Vaihdoin 3 liuskaa sitten Yasmin-pillerit Qlaira-merkkiseen. Ensimmäisen Qlaira-liuskan aikana kuukautiset alkoivat n. kolme viikkoa ennen punaista pilleriä (jolloin kuukautisten tulisi alkaa) ja jatkuivat koko sen kolmen viikon ajan, enemmän tai vähemmän. Seuraavan liuskan aikana kuukautiset alkoivat noin kaksi viikkoa ennen punaista pilleriä ja jatkuivat reilu pari viikkoa. Nyt kolmannen liuskan kohdalla kuukautiset alkoivat noin viikko ennen punaista pilleriä.. Onko normaalia kropan sekavuutta aiheutuen muutoksesta?
Myös vuoto on ollut poikkeuksellisesti usein ruskeaa ja klimppimäistä välillä.
Myös vuoto on ollut poikkeuksellisesti usein ruskeaa ja klimppimäistä välillä.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Kuulostaa hyvin tutulta epämääräinen vuotaminen. Itse söin sitä 3 liuskaa, siitä on jo aikaa, mutta mieleen jäi, että vuotaminen alkoi noin 2 viikkoa liuskan aloittamisesta ja jatkui 2 viikkoa putkeen ja sama juttu jokaisen liuskan kohdalla. Olisihan se saattanut siitä muuttua, jos olisi pidempään jaksanut käyttää, mutta halusin vaihtaa toiseen merkkiin. 2 viikon "kuukautiset" eivät kovin kivoja ole, jos toisella merkillä selviää vähemmästä.