yöraudat

homesuu

Onko teillä ollut yörautoja? Mulla on aktivaattori tällä hetkellä (aiemmin ollut yhteensä 6 raudat), ja haluisin tietää kuinka kauan suurinpiirtein sitä pitäis pitää? Nyt siis olen 14-w tyttö.
Tnä just oli h.lääkäri ja sain kunnon haukut koska olen pitänyt joka kolmas yö, vaikka h.lääkäri itse sanoi joskus että KORKEINTAAN joka toinen yö ja nyt sanoo että käsky oli pitää joka toinen yö, niin miten tuo nyt pitäisi ymmärtää (akka on kamala, moni jättänyt sen takia hoidon kesken)? Ja nyt ollut muka liian vähällä käytöllä ja seuraava aika 3 kk kuluttua ja käski pitämään joka yö nyt, joten voitte uskoa että vituttaa, kun kesäkin just tulossa ja kaikkee kivaa on niin tosi ehanaa olla joka paikassa vitun raudat suussa -.- Joten on hieman takapakkia?!

5

721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoomoilu

Vaikka kuinka nolottaisi tai tuntuisi epämukavalta, niin käytä niitä silti. Se on pieni aika elämästä ja aikuisena kiität itseäsi. Koita unohtaa inhottava hammaslääkäri ja keskittyä siihen, että saat suoran hammasrivistön.

• Suulasta

Olen aika paljon samaa mieltä hoomoilun kanssa.
      Mutta voisiko kenties harkita hammaslääkärin vaihtoa?

hammasrautojen pitämisestä kiität itseäsikin.
      Nimittäin mikä sain kiskot jossain vaiheessa ja melkein itku tirahti silmään kun näin, mutta nyt kiitän hammaslääkäriä joka kirskotti ne.

Huomiolla: kokemusta itsekkin yö raudoista. ;)

• gdrjigoerjge

ole ilonen joudun pitään yörautoja 12h pvä -.-

• duni-

Mulla kans oli aikoinaan yöraudat joita piti pitää niin usein kuin mahdollista, muistaakseni ainakin 12 tuntia päivässä. Eli siis aina kotona ollessa. Reissuvihkoon piti kirjoittaa ajat miten on pidetty.
      En tiedä millaisia yöraudat nykyään on, mulla oli 15 vuotta sitten metallinen hökötys joka kiinnitettiin niskan kautta leveällä kuminauhalla.
      Tämmösseet: http://www.lapsenhampaat.fi/kuvat/324/NV.uusi.JPG
      Oli sen verran epämukavat nukkuessa että useana aamuna löytyivät huoneen toisesta nurkasta kun olin ne unissani riisunut :D

Tämän jälkeen pidin kiinteitä rautoja pari vuotta ja lopuksi puolisen vuotta tällaista:
      http://media2.stallet.se/fi/gallery/standard/94/14/90QOC8XHSG_201494.jpg

Älä ihmeessä luovuta oikomisen suhteen tai kadut aikuisena karvaasti! Jos mulla olisi hampaat samassa asennossa nyt kuin lapsena, en varmaan kehtaisi edes ulkona käydä. Nyt 24-vuotiaana mulla on niin kauniit ja suorat hampaat että pussaisin varmaan silloista oikojaani jos tulis kadulla vastaan :D

• Anonyymi

Nonni kiitätkö jo oikojaas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe