Suomi ottaa pataan

wERTYMU,I.

Huomenna suomi ottaa pataan komeasti. Ja se niistä kisoista.

8

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenggi

Suomen joukkue on perseestä ei mitää mahiksii usaa vastaa

• JFU

Hienoa, isänmaallista porukkaa... Suomeen uskotaan aina oli sitte vastassa ketä tahansa

• Kikki Hiiri

Haista vittu. Älä tuu huuteleen palstoille jos kiekko ei kiinnosta. Haista vittu. Suomi vie tänään ja saat pitkän nenän. Haista vittu. Tuksun vittu.

• -

Mitä isänmaa tähän mölisevään bisnekseen liittyy?

Kaivetaanko taas Aadol Ehrnrooth ja Mannerhein ylös haudoistaan ja lähdetään talvisodan hengessä kamppailemaan isänmaan puolesta?

• Kypärään Ponsse

Kyllä joutaa ottaakin, kun konkurssipesää finnairia ilkeää mainostaa. Ponsse jos olisi jääkiekon kypärässä, menestyskin olisiu varma. Miten ilkeävät verorahoilla jatkuvaa tappiuota tuottavaa firmaa mainostaa. No niin, kun ollaan armeijan entisten lentäjien ja tappiota tuottavan firman mainostajia. tulos on ulos tällaisella mainonnalla. Ja muut nauraa. Suomi on ainoa korruptiomainostaja kisoissa. on naurun ja lähdön aika Suomen kiekolle.

• Finnair pois

hyvin kävi Suomi voitti, mutta kaikki tietää sen häpeän mainostaa tällaista paskayritystä, joka on huijareita ja hyväksikäyttäjiä täynnä. Finnair ei voi olla Suomen mainos maailmalle. Ålytköön sen ministerit ja muut. Finnair on kuolevaa kansanperinnettä, joka tiedetään ympäri maailmaa.

• joopasjoo46234

Mistä näitä ennustajia oikein tulee, jotka eivät osaa ennustaa.
      Mistä näitä hölmöjä oikein tulee, jotka näyttävät tyhmyytensä.
      Mistä näitä Suomen maineen pilaajia tulee, jotka puukottavat selkään, puhuvat paskaa kotimaasta ja yrittävät pilata toisten ilon.

No sieltähän näitä tulee, eli ei sieltä normaalista reitistä vaan p..reijästä.

Joopajoo, kisat jatuu ja Suomi jatkaa, Kanukit ja USA eivät jatka.
      Peli on ohi vasta kun vikan kerran summeri soi, luulis tämän faktan jo olevan tiedossa mutta mitä vielä, mutta mitä voi vaatia ihmiseltä joka tulee p..reijän puolelta.

• -

Ei tässä Suomesta puhuta, vaan Suomen jääkiekkomaajoukkueesta.

Uskokaa jo, ettei jääkiekko ole sama kuin isänmaallisuus.

Suomen asialla ollaan silloin, kun ahneus ja huonot käytöstavat (juopottelu, tappelut jne) pyritään estämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4534
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3607
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      497
      1909
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      141
      1680
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      152
      1581
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      579
      1491
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1437
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      116
      1408
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49