Suomi jo hävisi USAlle niin eikö se pitäisi olla niin että se peli otetaan huomioon, eli USA jatkoon eikä tätä(kään) peliä tarvitsisi pelata.
Eli eikö tämän systeemin tarkoitus ole just vähentää pelejä, vr. sarja jossa pelaa jokainen jokaista vastaan, niin siihenkin tämän pelin jo ratkaisu olisi hyvä.
Koko systeemi on naurettava, joka todellakin vie mielenkiinnon.
mut ei hyvälläkään
Ei millään pahalla.... mut naurettavaa
4
153
Vastaukset
- Huijarit ulos kisois
Naurettavaa on kiekon tyhmyys mainostaa suomalaista osaamattomuutta ja rikollisuutta maailmalla. Finnair on saanut jostakin käsittämättömästä syystä paikan mm-kisojen suomalaisiin peliasuihin. Eli minä maksan tämän verorahoistani ja yhtiö on ollutnhenkilöstön ja palvelun ala-arvoisuuden kautta kuulun koko maailmassa kalleimpine hintoineenn ja nsuurine tappioineen. Minä maksan tämän yhtiön velat ja porskutuksen. On kai niin, että pelit ovat pilalla kun näen savuavan yhtiön vielä koettavan huijata veronmaksajia ja palvella vielä huonosti. Taidan jättää finnairin vuoksi kisat katsomatta loppuun. Eikö kukaan ymmärrä valtion johdosta ottaa rehellisiä mainostajia Suomesta kypäriin, jotka tekevät tulosta ja mainostavat muutakin osaamista kuin korruptiota maailmalla. Fiinair on huonoin mahdollinen ersikuva Somesta tänään. Kekkonen on kuollut ja aika muuttunut. Eikö Ponsse voisi olla suomalaisen menestyksen ja tuloksen esittelyä. Se sentään tekee tulosta.
- fukkersonin pelle fi
Täysin samaa mieltä.
Ja USAhan voitti, yhteismaalien perusteella....siis oikeesti.
Mut eihän ne usalaiset siitä välitä, joillekin suomalaisille tämä on tärkeää, elämä... mut muut nauraa.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ! ! ! ! ! ! - Finlanders
niinkö? no usa hävisi slovakialle, joten mitä se ylipäätään pääsi enää pelaamaan suomea vastaan,, katsos kun Suomi voitti Slovakian. lisäksi Usa voitti Kanadan, joten totta tosiaan; Suomi on paras.
- -
Eivät tässä maat kamppaile keskenään.
Ei Suomi ole paras maa, jos suomalainen jääkiekkojoukkue on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204244Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881867- 1401638
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131385
- 491119
- 751075