yöraudat

homesuu

Onko teillä ollut yörautoja? Mulla on aktivaattori tällä hetkellä (aiemmin ollut yhteensä 6 raudat), ja haluisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein sitä pitäis pitää? Nyt siis olen 14-w tyttö.
Tnä just oli h.lääkäri ja sain kunnon haukut koska olen pitänyt joka kolmas yö, vaikka h.lääkäri itse sanoi joskus että KORKEINTAAN joka toinen yö ja nyt sanoo että käsky oli pitää joka toinen yö, niin miten tuo nyt pitäisi ymmärtää (akka on kamala, moni jättänyt sen takia hoidon kesken)? Ja nyt ollut muka liian vähällä käytöllä ja seuraava aika 3 kk kuluttua ja käski pitämään joka yö nyt, joten voitte uskoa että vituttaa, kun kesäkin just tulossa ja kaikkee kivaa on niin tosi ehanaa olla joka paikassa vitun raudat suussa -.- Joten on hieman takapakkia?!

5

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoomoilu

Vaikka kuinka nolottaisi tai tuntuisi epämukavalta, niin käytä niitä silti. Se on pieni aika elämästä ja aikuisena kiität itseäsi. Koita unohtaa inhottava hammaslääkäri ja keskittyä siihen, että saat suoran hammasrivistön.

• Suulasta

Olen aika paljon samaa mieltä hoomoilun kanssa.
      Mutta voisiko kenties harkita hammaslääkärin vaihtoa?

hammasrautojen pitämisestä kiität itseäsikin.
      Nimittäin mikä sain kiskot jossain vaiheessa ja melkein itku tirahti silmään kun näin, mutta nyt kiitän hammaslääkäriä joka kirskotti ne.

Huomiolla: kokemusta itsekkin yö raudoista. ;)

• gdrjigoerjge

ole ilonen joudun pitään yörautoja 12h pvä -.-

• duni-

Mulla kans oli aikoinaan yöraudat joita piti pitää niin usein kuin mahdollista, muistaakseni ainakin 12 tuntia päivässä. Eli siis aina kotona ollessa. Reissuvihkoon piti kirjoittaa ajat miten on pidetty.
      En tiedä millaisia yöraudat nykyään on, mulla oli 15 vuotta sitten metallinen hökötys joka kiinnitettiin niskan kautta leveällä kuminauhalla.
      Tämmösseet: http://www.lapsenhampaat.fi/kuvat/324/NV.uusi.JPG
      Oli sen verran epämukavat nukkuessa että useana aamuna löytyivät huoneen toisesta nurkasta kun olin ne unissani riisunut :D

Tämän jälkeen pidin kiinteitä rautoja pari vuotta ja lopuksi puolisen vuotta tällaista:
      http://media2.stallet.se/fi/gallery/standard/94/14/90QOC8XHSG_201494.jpg

Älä ihmeessä luovuta oikomisen suhteen tai kadut aikuisena karvaasti! Jos mulla olisi hampaat samassa asennossa nyt kuin lapsena, en varmaan kehtaisi edes ulkona käydä. Nyt 24-vuotiaana mulla on niin kauniit ja suorat hampaat että pussaisin varmaan silloista oikojaani jos tulis kadulla vastaan :D

• Anonyymi

Nonni kiitätkö jo oikojaas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3247
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2618
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe