatteita
Hienommat aseet
Ei satu liikaa
Paintball...
on laji, jota en ole kokeillut, mutta suositellen Airsoftia :) - airsoft!!!
Airsoft on parempi. Uskoisin, että siihen on varusteitakin helpompi hommata (ehkä)...
- jomppa1234321
Airsoftissa on myös enemmän valinnanvaraa aseissa.
Paintball
Vaatii enemmän rahaa
Paremmat kuteet ja suojat
Aseet eivät ole niin aidon näköisiä
värikuulat maksaa.
Airsoft
Ei kauheen kallista
Muovikuulat ei satu nii paljoo
Aidomman nököset aseet- jjeeesofti
airsoft kannattaa ja ei satu niin paljoo ja se on paras
- ammutuksi tullut...
airsoft esim mahaan ei juuri mitää jälkeä mut paintbaalilla voi tulla iso mustelma tai jopa ruhje
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820