"Evoluutio ei tuota oikeita havaintoja. Mikäli evoluutio olisi totta emme voisi luottaa havaintoihimme emmekä järkeemme."
"Värikkyyttä ei ole astronomian historiasta koskaan puuttunut, eikä tule puuttumaan. Pääosa avaruustutkimuksen rahoituksesta on aina valunut valtaa pitävän sektorin pohjattomiin saaveihin."
"Kehitysopin historia koostuu lähinnä väärinkäsityksistä ja suoranaisista väärennöksistä. Väärennösten taustalla ei välttämättä ole pelkästään kehitysopin lanseeraus, vaan monissa tapauksissa kyse saattaa olla henkilökohtaisten saavutusten esiin nostamisesta tai kilpailevien tiedepiirien ylilyönneistä. Yhtä kaikki, vahinko tapahtuu kohdassa jossa näitä väärennöksiä käytetään esimerkkeinä evoluution mahdista täyttää tieteen aukot."
Miksi kreationistit tekevät tällaisia aloituksia palstalla jonka nimi on Kreationismi ja älykäs suunnittelu? Mikseivät he puhu kreationismista? Johtuisikohan siitä ettei kreationismissa ole mitään mistä puhua?
Femma vetoa siitä että kreationistien vastaukset tähän...
Kreationistien aloitukset
7
57
Vastaukset
- kui säki
Höh?
Kaikkihan nuo avaukset liittyvät kreationismiin tai älykkään suunittelun puolustamiseen?"Kaikkihan nuo avaukset liittyvät kreationismiin tai älykkään suunittelun puolustamiseen?"
Eli toisin sanoen, kreationismilla tai älykkäällä suunnittelulla ei ole mitään muuta keinoa pönkittää harhaista oppiaan, kuin valehtelemalla törkeästi tieteistä.- spällymälöö
"Kaikkihan nuo avaukset liittyvät kreationismiin tai älykkään suunittelun puolustamiseen?"
Hyvä että lisäsit kysymysmerkin. Ensimmäinen puhuu evoluutiosta, toinen astronomiasta, kolmas kehitysopin historiasta. Sitäkö kreationismista puhuminen sinun mielestäsi on? - T.
spällymälöö kirjoitti:
"Kaikkihan nuo avaukset liittyvät kreationismiin tai älykkään suunittelun puolustamiseen?"
Hyvä että lisäsit kysymysmerkin. Ensimmäinen puhuu evoluutiosta, toinen astronomiasta, kolmas kehitysopin historiasta. Sitäkö kreationismista puhuminen sinun mielestäsi on?Odotan edelleen sitä ensimmäistä todistetta kreaatiosta.
T. kirjoitti:
Odotan edelleen sitä ensimmäistä todistetta kreaatiosta.
Ja minä "kreationismiteorian" määrittelyä, jota avaamassani ketjussa pyydettiin.;)
- T.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Ja minä "kreationismiteorian" määrittelyä, jota avaamassani ketjussa pyydettiin.;)
Nyt olemme siis antaneet kreationisteille jo kaksi (2) hyvää keskustelunaihetta. Saas nähdä kiinnostaako ne heitä.
- mdma
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jostain syystä tuon "kreationismiteorian" perään kyseleminen hiljentää kretardit melko tehokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899