Tilanne on se, että minulla on kerho- ja ala-astevuosinani ollut yhteensä n. 4 vuotta kiinteät oikomiskojeet suussa, mutta oikomishoidolla ei ollut toivomaani vaikutusta. Nyt olen 18 ja ollut hammaslääkäreiden kanssa keskustelemassa, ja päädyimme siihen, että oikomishoitoa jatketaan, mutta nyt minun pitäisi itse valita, kenet haluan hammaslääkärikseni. Ehdokkaat ovat oikomishoidon erikoishammaslääkärit Juhani Lampola, Merja Tainio ja Raija Kajaskivi-Rautavaara. Minulla tai tuttavillani ei kuitenkaan ole kokemusta kestään näistä (paitsi Tainion vastaanotolla olen muistaakseni kerran käynyt?) ja koska tuleva operaatio on kokoluokaltaan oleva melko suuri, haluaisin olla varma siitä, että teen oikean valinnan, jotta voin sitten olla tyytyväinen lopputulokseen. Olen ajatellut käydä näiden lääkärien juttusilla, mutta ensin haluaisin kuulla, jos jollakulla olisi kokemuksia yhdestä tai useammasta kyseisistä hammaslääkäreistä? Olisi suureksi avuksi :)
Miten valitsen "sen oikean" oikomislääkärin?
TT
3
627
Vastaukset
- purenta kuntoon
Kenet lopulta valitsit ja oletko ollut tyytyväinen? Minulla on sama tilanne ja valinta on vaikea.
- 12+8
Eikö kukaan ihan oikeasti lue noita ohjeita tuolta? Tuskin kukaan oikoja (tai muukaan hml) haluaa nimiänsä tai työtapojansa kuuluteltavan täällä, jos alottajaa haluaa kokemuksia niin antakoon sähköpostinsa niin sinne voi laittaa henk.koht. viestiä omista kokemuksista. Miettikää vähän....
- joihugyft
Et pääse kenenlään potilaaksi enää, etsi uusia kohde jota kyselet täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658