Ovatko adventistit asettuneet Jeesusta vastaan ja vääristäneet häntä?Kirjanoppineiden kikkailulla ja EGW-tulkinnoilla saadaan aikaiseksi kyykäärmeen oppia. Jeesus ei turhaan sanonut kirjanoppineita ja fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi.
Jeesus ei opeta että sunnuntai olisi tuleva pedonmerkki ja hän ei kiellä palvomasta häntä minään viikonpäivänä eikä edes sunnuntaina.
Jokainen kristitty osaa levätä ilman seitsemännen päivän adventismia ja rahoittamatta sen toimintaa myös levätä lauantaina sillä onhan se vapaapäiväkin.
Jeesus on kristittyjen Herra viikon jokaisena päivänä.
Jeesus ja kieltolaki
9
68
Vastaukset
- avautuvat silmät
”He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa, mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen: mykkä juhta puhui ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden.
Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu. Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irstauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi. Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä.
Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa." (2 Piet 2:15-22)- avaa silmäsi
Amerikkalaisperäiset uskonnolliset opit kuten jehovan todistajat ja adventismi ovat levinneet koko maailmaan. USA:ssa = Babyloniassa on eniten erilaisia uskonlahkoja verrattuna muihin maihin.
Babyloniasta on myös löytynyt ns. maailmanlopun lahkot esim. Daavidin Oksa itsemurhalahko jonka jäsenet olivat 7. päivän adventismiopista saaneet vaikutteita.
Pahimmat harhaiset eksyttäjät olivat ne jotka odottivat ihan tosissan Jeesuksen paluuta v. 1844. - etkö usko?
avaa silmäsi kirjoitti:
Amerikkalaisperäiset uskonnolliset opit kuten jehovan todistajat ja adventismi ovat levinneet koko maailmaan. USA:ssa = Babyloniassa on eniten erilaisia uskonlahkoja verrattuna muihin maihin.
Babyloniasta on myös löytynyt ns. maailmanlopun lahkot esim. Daavidin Oksa itsemurhalahko jonka jäsenet olivat 7. päivän adventismiopista saaneet vaikutteita.
Pahimmat harhaiset eksyttäjät olivat ne jotka odottivat ihan tosissan Jeesuksen paluuta v. 1844.1 290 000 googlen hakutulosta "ADVENTISM CULT".
- pyh!
etkö usko? kirjoitti:
1 290 000 googlen hakutulosta "ADVENTISM CULT".
Tasan yhdentekevää. Kaikki nuo valehtelevat.
- pyh!
avaa silmäsi kirjoitti:
Pahimmat harhaiset eksyttäjät olivat ne jotka odottivat ihan tosissan Jeesuksen paluuta v. 1844.Sinun sydämesi on pimentynyt.
- olen järkyttynyt
pyh! kirjoitti:
Sinun sydämesi on pimentynyt.
Adventismi-Muslimikeskus on avattu.
http://www.al.com/living/index.ssf/2012/02/oakwood_university_opens_adven.html - pyh!
olen järkyttynyt kirjoitti:
Adventismi-Muslimikeskus on avattu.
http://www.al.com/living/index.ssf/2012/02/oakwood_university_opens_adven.htmlNo höh! Kyseisen keskuksen tarkoitus on kehittää evankeliointimuotoja, joilla muslimit saadaan kääntymään Jeesuksen puolelle. Sekö muka järkyttää???
pyh! kirjoitti:
No höh! Kyseisen keskuksen tarkoitus on kehittää evankeliointimuotoja, joilla muslimit saadaan kääntymään Jeesuksen puolelle. Sekö muka järkyttää???
Niin, varmaankin. Sillä adventismissa sivistyneesti huomioidaan kaikki ihmiset.
" Kristillisten seurakuntien tehtävänä on tarjota evankeliumia kaikille - niin maahanmuuttajille kuin heihin vihamielisesti suhtautuvillekin. "
Tuommoinenkin lause löytyi kiintosialta sivustolta "Avoin Syliopisto".
http://www.avoinsyliopistojkl.blogspot.com/
JEESUS
Joh. 1:14
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä;
ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh. 1:16 :
Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
Joh. 13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte . . .
Luuk. 10:27
Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi
ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi,
ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".
KIELTOLAKI : 21 x ÄLÄ.-ÄLÄKÄ !
5. MOOSES 5.
6 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
7 ÄLÄ pidä muita jumalia minun rinnallani.
8 ÄLÄ tee itsellesi jumalankuvaa, ÄLÄ mitään kuvaa, ÄLÄ niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, ÄLÄ niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, ÄLÄKÄ niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
9 ÄLÄ kumarra niitä ÄLÄKÄ palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
10 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
11 ÄLÄ turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
12 Ota vaari lepopäivästä, niin että sen pyhität, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt.
13 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
14 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin ÄLÄ mitään askaretta toimita, ÄLÄ sinä ÄLKÖÖNKÄ sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi, sinun härkäsi, aasisi tai muu juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on, että palvelijasi ja palvelijattaresi saisivat levätä niinkuin sinäkin.
15 Ja muista, että itse olit orjana Egyptin maassa ja että Herra, sinun Jumalasi, vei sinut sieltä pois väkevällä kädellä ja ojennetulla käsivarrella. Sentähden Herra, sinun Jumalasi, käski sinun viettää lepopäivän.
16 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt, että kauan eläisit ja menestyisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
17 ÄLÄ tapa.
18 ÄLÄ tee huorin.
19 ÄLÄ varasta.
20 ÄLÄ sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
21 ÄLÄ himoitse lähimmäisesi vaimoa. ÄLÄ halaja lähimmäisesi huonetta, ÄLÄ hänen peltoansa, ÄLÄ hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, ÄLÄKÄ mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.'
Matt. 20:31
Niin kansa nuhteli heitä saadakseen heidät vaikenemaan;
mutta he huusivat sitä enemmän sanoen:
"Herra, Daavidin poika, armahda meitä".
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061126
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611082Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 66708
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel104611Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528