Miksei mitään vastausta?

Jeesus, näytä totuus

Olen halunnut elämääni ihmisen, jonka kanssa voisin kaiken jakaa. Juuri sellaisen ihmisen, josta pitäisin kaikkein eniten ja joka pitäisi minusta kaikkein eniten. Olen yrittänyt pyytää Jumalalta, Jeesukselta tätä, mutta mitään vastausta en saa, ainakaan mitä ymmärtäisin. Minusta olisi kiva olla oikeasti uskossa Jeesukseen, olen yrittänyt rukoilla häntä sydämeeni, mutta elämäni tuntuu silti aika tyhjältä, en oikein tunne mitään. En uskalla olla uskovaisten seurassa, koska en koe itseäni kovinkaan tosiuskovaksi. Voinko sille mitään, jos en koe mitään kiinnostusta/erityistä vetoa uskovaisiin ja niiden elämään? Minusta olisi hienoa tuntea oikeasti Jeesus sisälläni ja saada häneltä rakkaus elämääni, jotta ei tarvitsisi tehdä kaikkea yksin. Tahtoisin elää elämäni Jeesukselle ja vaikka sille kaikkein rakkaimmalle jos niin voi sanoa. Muuta en oikeastaan olekaan halunnut, mutta juuri sitä kaikkea muuta olenkin saanut. En tee tavaralla enkä millään muulla mitään, jos ei rakkautta ole.

Tahdon kohdata Jeesuksen elävästi. Tahdon, että hän lähettää elämääni sen oikean rakkaimman ihmisen tänä kesänä. Se todistaisi minulle jo Hänen olemassa olon. Lisäksi haluaisin tulla oikeasti uskoon tulevan rakkaimpani kanssa.

Tahtoisin vain kaikille rauhaa ja kaikkea hyvää. Jokaiselle omansa. Niin meillä on hyvä olla, kun Jeesus on kanssamme. Tahdon ja toivon ja rukoilen, että Jeesus tulisi meidän kaikkien sydämiimme, antaisi syntimme anteeksi ja pelastaisi meidät luokseen turvaan, ohjaisi meitä elämässä oikeaan suuntaan. Aamen.

23

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raaka totuus

Tavoittelemasi henkilö on kuollut 2000 vuotta sitten ja kuolleilta ei tunnetusti vastausta saa. Ne, jotka luulevat vastauksia saavansa, ovat yleensä joko suljetun tai avoimen hoidon piirissä.

• lakkaa pahuudestasi

"raaka totuus" on todellisuudessa "raa´at valheet".

Olit kyllä oikeassa että Jeesus kuoli, mutta loppu olikin valheita, sillä Jeesus nousi kuolleista ja vastaa anoville ja tahtoo hyvää kaikille.

• näin se vaan on
        lakkaa pahuudestasi kirjoitti:

"raaka totuus" on todellisuudessa "raa´at valheet".

Olit kyllä oikeassa että Jeesus kuoli, mutta loppu olikin valheita, sillä Jeesus nousi kuolleista ja vastaa anoville ja tahtoo hyvää kaikille.

Todellisuus nyt on mitä on, jos koet sen pahaksi, se on sinun tulkintasi omista ajatuksistasi ja tunteistasi. Tosiasia on, että Jeesus kuoli jo kauan sitten, eikä häntä ole sen koommin näkynyt. Eikä näy.

• älkää valehdelko
        näin se vaan on kirjoitti:

Todellisuus nyt on mitä on, jos koet sen pahaksi, se on sinun tulkintasi omista ajatuksistasi ja tunteistasi. Tosiasia on, että Jeesus kuoli jo kauan sitten, eikä häntä ole sen koommin näkynyt. Eikä näy.

kun ette asioista mitään tiedä. Voitte kyllä todistaa että te ette ole nähneet, mutta ette voi tietää mitä silminnäkijätodistajat näkivät jos ette tahdo uskoa totuudellista todistustaan.

Onko ylimielisempää kuin luulla itse tietävänsä paremmin kuin silminnäkijät jotka totuudellisesti todistivat Jeesuksen ylösnousemuksen? Kenties voi olla samanlaista ylimielisyyttä muutakin, mutta osoittaa ihan käsittämätöntä ylimielisyyttä, toisaalta skeptisyyttä.

Kun asia on niin, että anoessa saa Jeesuksen nimessä, niin on ihan turhaa urputtaa tuollaista valhetta, varsinkin ulkopuolisena epäuskoisena. Toki on hyvä että rehellisesti tuo esille mielipiteensä, mutta törkeää väittää valhettelijoiksi rehellisiä Jeesuksen opetuslapsia, ihan kuin näilläkin palstoilla on niitä omasta mielestään "yli-ihmisiä".

Minä tunnen Jeesuksen ja pyhät ja itsekin olen saanut tulla tuntemaan ylösnousseen Herran ja vaikka kuka ja kuinka moni minulle toista väittäisi voisin vain sanoa "turha puhua, kun ei ole itse kokenut!" ja on totta.

Näinhän se menee tämän maailman kateellisten piirissä, kun ei ole koettu, sitten aletaan ala-arvoista esittämään ja on koettu.

• totuus, ei muuta
        älkää valehdelko kirjoitti:

kun ette asioista mitään tiedä. Voitte kyllä todistaa että te ette ole nähneet, mutta ette voi tietää mitä silminnäkijätodistajat näkivät jos ette tahdo uskoa totuudellista todistustaan.

Onko ylimielisempää kuin luulla itse tietävänsä paremmin kuin silminnäkijät jotka totuudellisesti todistivat Jeesuksen ylösnousemuksen? Kenties voi olla samanlaista ylimielisyyttä muutakin, mutta osoittaa ihan käsittämätöntä ylimielisyyttä, toisaalta skeptisyyttä.

Kun asia on niin, että anoessa saa Jeesuksen nimessä, niin on ihan turhaa urputtaa tuollaista valhetta, varsinkin ulkopuolisena epäuskoisena. Toki on hyvä että rehellisesti tuo esille mielipiteensä, mutta törkeää väittää valhettelijoiksi rehellisiä Jeesuksen opetuslapsia, ihan kuin näilläkin palstoilla on niitä omasta mielestään "yli-ihmisiä".

Minä tunnen Jeesuksen ja pyhät ja itsekin olen saanut tulla tuntemaan ylösnousseen Herran ja vaikka kuka ja kuinka moni minulle toista väittäisi voisin vain sanoa "turha puhua, kun ei ole itse kokenut!" ja on totta.

Näinhän se menee tämän maailman kateellisten piirissä, kun ei ole koettu, sitten aletaan ala-arvoista esittämään ja on koettu.

Ei ole mitään silminnäkijöitä. Jos Jeesus selvisi ristiltä hengissä, hän on silti kuollut jo kauan sitten.
        Tämä on totuus.

• samoin totuus
        totuus, ei muuta kirjoitti:

Ei ole mitään silminnäkijöitä. Jos Jeesus selvisi ristiltä hengissä, hän on silti kuollut jo kauan sitten.
        Tämä on totuus.

on Jeesuksen ylösnousemus heti kuolemansa jälkeisenä ensimmäisenä päivänä ja nimenomaan sen silminnäkijät todistivat eikä vain kuolemaansa ristillä.

Toki epäusko oli voimakasta myös silminnäkijöillä joten ei ihme jos näkemättömilläkin. Autuaita kuitenkin ne, jotka uskovat vaikka eivät näe. Tietenkään ei tule kiusata epäuskoistaa vaan todistaa että uskoisivat jos vain saa se todistus sijaa sydämessään. Juuri siitä on kysymys.

• Samoin voi ihmetellä
        totuus, ei muuta kirjoitti:

Tämä on totuus.

sitä epäuskoa, kun näkee Israelin ja Jerusalemin kaiken todistavan, samoin nuo ympärysmaiden vihan.

Jälleen vaikka nähdään tuulen vaikutukset, niin ei kaikki ymmärrä profetioita ei edes lue ja tutki, sillä heille riittää maailmalliset. Näin se menee ihan yksinkertaisuudessaan tässä maailmassa.

• Ja sillee sano

Joskus tuntuu samalta, ettei mitään valoa eikä edes kajastusta, vaan pimeää mitään sanomatonta hiljaista masennusta.Kun kuolemakaan ei korjaa, niin kestettävä se vaan on, ja annettava ajan kulua.Toisille Herra on hyvä, eikä ole laittanut lapsesta lähtien rasitetta elämään, vaan kantanut kuin kukkaa kämmenellä. En itse ole kokenut minkäänlaista oikeudenmukaista elämää Jumalan armossa, vaan pikemminkin jo lapsuudesta lähtien sellaista kirousta jolle ei itse ole voinut mitään. Jeesuksen ja Jumalan lupaukset eivät toimi kaikien ihmisten elämässä, ei saa siunausta eikä paha poistu elämästä taikka ajatuksista.Toivottavasti joskus. Kyllä varmaan meitä uhreja täällä elää vaikka kuinka paljon .

• viimeistään perillä

voittajina kyyneleemme kuivataan, mutta jo nyt paljon annetaan.

• Vaellamme uskossa

emme näkemisessä Jeesuksen suhteen, mutta jokainen rukouksesi kuullaan ja taivaallisen hyvän Isän mukaan annetaan. Ano Jeesuksen nimessä kiittäen ja pyydä että vaikuttaa tahtomista ja tekemistä myös tuo pyytämäsi asian suhteen. Herra Jeesus on hyvä paimen, ja tahtoo hyvää ja totuudellista ihan kaikessa ja kaikille, se on varmaa. Ole kestävä ja iloitse kaikesta hyvästä mitä on elämässäsi jo nykyäänkin, sillä tyytyväisyys on paljon sekin oli olosuhde mikä tahansa.

• Herraan luottaen

Pyydän Herra että tuot iloa, rakkautta ja uusia hyviä asioita näiden ihmisten elämään. Siunaa heidät ja suojele kaikelta pahalta. Rohkaise heitä toteuttamaan sinun tahtoasi. Amen.

• S

Miksi Jumala on hiljaa, johtuu ihmisen syntisyydestä. Uskistenkin joukossa on heitä, jotka eivät oikeasti tahdo kuunnella Sanaa, mutta tulevat vain seuran vuoksi.
      Ajan mittaan pitkämielinen ihminen löytää totuuden.

• Ihmisen kannattaa

elää nöyryydessä ja hiljaisuudessa ja pitää arka tunto Jumalan sanan edessä Jeesuksen nimessä, kuitenkin kannattaa anoa rohkeasti ja kestäväisesti ja pyrkiä tekemään kuten on Mestari opettanut, sillä on kaikki totta eikä mikään valhetta Jumalan lupauksien täyttymisissä, toki Jumalan aikataulun mukaan.

• God talks to you

Jumala ei ole hiljaa. Ei myöskään piru. Me emme vaan tajua sitä, koska kaikki on kiinni vapaasta tahdosta. Jumala puhuu sydämmiimme jatkuvasti ja kertoo näin mikä on oikein ja mikä väärin. Me sitten vapaalla tahdolla päätämme, kumpaa kuuntelemme. Siunausta sulle.

• Rakkautta kaipaava

Kiitos teille

• Sihteeri-

Jeesus on nyt kesälomalla ja palaa takaisin töihin elokuussa. Voitte tavoitella häntä silloin uudestaan.

• happyhappyhappy

Jos oikeasti haluat Jeesuksen elämääsi, sinun täytyy ensinnäkin VILPITTÖMÄSTI uskoa siihen, että Hän kuoli ristillä Golgatalla meidän kaikkien puolesta! Vaikka koet että onkohan tästä hyötyä, ja vaikka toiset ihmiset kirjoittelevat tänne toisin, ja sanovat ettei Jeesusta ole, älä usko HEITÄ! Usko Jeesukseen!
      Voit aivan hyvin rukoilla lyhyen rukouksen, se ei sen kummempaa vaadi, mutta sinun täytyy oikeasti uskoa tähän! Esimerkiksi vain näin yksinkertaisesti:

Rakas Jeesus, Uskon että kuolit ristillä meidän syntiemme tähden. Olen syntinen, mutta haluan Sinun nimessäsi pyytää kaikkia syntejäni anteeksi, ja lähteä seuraamaan Sinua. Anna syntini anteeksi, ja anna Sinun rauhasi minulle,.Uskon Vapahtajaan, Sinuun, Jumalan ainoaan poikaan, joka tuli pelastamaan minut! Amen.

Olen itse uskossa uudestisyntynyt, kastettu, ja esimerkiksi kipujani ja murheitani pois rukoillessani tunnen usein kuinka kipuni lievittyvät, poistuvat, Paha mieleni ihan kun valuu minusta pois, ja kuin silkkinen vaate valahtaisi niskasta jalkoihin, kun tunnen Pyhän hengen laskeutuvan ylleni! Tämän jälkeen kehoni, ja sydämeni valtaa ihana levon ja rauhan tunne, jota ei voi sanoin selittää...Tämä ei sitten ole mitään hihhulipuhetta, vaan oikeasti uskovan tavallisen Kristityn ihmisen kokemusta Meidän Herramme vahvasta voimasta!

Kokeile, et häviä mitään!!! Mutta muista - Ainoa asia, mikä on edellytys että voit aloittaa uskovan elämää, on oikeasti todellakin uskoa se, että Jeesus kuoli puolestamme ristillä, ja nousi kuolleista että ME saisimme iankaikkisen elämän Jeesuksessa Kristuksessa. Oikeasti tämän kummemmasta ei ole kyse, on kyse VAAN USKOSTA !!!!!!!!!!!!!!

Jumalan Siunausta teille jokaiselle!

• kokemuksella sanon

Oli tutun oloinen juttu... Kokemuksesta sanon, että pitää hylätä ihan kaikki synti pois ja tahallaan ei saa uutta syntiä tehdä. Jos vahingossa lankeat, pyydä heti Jeesukselta anteeksi ja tottele Jeesuksen Raamatussa antamaa ohjetta "mene, äläkä enää syntiä tee".

Rukoile monta kertaa päivässä ja kiitä Jumalaa kaikesta hyvästä mitä olet elämässäsi saanut.

Pyydä Jumalan ohjausta elämääsi. Mistä sinä tiedät, mitä Jumala on sinun elämääsi varannut? Hän voi olla antamatta puolison vaikka mistä syystä. Ystäväni ei todennäköisesti siksi löytänyt puolisoa, koska Jumala aikoi lähettää hänet lähetystyöhön toiseen maahan. Siellä pitkään oltuaan ja palattuaan hän löysi puolison ja meni naimisiin. Ihmeellisiä ovat Herran tiet.

Älä ota puolisoa, joka ei ole uskossa, sillä hän ei välttämättä tule uskoon. Uskovan ja ei-uskovan elämä on hyvin vaikeaa, kun toiselle ei voikaan perustella asioita uskollaan. Odota niin kauan, että löydät uskovan puolison.

• Kerrompa sinulle vinkin, kuinka tavata Jeesus ja täyttyä Jumalasta.

Luuk. 11:34
      "The light of the body is the eye: therefore when thine eye is single, thy whole body also is full of light; but when thine eye is evil, thy body also is full of darkness. "

• vanha ja kokenut

Jeesus ei ole oikeasti henkilö vaan eräänlainen tunnetila, kristustietoisuus.
      Varmaan jotkut teosofit tietäisivät paremmin.
      Jeesus on personoitu ihmisten mielikuvituksen tuloksena, tosin jonkinlaisia jeesuksen tapaisia ihmisiä on ollut ihmiskunnan historiassa useitakin, ehkä viimeisin John Lennon.
      Ei kannata toivoa mitään ulkopuolisia auttajia koska kaikki voima on tultava itsestä.
      Rukoilu tappaa itseluottamuksen varsinkin jos vonkuu itselle jotain.

• Tule armoon ...
    • pottumuusijumala
      • Etsivä löytää

Jumala on antanut meille Hänen sanansa, raamatun. Sitä lukemalla löydämme vastauksen moneen mieltä askarruttavaan asiaan/ongelmaan. Pyhä henki avaa sanaa, kun vilpittömin sydämin luemme sitä. Seurakuntayhteys on tärkeä, ilman sitä uskomme voi hiipua. Jumala johdattaa tässäkin asiassa sinut yhteytensä, kun pyydät rukouksessa johdatusta. Jumala käyttää toisia uskovaisia ja tarvitset heidän tukea elämääsi. Jos et tiedä, mihin seurakuntaan menisit, rukoile johdatusta tässäkin asiassa ja mene rohkeasti seurakunnan yhteyteen, oli se sitten ev.lut, vapaasrk, helluntai tai muu. Tunnet sisimmässäsi, mikä on se "oikea' seurakunta juuri sinulle. Sieltä voit myös löytää puolisonkin, jota olet kaivannut. Siunausta tielläsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      272
      6052
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3088
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2302
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      72
      1788
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      145
      1548
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1493
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1458
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1334
    Aihe