-Jarmon- mainostamassa "Pphjolan valossa" on kyse okkulttisesta eksytyksestä:
"Pohjolan Valo on ihmisessä olevan Hengen ja Sielun Valo, Kristustietoisuus, joka nousee Pohjolasta, pohjoisen suunnasta, kun ihminen ja/tai kansakunta kääntyy Polulle kohti henkistä Todellisuutta – kohti henkistä kotiaan.
Pohjolan Valo ry. on perustettu tukemaan henkisen kasvun nousua ja tietoisuuden kohoamista, niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Pyrimme rakentamaan siltoja henkisten työntekijä-ryhmien välillä, jotka tunnustavat ihmisten veljeyden ja yhteisen alkuperän todellisuuden kaikkien luotujen olentojen välillä ja jotka haluavat auttaa ns. Suuressa Työssä Kristuksen Tien valmistamisessa. (”Minä Olen Maailman Valo”).
Pohjolan Valo ry. pyrkii virittäytymään planeettamme Henkisen Hierarkian energioihin, suunnitelmiin ja tavoitteisiin. Hierarkia on ”Planeettamme Sisäinen Hallitus”, joka koostuu henkisesti kehittyneistä sieluista, jotka ovat voitokkaasti läpäisseet kaikki ihmisperheessä kohdattavat koetukset ja testit. Hierarkialle on annettu monta nimeä. ”Suuri Valkoinen Veljeskunta” on yksi niistä. Muita nimiä ovat mm. ”Universaalinen ja Voittoisa Kirkko”, ”Järjestyneiden ja Valaistuneiden Sielujen Seura” ja ”Suuri Ashram”..."
http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/html_suomi/pohjolanvalo.htm
Totuus "Pohjolan Valosta" (Solna Polaris)
34
2082
Vastaukset
- ihanko uusi liike?
Oho, enpä ole ko. ry:stä koskaan kuullutkaan. Tarkkana on oltava.
- KTS (Ei kirj.)
"Pohjolan Valo" ei ole pelkkä liike, vaan myös okkulttinen traditio "Suomen suuresta tulevaisuudesta" muka Jumalan kansana. Tämän kuopan kaivoivat aikoinaan teosofit, sitä syvensi Merikarvian kännispäissään näkyjä nähnyt kirkkoherra Gust Nyholm, se koristeltiin Lapin mytologialla, shamanismilla ja Inarin järven rannalla asuvalla noitaukolla. Tähän kuoppaan ovat pudonneet sittemmin mm. Piho, -jarmo- ja se Lappeenrannan huuhaapovari jonka nimeäkään en enää kehtaa kirjoittaa ettei näppäimistö saastu...
- ihanko uusi liike?
Eiköhän me olla pakanakansoja niinkuin muutkin. Valittu kansa on juutalaiset. Ei Raamatussa ole mitään mainintaa muusta valitusta kansasta, ainakaan minun Raamatuissani(KJV, 33/38).
- -
Hahah. "Suuri Valkoinen Veljeskunta”. ”Universaalinen ja Voittoisa Kirkko". ”Järjestyneiden ja Valaistuneiden Sielujen Seura”.
Missä aineissa te olette noita nimiä keksiessänne? Ihan kuin lukisi vanhaa Pahkasika-lehden uskonnoilla irvailevia, loistavia "reportaaseja". Pahkasika, kuten tunnettua, lopettikin siksi, että todellisuus osoittautui älyttömämmäksi kuin arvon humoristit kykenivät itse lehteensä keksimään... Tässä taas siitä todiste.
Älä ny KTS huoli, ei tasan kukaan, muutamaa umpisekopäätä lukuunottamatta, ota tämän maan jarmoja ja Pihoja ikinä vakavissaan. Ei ikinä. Huumorista käyvät, ei muuta. Tällaista yhdistystä ei löydy ainakaan yhdistysrekisteristä. ( http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx )
- A the ist
Harmi. Viihdearvoltaan moinen yhdistyshän olisi mitä loistavin :)
- KTS (Ei kirj.)
Löytyi rekisteristä tai ei, niin kehoitan kuitenkin Paasivirtaa ottamaan kyseisen poppoon vakavasti ja tarkkailemaan, josko sieltä kenties sattuisi lipsahtamaan jopa ennustuspäivämääriä lojautettavaksi Ilmattaren listalle joukkoon tummaan...
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Löytyi rekisteristä tai ei, niin kehoitan kuitenkin Paasivirtaa ottamaan kyseisen poppoon vakavasti ja tarkkailemaan, josko sieltä kenties sattuisi lipsahtamaan jopa ennustuspäivämääriä lojautettavaksi Ilmattaren listalle joukkoon tummaan...
Vuosi 2025 näyttää olevan tärkeä. "Tuoden uuden ja voimallisen vuodatuksen neljännen säteen energiaa. Kun tämä Harmonian, Kauneuden ja Taiteen energia yhdistyy Järjestyksen ja Seremoniallisen Magiikan Seitsemännen Säteen kasvavaan voimaan ja läsnäoloon, meillä tulee olemaan Uusi Renessanssi – sellainen taiteen ja kulttuurin kukoistus, jota maailma ei ole koskaan kokenut."
http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/html_suomi/serapis_col.htm
Tämä ei kuulosta raikkaalta profetialta vaan joltain muulta. Ei tuolla sivustolla taida ollla mitään tekemistä pelastussanoman kanssa. Onnettomasti vaan tämä Pohjolan Valo ry on kopioinut saman nimen.
Nimestä Solna Polaris:
Solna on Tukholman kaupunginosa ja nimi tulee vanhemmasta nimestä Solön, Solnø, Aurinkosaari. Samaa nimeä löytyy Bangladeshista ja Puolasta mutta eiköhän tässä nyt mennä lähinaapuriimme Ruotsiin koska profetia josta "Solna Polaris" on on kotimainen. Solna on siis Aurinkosaari.
Polaris tarkoittaa paalua eli akselia.
Toisin sanoen Solna Polaris ei millään kyllä käänny "Pohjolan Valoksi". Latinaksi Pohjolan Valo olisi Lux Aquilōnis tai jotain sinne päin (en ole viitsinyt paljon opella latinaa joten en ole varma).
Stella Polaris ("Pole Star") olisi Pohjantähti, mutta ko. profetiassa (Virpin Solna Polaris -uni) sanat ovat tulleet suusta heti _selkeinä_ ja _varmoina_. Emme siis voi olettaa, että siinä olisi virhe, vaan kyllä nimenomaan kyseessä on _Solna_.- -jarmo-
niilopaasivirta kirjoitti:
Vuosi 2025 näyttää olevan tärkeä. "Tuoden uuden ja voimallisen vuodatuksen neljännen säteen energiaa. Kun tämä Harmonian, Kauneuden ja Taiteen energia yhdistyy Järjestyksen ja Seremoniallisen Magiikan Seitsemännen Säteen kasvavaan voimaan ja läsnäoloon, meillä tulee olemaan Uusi Renessanssi – sellainen taiteen ja kulttuurin kukoistus, jota maailma ei ole koskaan kokenut."
http://www.kolumbus.fi/tuija.robbins/html_suomi/serapis_col.htm
Tämä ei kuulosta raikkaalta profetialta vaan joltain muulta. Ei tuolla sivustolla taida ollla mitään tekemistä pelastussanoman kanssa. Onnettomasti vaan tämä Pohjolan Valo ry on kopioinut saman nimen.
Nimestä Solna Polaris:
Solna on Tukholman kaupunginosa ja nimi tulee vanhemmasta nimestä Solön, Solnø, Aurinkosaari. Samaa nimeä löytyy Bangladeshista ja Puolasta mutta eiköhän tässä nyt mennä lähinaapuriimme Ruotsiin koska profetia josta "Solna Polaris" on on kotimainen. Solna on siis Aurinkosaari.
Polaris tarkoittaa paalua eli akselia.
Toisin sanoen Solna Polaris ei millään kyllä käänny "Pohjolan Valoksi". Latinaksi Pohjolan Valo olisi Lux Aquilōnis tai jotain sinne päin (en ole viitsinyt paljon opella latinaa joten en ole varma).
Stella Polaris ("Pole Star") olisi Pohjantähti, mutta ko. profetiassa (Virpin Solna Polaris -uni) sanat ovat tulleet suusta heti _selkeinä_ ja _varmoina_. Emme siis voi olettaa, että siinä olisi virhe, vaan kyllä nimenomaan kyseessä on _Solna_.Saivartele ja kikkaile, kikkaile ja saivartele... se on sun hommas. Meillä on paljon muutakin tekemistä, josta saamme jopa liksaa. Luuseri!
- Halle Luja
-jarmo- kirjoitti:
Saivartele ja kikkaile, kikkaile ja saivartele... se on sun hommas. Meillä on paljon muutakin tekemistä, josta saamme jopa liksaa. Luuseri!
Noin Jeesuskin olisi varmasti nimitellyt.
- -
-jarmo- kirjoitti:
Saivartele ja kikkaile, kikkaile ja saivartele... se on sun hommas. Meillä on paljon muutakin tekemistä, josta saamme jopa liksaa. Luuseri!
Kristillistä lähimmäisenrakkautta, anteeksiantoa ja sen kuuluisan toisen posken kääntämistä suorastaan uhkuvaa on tuo Jarmon teksti.
- -jarmo-
- kirjoitti:
Kristillistä lähimmäisenrakkautta, anteeksiantoa ja sen kuuluisan toisen posken kääntämistä suorastaan uhkuvaa on tuo Jarmon teksti.
Te olette kuin aseman somalit, haluatte vapaasti ryöstää, raiskata ja pahoinpidellä, mutta heti olette huutamassa poliisia avuksi, kun joku teitä suusanallisesti loukkaa.
Olette vellihousuja, joilla ei ole selkärankaa, te kyykäärmeen sikiöt. Näinpä uskon ja tiedän että Jeesus olisi haukkunut teidät vielä paljon pahemmin. - akichita
-jarmo- kirjoitti:
Te olette kuin aseman somalit, haluatte vapaasti ryöstää, raiskata ja pahoinpidellä, mutta heti olette huutamassa poliisia avuksi, kun joku teitä suusanallisesti loukkaa.
Olette vellihousuja, joilla ei ole selkärankaa, te kyykäärmeen sikiöt. Näinpä uskon ja tiedän että Jeesus olisi haukkunut teidät vielä paljon pahemmin.Älköön ihminen tuomitko ketään muuta kuin itseään.
- justsilleen
Halle Luja kirjoitti:
Noin Jeesuskin olisi varmasti nimitellyt.
Nimittelijä paljasti OIKEAT KARVANSA.
- -omraj-
-jarmo- kirjoitti:
Olette vellihousuja, joilla ei ole selkärankaa, te kyykäärmeen sikiöt. Näinpä uskon ja tiedän että Jeesus olisi haukkunut teidät vielä paljon pahemmin.Suurta anteeksiantoa, ymmärrystä ja lähimmäisenrakkautta. Hyvyyttä ja iloa. Sitä meille maan matosille tuo nimimerkki -jarmo-.
Kirjoita ihmeessä lisää, oi valkoisen herrasrodun arjalainen, voimakas ja puhdas mielipideführer! Pelottele meidät pakanat uskoon vaikka ystäväsi Late Johanssonin esimerkillä! Amen! - KTS (ei kirj.)
-jarmo- kirjoitti:
Olette vellihousuja, joilla ei ole selkärankaa, te kyykäärmeen sikiöt. Näinpä uskon ja tiedän että Jeesus olisi haukkunut teidät vielä paljon pahemmin.Aseman somalit ovat herrasmiehiä sinuun verrattuna.
- -jarmo-
MInun työnimikkeellä, Pohjolan Valo, Solna Polaris, ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ tuon paskasivuston, www.pohjolanvalo.com kanssa. MUISTAKAA SE!!!!
Johan tuon näkee lapsikin, ettei tekstin sisällöllä ole mitään yhtälöä minun julistaman evankeliumin kanssa, joka on sama jota julistívat apostolit ja nyt Pyhä Raamattu.
Voi helkkari sentään, että joku KTS (ei kirj.) osaa panetella ja etsiä pahaa tarkoituksella, laittamalla oman kirjoituksensa minun antamaksi.
Raamattu kertoo näistä tyypeistä näin: Vilpillinen todistaja häpäisee oikeutta, jumalaton herkuttelee vääryydellä.
KTS (ei kirj.) herkutteli verenmakuinen sylki suussaan kun löysi tuon kauhistuttavan sivuston ja liitti sen kuin se olisi jotain, mitä minä opetan.- 13refg
Ai sä oikein opetat? Muutakin siis ku turpaanvetoa Laten kanssa? Montako oppilasta?
- -jarmo-
13refg kirjoitti:
Ai sä oikein opetat? Muutakin siis ku turpaanvetoa Laten kanssa? Montako oppilasta?
Sä oppilas kehässä, mä opetan ja Late taputtaa katsomossa. Mä kysyn sulta, mihin pitäisi vielä lyödä, kun yhä jatkat luopumustasi? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas. Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
- yx ihmettelijä vaan
Kumpi taho sen Solna Polaris-nimikkeen on ensin ottanut ? Polaris =napa, napaseutu. Sol=aurinko. Solna? Onko se taivutusmuoto sanasta aurinko?
Lux,lumen =valo - 13refd
-jarmo- kirjoitti:
Sä oppilas kehässä, mä opetan ja Late taputtaa katsomossa. Mä kysyn sulta, mihin pitäisi vielä lyödä, kun yhä jatkat luopumustasi? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas. Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
Lyö lyö. Ja jos lyöminen ei auta, Late hoitaa homman finaaliin. Kokemuksella.
- Mikaelin porukoissa
KTS notkuu täällä kristillisillä palstoilla ja järjestelmällisesti levittää New World Orderin, New Agen sekä vapaamuurarien eksytystä. KTS näkee huomattavan vaivan ja penkoo erilaisia Raamatunkohtia ja erilaisia tapahtumia.
Valitettavasti pahaa pelkään, että KTS on tällä paikalle kutstuttuna. Meidän pitää vain olla varovaisia ja osata tunnistaa mikä Sana tulee Herralta ja mikä paholaiselta.
Tässä on yksi esimerkki siitä, että jos tuo pohjolan valo on todellakin Jumalan tuleva procvfeetta, niin tietysti tuo valehtelija paholainen haluaa perustaa jonkun saman nimisen okkultistisen porukan hämmentämään ja eksyttämään.
Ihan samalla tavalla täällä mainostetaan Ilmatar sivustoa, joka pelkästään pilailee profetoilla. Tuo Ilmatar ei ole muuta kuin rostkapostia.
Jumala on kutsunut pari profeettaa tehtävää ja he antavat lähes päivittän Jumalan kirjeitä nettiin. Nyt paholainenkin on ottanut neitsyt Marian hahmon ja valehtelee tämän hahmon kautta samalla tavalla eräällä mukamas "profetallisella" sivustolla. Siellä paholainen yrittää Marian kauttaa pyytää ihmisiä rukoilemaan Iranin puoleta.
Ihan samaa hehkuttaa KTS helluntailaisten palstalla. Jumala on kuitenkin Israelin puolella ja Iran on Israelia vihollinen. Jumala pyytää rukoilemaan Israelin puolesta ja Iran on se, joka saa pahasti köniinsä.
Nyt alkaa se hyvän ja pahan välinen sota.
