Elikkäs myynnissä olisi n.2 vuotias normaali värinen viljis tyttö terraarion kanssa. Likka on vilkas, ei ole koskaan purrut eikä muitakaan ongelmia ole ollut. Luo syö ja paskoo. Talvella horrosti. Emme ole käsitelleet tätä turhan vuoksi, ruokkimisen ja terran siivoamisen yhteydessä lähinnä, pari kertaa kuukaudessa muuten ettei ala arastamaan käsittelyä.
Mukaan tulee liukuoviterraario, mitat päästäheittäen p100xl45xk45. Terra siisti ja ehjä. Mukaan tulee myös kaksi pesää, kanto, juomakippo, kaksi koriste kasvia, lämpömatto ja kuljetus boksi.
Asialla kiire koska olen muuttamassa, eikä käärmeen pitäminen sovi tulevaisuuden suunnitelmiini rottaharrastukseni takia. Mieluiten myyn koko paketin kerralla 180e. Kuljetus saattaa onnistua 160km etäisyydelle orimattilasta viikonloppuisin, bensa korvauksella.
Kuvia saa kysymällä osoitteeseen [email protected] tai nro. 0405032084
Myynnissä viljis terraarion kanssa! Kiire!
iqwa
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488