Onko teillä ollut yörautoja? Mulla on aktivaattori tällä hetkellä (aiemmin ollut yhteensä 6 raudat), ja haluisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein sitä pitäis pitää? Nyt siis olen 14-w tyttö.
Tnä just oli h.lääkäri ja sain kunnon haukut koska olen pitänyt joka kolmas yö, vaikka h.lääkäri itse sanoi joskus että KORKEINTAAN joka toinen yö ja nyt sanoo että käsky oli pitää joka toinen yö, niin miten tuo nyt pitäisi ymmärtää (akka on kamala, moni jättänyt sen takia hoidon kesken)? Ja nyt ollut muka liian vähällä käytöllä ja seuraava aika 3 kk kuluttua ja käski pitämään joka yö nyt, joten voitte uskoa että vituttaa, kun kesäkin just tulossa ja kaikkee kivaa on niin tosi ehanaa olla joka paikassa vitun raudat suussa -.- Joten on hieman takapakkia?!
yöraudat
5
858
Vastaukset
- hoomoilu
Vaikka kuinka nolottaisi tai tuntuisi epämukavalta, niin käytä niitä silti. Se on pieni aika elämästä ja aikuisena kiität itseäsi. Koita unohtaa inhottava hammaslääkäri ja keskittyä siihen, että saat suoran hammasrivistön.
- Suulasta
Olen aika paljon samaa mieltä hoomoilun kanssa.
Mutta voisiko kenties harkita hammaslääkärin vaihtoa?
hammasrautojen pitämisestä kiität itseäsikin.
Nimittäin mikä sain kiskot jossain vaiheessa ja melkein itku tirahti silmään kun näin, mutta nyt kiitän hammaslääkäriä joka kirskotti ne.
Huomiolla: kokemusta itsekkin yö raudoista. ;) - gdrjigoerjge
ole ilonen joudun pitään yörautoja 12h pvä -.-
- duni-
Mulla kans oli aikoinaan yöraudat joita piti pitää niin usein kuin mahdollista, muistaakseni ainakin 12 tuntia päivässä. Eli siis aina kotona ollessa. Reissuvihkoon piti kirjoittaa ajat miten on pidetty.
En tiedä millaisia yöraudat nykyään on, mulla oli 15 vuotta sitten metallinen hökötys joka kiinnitettiin niskan kautta leveällä kuminauhalla.
Tämmösseet: http://www.lapsenhampaat.fi/kuvat/324/NV.uusi.JPG
Oli sen verran epämukavat nukkuessa että useana aamuna löytyivät huoneen toisesta nurkasta kun olin ne unissani riisunut :D
Tämän jälkeen pidin kiinteitä rautoja pari vuotta ja lopuksi puolisen vuotta tällaista:
http://media2.stallet.se/fi/gallery/standard/94/14/90QOC8XHSG_201494.jpg
Älä ihmeessä luovuta oikomisen suhteen tai kadut aikuisena karvaasti! Jos mulla olisi hampaat samassa asennossa nyt kuin lapsena, en varmaan kehtaisi edes ulkona käydä. Nyt 24-vuotiaana mulla on niin kauniit ja suorat hampaat että pussaisin varmaan silloista oikojaani jos tulis kadulla vastaan :D - Anonyymi
Nonni kiitätkö jo oikojaas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie4196868Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1104601Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta924372Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom523727Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1683682Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1383681Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2483599Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413153Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a163115Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1172869