PREPARE FOR THE BATTLE
http://www.youtube.com/watch?v=Elbf6onZUJk&list=UUVg8_jb4TJjtzxFyNYTCHDA&index=1&feature=plcp
Word from May 23, Omer 46
My children do not tarry. Have you come before my throne? Have you knelt before my feet? Have you begged for mercy? All my children who follow me have done these things and I have heard them. I have answered their call. Now will you answer mine? I can tarry no longer. My plan will come to fruition. Whether you are on the ark or off has been your choice. I pray you have chose me. I pray you hear my voice, hear my call, and have made your choice to follow me.
Now is the time to prepare for the battle. My strong ones are ready for the fight. I have given them their armor and they have polished its edges. All the chinks (heikko kohta haarniskassa) are sealed, all the seams are oiled. Ready yourselves, my children. The Battle of the Ages commences. Will you choose the side of the rightous or will you fall to the side of the dark ones? Destiny is fulfilled now. My house is built. My children labor in the trenches for me, their Righteous King, the Heir to the Throne. They will be rewarded in my Kingdom. They fulfill their duty faithfully and I am the One who leads the Battle. I am the One in command of this army. Together we shall conquer this world. Together we shall make the earth as a brand plucked through the fire. All shall be protected that are mine. Prepare for the Lord of Hosts. - KTS (Ei kirj.)
Väite A: "Ihan samalla tavalla täällä mainostetaan Ilmatar sivustoa, joka pelkästään pilailee profetoilla."
Ilmatar paljastaa valeprofetiat, kuten Raamattukin kehoittaa tekemään ja on siis oikealla asialla!
Väite B: "Jumala on kutsunut pari profeettaa tehtävää ja he antavat lähes päivittän Jumalan kirjeitä nettiin. "
Jumala ei lähettele kirjeitä nettiin! Tämä on pahimman lajin okkultismia ja kanavointia. Lihallisen korvasyyhyn lisäämistä Raamatun Sanaan.
Väite C: "Jumala on kuitenkin Israelin puolella"
Jumala ei ole kenenkään "puolella", koska hän ei ole huutosakin johtaja. Hän on VANHURSKAUDEN ja OIKEUDEN puolella ja tukee kaikkia apua tarvitsevia kansallisuuteen ja syntyperään katsomatta ja tuomitsee väärintekijät kansallisuuteen ja syntyperään katsomatta!- -jarmo-
Ilmatar ei ole paljastanut vielä juuri mitään. Vain Harri Veijonen on sellainen joka todella ansaitsee nuhteensa ylpeydelleen ja omahyväisyydelleen itse itsensä korottamisen takia.
MItä sinuun KTS tulee, olet äärimmäisen kiero ja paha kätyri ja peluri. Muita varoitan sinua kuuntelemasta.
VOITTE OLLA 100% VARMOJA SIITÄ, ETTÄ KAIKELLA ON PALKKANSA. - Jokainen joskus
-jarmo- kirjoitti:
Ilmatar ei ole paljastanut vielä juuri mitään. Vain Harri Veijonen on sellainen joka todella ansaitsee nuhteensa ylpeydelleen ja omahyväisyydelleen itse itsensä korottamisen takia.
MItä sinuun KTS tulee, olet äärimmäisen kiero ja paha kätyri ja peluri. Muita varoitan sinua kuuntelemasta.
VOITTE OLLA 100% VARMOJA SIITÄ, ETTÄ KAIKELLA ON PALKKANSA.Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. sinäkin Jarmo joudut vielä tekemään tiliä sanomisistasi.Se voi tapahtu minuutin,tai vuosikymmenten päästä.Oletko valmis kohtaamaan korkeimman ja tietämään että hän elle ei voi selitellä, sillä hän osaa lukea mitä meidän sydämissämme liikkuu. Ole nöyrä.
- -jarmo-
Jokainen joskus kirjoitti:
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. sinäkin Jarmo joudut vielä tekemään tiliä sanomisistasi.Se voi tapahtu minuutin,tai vuosikymmenten päästä.Oletko valmis kohtaamaan korkeimman ja tietämään että hän elle ei voi selitellä, sillä hän osaa lukea mitä meidän sydämissämme liikkuu. Ole nöyrä.
Tämän maailman kumartajille tuntuu olevan kaikki vähän nurin niskoin tai ainakin heikun keikun taivasten valtakuntaan nähden. Rikkaat ovat köyhiä, viisaat tyhmiä, vahvat heikkoja ja pöyhkeät nöyriä ja päin vastoin.
Voit olla varma että menen Jeesuksen helmojen suojassa Isän eteen rauhallisin mielin, koska olen tehnyt sen mitä minun on täytynyt tehdä. Se ei kuulu kenellekän ja siksi en edes välitä puhua aiheesta tämän enempää. Sanon vain että sitten näemme. - Kyseliä
-jarmo- kirjoitti:
Tämän maailman kumartajille tuntuu olevan kaikki vähän nurin niskoin tai ainakin heikun keikun taivasten valtakuntaan nähden. Rikkaat ovat köyhiä, viisaat tyhmiä, vahvat heikkoja ja pöyhkeät nöyriä ja päin vastoin.
Voit olla varma että menen Jeesuksen helmojen suojassa Isän eteen rauhallisin mielin, koska olen tehnyt sen mitä minun on täytynyt tehdä. Se ei kuulu kenellekän ja siksi en edes välitä puhua aiheesta tämän enempää. Sanon vain että sitten näemme.Tuota, miksi julistat näitä juttuja webbisivuilla ja täällä jos ne eivät edes kuulu kenellekään? Ei sinulla silloin pitäisi olla mitään tarvetta elvistellä tarkoilla laskelmillasi ja oikeaan osuneilla ennustuksillasi. Kuulostaa ihan tämän maailman kumartelemiselta, tai siis kumartelijoiden hakemiselta itsellesi...
- KTS (Ei kirj.)
"MItä sinuun KTS tulee, olet äärimmäisen kiero ja paha kätyri ja peluri."
:D
Meit Jochananin kans niin naurattaa! :D - Jochanan (Ei kirj.)
No kieltämättä! Se harva kerta kun tänne vilkasen, niin eihän sitä voi ku nauraa :D
- Jochanan (Ei kirj.)
Tosin mä kyllä uskon, että Jumala laitto kivisydämen Blavatskyn laulamaan Suomen suurimmasta herätyksestä, jotka viel hetken oottaa aikaansa...
"Tulee aika, niin vaikea koko maailmalle, että kaikki ihmiset ovat vähällä kadottaa tasapainonsa ja teosofitkin, jotka niin paljon henkistä valoa ovat saaneet, kysyvät itseltään ja toisiltaan toivottomina, mitä teosofia oikeastaan on ja mikä Teosofisen Seuran tehtävä on maailmassa. Kaikki tuntuu pettävän jalkojen alta ja pimeys vallitsee maailmassa. Muistakoot silloin teosofit, että kääntävät kasvonsa Pohjolaa kohti, sillä Suomesta tulee valo."
Tää on ihan tätä perus kivien huutamista tää... ja tää aikahan on kohta käsillä, kun koko länsimaailma taantuu taloudelliseen kaaokseen ja anarkiaan.- KTS (Ei kirj.)
Jestas!
Mehän voijaan kohta Jochananin kans stua Suomen Teosofisen Seuran johtoon ja luotsata se kohti Pohjolan Valoista tulevaisuutta!
Hip hip heijaa!
:D
- Kichanan varjoitti..
Jos koko länsimaailma taantuu taloudelliseen kaaokseen ja anarkiaan,niin entäpä sitten itäinen maailma?
Kuten esimerkiksi Venäjä ja Kiina?
Vai rajoittuuko joidenkin maantieto pelkästään läntiseen maailmaan???? - Jochanan (Ei kirj.)
Mulle on ihan yks lysti, mitä Kiinassa tapahtuu. Ei nappaa pätkääkään! Venäjääkään en oikein jaksais kattella, mut minkäs teet kun sivusilmällä näkee koko ajan. Kielen sentään opettelin.
Minun maailmani on länsimaailma. Olen pahoillani, jos asiat pyörii oman navan ympärillä... oon vaan tämmönen perusylpee ja -itsekäs jannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769