***Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän." ***
Tuon käskyn sai palstalla majaileva riivaajahenkien lähettiläs suoraan pimeydestä. jos Jumala mustia seiniä laittaisi ihmisille tehden heidät marioneteiksi, niin kait Hän olisi laittanut mustan seinän hyvän-ja pahantiedon hedelmänkin eteen?
Miksi Aadamille ei ollut mustaa seinää?
15
98
Vastaukset
- bbbn.
Heh. Älä ihmettele pahuuden lähettilään toilauksia.
- Nostetaanpa ylös
itse Pahuuden Lähettiläs ei ole tähän vastannut, jospa hän ei ole huomannut?
On loogista että Pimeyden Lähettiläälle, asetetaan musta seinä..
Sinun sisällesi on Saatana laittannut oman mustan seinänsä, jonka takaa et koskaan uskalla tulla kertomaan totuutta siitä, miten ystävyytemme 20 vuotta sitten alkoi.
Jeremia sai ympärilleen Saatanan joukkoja vastaan:
"Minä teen sinusta tänä päivänä linnoiteutun kaupungin, rautapatsaan ja pronssimuurin, jotta voit puolustautua, kun koko maa, Juudan kuninkaat, päämiehet ja papit, ja kansa nousevat sinua vastaan."
Jumala näki hyväksi, että parhaiten hän saa pidettyä minut erossa Saatanan touhuist, joita sen palvelijat harrastavat tuon mustan seinän takana.
Tähän samaan sopii toistaa tuo kysymys sinulle siitä mikä henki esti sinulta pääsyn sisään ahtaasta portista. Olet siihen kyllä vastannut, mutta Saatanan tahdon mukaisesti olet oman vastauksesi todennut minun levittämäksi valheeksi:
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."Kanssasi ei voi käydä keskustelua Teuvo, kun valehtelet aivan kaiken...
Älä yritäkään lämmittää enää henkiin sitä satuasi piispan pakomatkasta, sellaista ei ole ollutkaan.
- Totuuden puolesta
Näyttihän Jumala Aadamillekin sen, minkä takana Paholainen on vaanimassa:
1.Moos.2: 16-17
Herra Jumala sanoi ihmiselle: "Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oman."Onkohan Teuvoon kainous iskenyt, kun piti vastata nimerkillä totuuden puolesta..
***Herra Jumala sanoi ihmiselle: "Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oman."***
Niin sanoi Jumala, mutta ei pannut mustaa seinää eteen niin kuin riivaajahenget panevat mustan seinän sinun eteesi..
Sanopa suoraan Teuvo: Onko riivaajahenget panneet mustan seinän, sinun ja Sovitusveren välille?Devoit kirjoitti:
Onkohan Teuvoon kainous iskenyt, kun piti vastata nimerkillä totuuden puolesta..
***Herra Jumala sanoi ihmiselle: "Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista. Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oman."***
Niin sanoi Jumala, mutta ei pannut mustaa seinää eteen niin kuin riivaajahenget panevat mustan seinän sinun eteesi..
Sanopa suoraan Teuvo: Onko riivaajahenget panneet mustan seinän, sinun ja Sovitusveren välille?Saatanan palvelijat Jeesuksesta veren voudattivat, ja se on siellä mustan seinän takana, sinun luonasi, jonne minulla ei ole osaa eikä arpaa.
Sinä uskot näin: "Kenellä ei ole sovitusverta ei ole hänen omansa."
Minä olen saanut Kristukselta Hengen ja tehtävän: "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Saat rauhassa jatkaa valheitasi. En enää tähän keskusteluun palaa.
Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihinTeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan palvelijat Jeesuksesta veren voudattivat, ja se on siellä mustan seinän takana, sinun luonasi, jonne minulla ei ole osaa eikä arpaa.
Sinä uskot näin: "Kenellä ei ole sovitusverta ei ole hänen omansa."
Minä olen saanut Kristukselta Hengen ja tehtävän: "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Saat rauhassa jatkaa valheitasi. En enää tähän keskusteluun palaa.
Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihin***Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihin ***
Toistan ettet ole kotiini tervetullut Teuvo. Laitan oven lukkoon kun näen että olet tulossa.
Sovitusveren voimaa et voi kiistää- Eikö kantti kestä?
Devoit kirjoitti:
***Jonakin päivänä saatan tulla sinua tapaamaan, nähdäkseni, pytytkö valehtelemaan kun näet minut kasvoista kasvoihin ***
Toistan ettet ole kotiini tervetullut Teuvo. Laitan oven lukkoon kun näen että olet tulossa.
Sovitusveren voimaa et voi kiistääEi pitäisi niin kovasti täällä palstalla retostella, että joutuu lukkojen takana lymyilemään, jos pitkäaikainen ystävä tulisi kyläilemään.
- Tekisin saman
Eikö kantti kestä? kirjoitti:
Ei pitäisi niin kovasti täällä palstalla retostella, että joutuu lukkojen takana lymyilemään, jos pitkäaikainen ystävä tulisi kyläilemään.
Pistäisin oven lukkoon, sillä kahjojen juttuja ei viitsi kuunnella ja niihin ei asiallinen keskustelu tai järkipuhe tehoa. Joskus vänkäsin jehovalaisten kanssa vähän aikaa. En koskaan pyytänyt niitä istumaan ja kohta kehotin häipymään, vieläpä aika vikkelään. Jotkut tutut usutti koiran vielä antamaan lisävauhtia niille. Niin saa uskonnolliset kahelit pysymään pois nurkista.
Jehovalaiset on käytötavoistaan sentään herrasmiehiä verraten Suniin, joka joutaisi heittää lähimpään kuraojaan jos pihalle jää sönköttämään.
Tai pikemminkin sontaruumaan, mikäli sellainen jostain löytyy. Silloin tämä riivattu yhden miehen lahkossaan tuntisi olonsa kotoiseksi, koska sitä tavaraa hänen suustaan tulee valheiden lisäksi - Eikö kantti kestä?
Tekisin saman kirjoitti:
Pistäisin oven lukkoon, sillä kahjojen juttuja ei viitsi kuunnella ja niihin ei asiallinen keskustelu tai järkipuhe tehoa. Joskus vänkäsin jehovalaisten kanssa vähän aikaa. En koskaan pyytänyt niitä istumaan ja kohta kehotin häipymään, vieläpä aika vikkelään. Jotkut tutut usutti koiran vielä antamaan lisävauhtia niille. Niin saa uskonnolliset kahelit pysymään pois nurkista.
Jehovalaiset on käytötavoistaan sentään herrasmiehiä verraten Suniin, joka joutaisi heittää lähimpään kuraojaan jos pihalle jää sönköttämään.
Tai pikemminkin sontaruumaan, mikäli sellainen jostain löytyy. Silloin tämä riivattu yhden miehen lahkossaan tuntisi olonsa kotoiseksi, koska sitä tavaraa hänen suustaan tulee valheiden lisäksiKielenkäyttösi osoittaa sinunkin olevan "herrasmies", toki ujous näkyy vaivaavan sinuakin. Onhan ovi nyt varmasti lukossa, kun uskallat noin "reteitä" kirjoitella?
- Kaunis kiitos
Eikö kantti kestä? kirjoitti:
Kielenkäyttösi osoittaa sinunkin olevan "herrasmies", toki ujous näkyy vaivaavan sinuakin. Onhan ovi nyt varmasti lukossa, kun uskallat noin "reteitä" kirjoitella?
kehuista. Herrasmiehenä oveni on auki. Tule vaan rohkeasti kokeilemaan, miten lennät niska-perse-otteessa.
Kun iltasella otan nokosia, pistän oven lukkoon ettei skitsot ym. uskonnolliset pipipäät tule tupaan häiritsemään
- alfa123om
Rauhaa! (Iloitakaa aina Herrassa!)
Kyse on tietenki Isä meidän rukouksesta ja sen tottelemisesta. Isä meidän rukous on eräs pääuskonkappale tohtori Martti Lutherin katekismuksissa.
Tänä päivänä kristittyjen välinen rukousyhteys perustuu Isä meidän rukouksen yhteen alakohtaan: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!!!!
Oli sitten kuka tahansa paha, vaikka itse Paavali tai Jeesus = Immanuel niin Kaikkivaltias on antanut meille tämän käskyn: Rukoilkaa: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!!!!!
Tuo musta seinä on tietenki mustakaapuisten luterilaisten pappien koottu joukko tai muslimien pyhään mustaan asuun sonnustaunut koottu naisjoukko.
Vielä kerron, että islamin mukaan tulee kohta Mahdi messias, jonka tarkoitus on opettaa Immanuelille (Isa) juurit tämä rukouksen kohta täydellisesti: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA. Mahdin lipun väri on Musta. Jesajan kirjassahan kerrotaan, että Jeesus = Immanuel = Isa ei opi erottamaan pahaa hyvästä ennen kuin Syyria ja Samaria raunioituvat täysin. Armon aikakausi alkaa olla lopussa.
Katselin Youtubessa erään videon, jossa Israelin johtajat kertoivat taistelevansa Iranissa juuri sen vuoksi, että Mahdi messias ei opettaisi Immanuelille tuota rukousta: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!. Sillä kun Immanuel sen on oppinut seurauksena on vain itkua ja valitusta koko Israelin alueella.
Rauhaa!
PS. Tiekirkot ovat jälleen avautumassa ympäri Suomea. Koko Isä meidän rukous on tärkeä, vaikka tuo yksi alakohta on juuri nyt ajankohtainen. Eipä osannut pahuuden lähettiläskään sanoa miksi hän on ainoa ihminen jolle on asetettu musta seinä...
Varmaa on, että Jumala ei mustia seiniä laittele, koska hänelle kelpaa vain omasta halusta lähtevä palvelus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911