VENALASET VOITTA

Igor Aishokki

Ma olla hjuks Igor. Te suomilaiset olla ihan passka. Te ei osata petata aishokkei. ‎
Te vaan juota kalja.‎
Me Venalaset osata pelata hokkei.‎
Ei juota kalja, juota votka.Siks me aina voitta.‎

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemme siis MM

Mut kaljanjuonnissa me suomalaiset ollaan MM. Se on sitäpaitti hyvä urheilulaji toi kaljanjuonti. Sitten tehdään ilmaveivit Nurmisen tyylillä. Kippis!

• EI ihan totta.

Mut kaljanjuonnissa me suomalaiset ollaan MM.

Ei olla, vaan saksalaiset....
      Siellä maidon sijasta tarjotaan lapsillekin kaljaa.....

• Juodaan -piip- ja,..

Kahvin juonnissa saattaa Suomi olla lähellä MM:ää... Ja maidon, vaikka väitetään ruotsalaisten juovan sitä vielä meitäkin enemmän - keskimäärin...
        Siis Ranska tai Saksa oluenjuonnissa ja Venäläiset Viinanjuonnissa, Viinanjuonnissa saattaa Suomi olla lähes hopeella.
        Tää on mun näppituntuma näistä asioista... Myös Usa on kova oluenkuluttaja, joskaan tuskin pärjää franssmanneille ja saksalaisille, en tiedä....

• Limumaa Usa.
        Juodaan -piip- ja,.. kirjoitti:

Kahvin juonnissa saattaa Suomi olla lähellä MM:ää... Ja maidon, vaikka väitetään ruotsalaisten juovan sitä vielä meitäkin enemmän - keskimäärin...
        Siis Ranska tai Saksa oluenjuonnissa ja Venäläiset Viinanjuonnissa, Viinanjuonnissa saattaa Suomi olla lähes hopeella.
        Tää on mun näppituntuma näistä asioista... Myös Usa on kova oluenkuluttaja, joskaan tuskin pärjää franssmanneille ja saksalaisille, en tiedä....

Jep, Usassa ja Kanadassa juodaan varmasti eniten Limua.....

• Brittien juomatavat?
        Limumaa Usa. kirjoitti:

Jep, Usassa ja Kanadassa juodaan varmasti eniten Limua.....

Ja britit on tietysti "teeskentelijöitä"?
        Ja myös oluenjuojia, varmaan enemmän vielä kuin meillä, koska siellä ei maitoa ja kahvia juoda niin paljon kuin täällä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      71
      4831
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3326
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2813
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2728
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2169
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      23
      2061
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1970
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1581
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe