On ihanaa että usko on vahva.
Palstan evolutionisteilla se on uskomattoman vahva.
Tässä hiukan uskonvahvistusta siihen ajatukseen että ulkoavaruudessa on elämää.
Maaliskuun Tiede-lehti kertoo nimittäin Howard Smithin suulla että eipä ole elämälle suotuisaa planeettaa niiden miljardien joukossa joihin nykyiset tutkimusmenetelmät ulottuvat.
Joten ajatus ufoista jossain ulkoavaruudessa jääpi edelleenkin vahvasti uskonasiaksi.
Mutta vaikka näin on, niin eipä tämä evolutionistie uskoa heikennä, se on vahva sellaisena pysyy.
Onko meillä ainoatakaan evolutionistia joka ei uskoisi ufoihin?
Reynard-kettuko? Ei, kyllä hän kuuluu ufo-huuhaaluilijoihin.
Apo.....no tietysti hän uskoo ufoihin ja on jopa ylpeä siitä.
Niin.... voisiko joku sellainen evolutionisti ilmoittautua joka ei usko ufoihin? Olisi kiinnnostavaa kuulla että m,iksi hän ei uskoisi niihin?
Ufo-uskoisille evolutionisteille uskonvahvistusta.
82
100
Vastaukset
- T.
Mitä tekemistä evoluutiolla ja ufoilla on keskenään?
Minä kyllä rinnastaisin afGranit ja kretupellet aikalailla samallalailla harhaisiksi tyypeiksi.- Hoooppiitttiibi
Mitä? Etkös muka usko että ulkoavaruudessa on elämää?
Etkös tiedä että kaikkien evoltuionisteien on uskottava että on siellä? Hoooppiitttiibi kirjoitti:
Etkös tiedä että kaikkien evoltuionisteien on uskottava että on siellä?Määrittele "evoltuionistei".
- T.
Hoooppiitttiibi kirjoitti:
Etkös tiedä että kaikkien evoltuionisteien on uskottava että on siellä?Ensinnäkin maan ulkopuolinen elämä ja tunnistamattomat lentävät objektit (eli ufot) eivät nyt edes suurinpiirtein ole ollenkaan sama asia.
Toisekseen evoluutioteoria ei väitä, että maan ulkopuolella pitäisi olla elämää ja etenkään evoluutioteoria ei väitä, että maan ulkopuolinen elämä lentelisi täällä maapallon ilmakehässä. - yuiolpöäölkjh
T. kirjoitti:
Ensinnäkin maan ulkopuolinen elämä ja tunnistamattomat lentävät objektit (eli ufot) eivät nyt edes suurinpiirtein ole ollenkaan sama asia.
Toisekseen evoluutioteoria ei väitä, että maan ulkopuolella pitäisi olla elämää ja etenkään evoluutioteoria ei väitä, että maan ulkopuolinen elämä lentelisi täällä maapallon ilmakehässä.Höh. mistäs ne ufo-alisenit sitten tuilevat jolleivä ulkoavaruudesta?
- Apo-Calypso
yuiolpöäölkjh kirjoitti:
Höh. mistäs ne ufo-alisenit sitten tuilevat jolleivä ulkoavaruudesta?
Päässäsi pörräävät ufot ja ufoalienit pörräävät vain muuten tyhjässä omassa päässäsi, ei muualla.
Apo-Calypso kirjoitti:
Päässäsi pörräävät ufot ja ufoalienit pörräävät vain muuten tyhjässä omassa päässäsi, ei muualla.
"Päässäsi pörräävät ufot ja ufoalienit pörräävät vain muuten tyhjässä omassa päässäsi, ei muualla."
Tuo kirjoittaja eli jb itse uskoo henkiolentoihin, enkeleihin, demoneihin ja Saatanaan. Mutta ufoihin hän ei usko.moloch_horridus kirjoitti:
"Päässäsi pörräävät ufot ja ufoalienit pörräävät vain muuten tyhjässä omassa päässäsi, ei muualla."
Tuo kirjoittaja eli jb itse uskoo henkiolentoihin, enkeleihin, demoneihin ja Saatanaan. Mutta ufoihin hän ei usko.Mulla oli koulussa kiihkouskovainen luokkakaveri, joka näki junan ikkunasta metallinharmaan, hatun muotoisen ufon. Omasta mielestään hän oli nähnyt laitteen, jolla Perkeleen enkelit kulkivat.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Mulla oli koulussa kiihkouskovainen luokkakaveri, joka näki junan ikkunasta metallinharmaan, hatun muotoisen ufon. Omasta mielestään hän oli nähnyt laitteen, jolla Perkeleen enkelit kulkivat.
"Mulla oli koulussa kiihkouskovainen luokkakaveri, joka näki junan ikkunasta metallinharmaan, hatun muotoisen ufon. Omasta mielestään hän oli nähnyt laitteen, jolla Perkeleen enkelit kulkivat."
Sitäpä ei tietenkään lasketa ufoksi, jotta jb vielä voisi olla uskomatta ufoihin. Sehän tunnistettiin Perkeleen enkeleiden kulkupeliksi.yuiolpöäölkjh kirjoitti:
Höh. mistäs ne ufo-alisenit sitten tuilevat jolleivä ulkoavaruudesta?
Kerro sinä millä planeetalla Jeesus ja Ukko Ylimmäinen asustavat? Taivaaseen se Jesse huhupuheiden mukaan kyllä nousi eikä kukaan kretardi saa epäillä sitä.
>>Maaliskuun Tiede-lehti kertoo nimittäin Howard Smithin suulla että eipä ole elämälle suotuisaa planeettaa niiden miljardien joukossa joihin nykyiset tutkimusmenetelmät ulottuvat.
Vahvistettuja havaintoja ei suinkaan vielä ole miljardeista planeetoista.
Nykytekniikalla tuskin voidaan havaita esim. Maan kokoisia planeettoja kovin kaukaa.
Ja melko kökköä on rinnastaa ufouskovaisuus ja "evolutionismi".
Eipä ole kauaa siitä kun Helsingin yliopistossa hyväksyttiin väitöskirja, jonka mukaan ufouskovaisuudella ja herätysliikkeillä (kuten esim. helluntaillaisuus) on paljon yhteistä...- ärpokjgf'aokjgf
Älä selitä. Sinäkin uskot että on tuolla jossain joku ötökkä.
- LaD
ärpokjgf'aokjgf kirjoitti:
Älä selitä. Sinäkin uskot että on tuolla jossain joku ötökkä.
Minä en usko, vaan pidän todennäköisenä, että jossain ja joskus on ollut, tai tulee olemaan muulla planeetalla elämää.
Meiän pihalla lensi eilen ufo, mutta sitten se osoittautui käeksi. - Krevolutionisti
LaD kirjoitti:
Minä en usko, vaan pidän todennäköisenä, että jossain ja joskus on ollut, tai tulee olemaan muulla planeetalla elämää.
Meiän pihalla lensi eilen ufo, mutta sitten se osoittautui käeksi.Äläpäs venkoile veliseni. SInä siis uskot että ulkoavaruudessa voipi olla alieneja. Hyväksyn vastauksen tunnustukseksi vaikka siinä on taas tuo venkoilun sävy.
Ufo -uskovainen siis sinäkin.
Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa.
Tiede ei ole vahvistanut alieneja, joten miksi niiden olemassaoloon pitäisi uskoa?
Sama toisin sanoin: " Tiede ei ole vahvistanut elämää olevan maan ulkopuolisessa avaruudessa joten miksi minun tai kenenkään muun pitäisi uskoa että siellä jossain on sitä? Tämä on sitä modernia itsekritiikkiä sisältävää tiede-kreationismia. Olen saanut siitä kipinän. - iIkimys
Krevolutionisti kirjoitti:
Äläpäs venkoile veliseni. SInä siis uskot että ulkoavaruudessa voipi olla alieneja. Hyväksyn vastauksen tunnustukseksi vaikka siinä on taas tuo venkoilun sävy.
Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa.
Tiede ei ole vahvistanut alieneja, joten miksi niiden olemassaoloon pitäisi uskoa?
Sama toisin sanoin: " Tiede ei ole vahvistanut elämää olevan maan ulkopuolisessa avaruudessa joten miksi minun tai kenenkään muun pitäisi uskoa että siellä jossain on sitä? Tämä on sitä modernia itsekritiikkiä sisältävää tiede-kreationismia. Olen saanut siitä kipinän."Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa."
Kuten jumaliin? - Sattumanpalvoja
iIkimys kirjoitti:
"Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa."
Kuten jumaliin?Höh, mitä tämä nyt taas on? Tiedehän on lukemattomin tavoin vavistanut yliluonollisen ihmistä taitavamman älyn olemassaolon?
Sen jäljet ovat selvästi kaikkien nähtävissä. Koko luomakunta on täynnä tuotteita joita ihminen ei voisi ikinä kuvitella valmistavansa, vaikka tekeekin kaiken matkiakseen niitä?
Mistä ne ovat siis tulleet? Ihmistä älykkäämmästä lähteestä tietenkin, jos tieteen metodien mukaan eletään.
Mutta jos lähdetään uskomuspuolelle, siis tuonne mitä kutsutaan pseudotieteeksi, jota Apo edustaa, niin sitten pitää uskotella itsellemme että älyä vailla oleva itsekseen toimiva sähkökemiallinen labra jossa älyä vailla oleva, mutta silti mystisesti ihmisen älynkyvyt ja rakentamistaidot miljoonakertaiseti ylittävä taitava valmistaja, eli sattumalta kehittynyt mekanismi on kaiken eliöstön tuottanut. - tieteenharrastaja
Sattumanpalvoja kirjoitti:
Höh, mitä tämä nyt taas on? Tiedehän on lukemattomin tavoin vavistanut yliluonollisen ihmistä taitavamman älyn olemassaolon?
Sen jäljet ovat selvästi kaikkien nähtävissä. Koko luomakunta on täynnä tuotteita joita ihminen ei voisi ikinä kuvitella valmistavansa, vaikka tekeekin kaiken matkiakseen niitä?
Mistä ne ovat siis tulleet? Ihmistä älykkäämmästä lähteestä tietenkin, jos tieteen metodien mukaan eletään.
Mutta jos lähdetään uskomuspuolelle, siis tuonne mitä kutsutaan pseudotieteeksi, jota Apo edustaa, niin sitten pitää uskotella itsellemme että älyä vailla oleva itsekseen toimiva sähkökemiallinen labra jossa älyä vailla oleva, mutta silti mystisesti ihmisen älynkyvyt ja rakentamistaidot miljoonakertaiseti ylittävä taitava valmistaja, eli sattumalta kehittynyt mekanismi on kaiken eliöstön tuottanut.Kumma, kun asianosainen itse ei tiedä asiasta:
"Tiedehän on lukemattomin tavoin vavistanut yliluonollisen ihmistä taitavamman älyn olemassaolon?"
Yliopistojen ja tutkimuslaitosten tiedeyhteisöt eivät ole julkaissut mitään tuon suuntaistakaan. Ääriuskovaiset ovat tässä omavaltaisesti ottaneet asiakseen kertoa, mitä mieltä tiede mukan on. - Apo-Calypso
Äläpäs venkoile veliseni. SInä siis uskot että ulkoavaruudessa voipi olla alieneja. Hyväksyn vastauksen tunnustukseksi vaikka siinä on taas tuo venkoilun sävy.
Sama toisin sanoin: " Tiede ei ole vahvistanut elämää olevan maan ulkopuolisessa avaruudessa joten miksi minun tai kenenkään muun pitäisi uskoa että siellä jossain on sitä? Tämä on sitä modernia itsekritiikkiä sisältävää tiede-kreationismia. Olen saanut siitä kipinän."Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa."
Kuten esimerkiksi puhuvaan käärmeeseen ja hirvinautaan? - Krevolutionisti
Apo-Calypso kirjoitti:
"Ja tiedoksi Apolle ja Molochorrokselle: Minä en usko mihinkään sellaiseen yliluonnolliseen jonka olemassaoloa ei tiede voi vahvistaa."
Kuten esimerkiksi puhuvaan käärmeeseen ja hirvinautaan?Yksikään eläin ei ole koskaan puhunut sanaakaan, ei edes Raamatussa.
Etkös tiennyt tätäkään? Etpäs tietenkään koska et ole Raamattuasi lukenut.
Ja koska näin on, niin miksi kenenkään pitäisi uskoa puhuviin käärmeisiin? - Apo-Calypso
Yksikään eläin ei ole koskaan puhunut sanaakaan, ei edes Raamatussa.
Etkös tiennyt tätäkään? Etpäs tietenkään koska et ole Raamattuasi lukenut.
Ja koska näin on, niin miksi kenenkään pitäisi uskoa puhuviin käärmeisiin?Vastenmielinen valehteleva vajakki jälleen lajityypillisessä puuhastelussaan.
Katsotaanpa:
Lainaus:
1.Mooseksen kirja:
3:1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
3:2 Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."
3:14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. - Krecvolutionisti
Sattumanpalvoja kirjoitti:
Höh, mitä tämä nyt taas on? Tiedehän on lukemattomin tavoin vavistanut yliluonollisen ihmistä taitavamman älyn olemassaolon?
Mutta jos lähdetään uskomuspuolelle, siis tuonne mitä kutsutaan pseudotieteeksi, jota Apo edustaa, niin sitten pitää uskotella itsellemme että älyä vailla oleva itsekseen toimiva sähkökemiallinen labra jossa älyä vailla oleva, mutta silti mystisesti ihmisen älynkyvyt ja rakentamistaidot miljoonakertaiseti ylittävä taitava valmistaja, eli sattumalta kehittynyt mekanismi on kaiken eliöstön tuottanut.Juuri noin.
Jos maapallo olisi täynnä ihmistä tyhmempien olioiden tuotteita, niin kyllähän ihminen kykenisi helposti niitä valmistamaan. Nyt ei onnistu.
Osaako evolutionistveljeskunta itse tajuta että miksi on näin, vai pitääkö taluttaa? - Krevolutionisti
Apo-Calypso kirjoitti:
Vastenmielinen valehteleva vajakki jälleen lajityypillisessä puuhastelussaan.
Katsotaanpa:
Lainaus:
1.Mooseksen kirja:
3:1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
3:2 Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."
3:14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.Rakas Apo-veljeni. Ihanko sait Raamattusi auki? Upeaa, olet veljeni tässä raamatunlukuasiassa. Minäkin näet luen sitä kirjaa. Ja olen muuten päässyt jo viimeisille sivuille kun sinä vielä tavailet ensimmäisiä.
Pienenä ennakkotietona tuolta viimeisisistä sivuista joissa monet Raamatun salaisuudet paljastetaan ja tieteen kanssa yhteneväisyydet tuodaan esillle väärinkäsitysten välttämiseksi, voin näyttä sinulle asian joka saa sinut putoamaan tuoliltasi....tai baarijakkaraltasi näin viikonloppuna.
Ilmestyskirja 12: 9 sanoo näin: "Ja suuri lohikäärme, se vanha (paratiisin aikainen) kyy, jota kutsutaan perkeleeksi ja saatanaksi heitettiin alas taivaasta jen....."
Siis suuri salaisuus paljastettiin tässä. Se paratiisin käärme oli kyy, ei anakonda, ja se ei ollutkaan oikea käärme vaan itse Saatana.
Saatanalla on näet puhetaito ja hän kävi monia keskusteluja mm. Jeesuksen kanssa.
Tavallinen kyy ei kuule puhu eikä pukahda vai oletko eri mieltä?
Näin Raamattu on jälleen kerran sopusoinnussa tieteen kanssa.
Ole Apo tästä tiedon murusta iloinen. - mdma
Rakas Apo-veljeni. Ihanko sait Raamattusi auki? Upeaa, olet veljeni tässä raamatunlukuasiassa. Minäkin näet luen sitä kirjaa. Ja olen muuten päässyt jo viimeisille sivuille kun sinä vielä tavailet ensimmäisiä.
Pienenä ennakkotietona tuolta viimeisisistä sivuista joissa monet Raamatun salaisuudet paljastetaan ja tieteen kanssa yhteneväisyydet tuodaan esillle väärinkäsitysten välttämiseksi, voin näyttä sinulle asian joka saa sinut putoamaan tuoliltasi....tai baarijakkaraltasi näin viikonloppuna.
Ilmestyskirja 12: 9 sanoo näin: "Ja suuri lohikäärme, se vanha (paratiisin aikainen) kyy, jota kutsutaan perkeleeksi ja saatanaksi heitettiin alas taivaasta jen....."
Siis suuri salaisuus paljastettiin tässä. Se paratiisin käärme oli kyy, ei anakonda, ja se ei ollutkaan oikea käärme vaan itse Saatana.
Saatanalla on näet puhetaito ja hän kävi monia keskusteluja mm. Jeesuksen kanssa.
Ole Apo tästä tiedon murusta iloinen.Äläpäs vääristele. Mooseksen kirjan kohta "käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt" kertoo selvästi, että kyse on eläimestä eikä mistään paholaisesta.
" se vanha (paratiisin aikainen) kyy"
Sinähän lisäilet omiasi tuohon, eikös se ole aika epärehellistä?
"Näin Raamattu on jälleen kerran sopusoinnussa tieteen kanssa."
Höpö höpö, satukirjasi väittää eläinten puhuvan, pahojen henkien aiheuttavan sairauksia, globaalin tulvan tapahtuneen sekä muita tieteen kanssa ristiriidassa olevaa väittämää.
Miksi sinun pitää jatkuvasti valehdella? - Apo-Calypso
Rakas Apo-veljeni. Ihanko sait Raamattusi auki? Upeaa, olet veljeni tässä raamatunlukuasiassa. Minäkin näet luen sitä kirjaa. Ja olen muuten päässyt jo viimeisille sivuille kun sinä vielä tavailet ensimmäisiä.
Ole Apo tästä tiedon murusta iloinen."Rakas Apo-veljeni."
Kuulepas vastenmielinen valehteleva vajakki, vaikka peräreikäsi onkin laajasti avoimena "veljillesi", voit olla varma, että en kuulu heihin. Äitini ei harrastanut huoraamista, toisin kuin sinun äitisi mitä ilmeisimmin. - T.
Ole Apo tästä tiedon murusta iloinen.Ahaa, Jumala vain EREHTYI käärmeen suhteen ja tyhmänä meni rankaisemaan KAIKKIA käärmeitä viemällä niiltä jalat ja antamalla niiden syödä vain maan tomua.
Eipä ollu tuo Ukko kovin älykästä sorttia.
- tieteenharrastaja
Luulitko louhaisseesi ovelasti:
"..eipä ole elämälle suotuisaa planeettaa niiden miljardien joukossa joihin nykyiset tutkimusmenetelmät ulottuvat."
Lehdessä Smith totesi, etteivät nykyiset tutkimusmenetelmät pysty selvittämään, onko tuntemillamme eksoplaneetoilla elämää, Kukaan ei muuta väitäkään, ja maanulkoisen elämän olemassaolosta tuo tieto ei sano juuta eikä jaata.- ölijg-khvblj
Sano nyt vaan sinäkin suoraan että uskot kaikesta huolimatta alieneihin.
Mitä kiertelet? - tieteenharrastaja
ölijg-khvblj kirjoitti:
Sano nyt vaan sinäkin suoraan että uskot kaikesta huolimatta alieneihin.
Mitä kiertelet?En kiertele. En vain usko enkä ole uskomatta. Niinkin voi elää ja olla.
tieteenharrastaja kirjoitti:
En kiertele. En vain usko enkä ole uskomatta. Niinkin voi elää ja olla.
Täysin mahdoton ajatus kretuille. Heitä ahdistaa, että joku ei ahdistu siitä että se joku ei kuvittele tietävänsä selitystä kaikelle.
- Krevolutionisti
tieteenharrastaja kirjoitti:
En kiertele. En vain usko enkä ole uskomatta. Niinkin voi elää ja olla.
Juh! Voihan.....aivopieru. Kreationistilta ei tuollaista pääsisi vaikka kuinka yrittäisi.
Mutta evolutionistiellehan tuo on arkipäivää. - Krevolutionisti
Täysin mahdoton ajatus kretuille. Heitä ahdistaa, että joku ei ahdistu siitä että se joku ei kuvittele tietävänsä selitystä kaikelle.
Se tässä ahdistaa että evolutionistit kuvittelevat tietävänsä että selitys eliöstölle on evoluutio, vaikka ajatus evoluutiosta on todellisuudessa kuvitteellinen selitys johon evolutionistit uskovat, siis vain uskovat, eivät tiedä.
- Krevolutionisti
Repe on skarppi jäbä. Heh heh heh.....
- Apo-Calypso
"Onko meillä ainoatakaan evolutionistia joka ei uskoisi ufoihin?
Reynard-kettuko? Ei, kyllä hän kuuluu ufo-huuhaaluilijoihin.
Apo.....no tietysti hän uskoo ufoihin ja on jopa ylpeä siitä. "
Olet poikkeuksellisen typerä valehtelija.- ÅIOÖguv-kljnÖJ
MItä, Apoko ei uskokaan että ulkoavaruudessa olisi elämää????
Onko hän ensimmäinen noin kreationismimaisesti uskova evolutionisti.
Apo on kääntynyt, kokenut herätyksen, ottanut napin, mitä olemmekaan todistamassa?? - Apo-Calypso
ÅIOÖguv-kljnÖJ kirjoitti:
MItä, Apoko ei uskokaan että ulkoavaruudessa olisi elämää????
Onko hän ensimmäinen noin kreationismimaisesti uskova evolutionisti.
Apo on kääntynyt, kokenut herätyksen, ottanut napin, mitä olemmekaan todistamassa??"MItä, Apoko ei uskokaan että ulkoavaruudessa olisi elämää????"
Kretupelle puhuu taas kretardipaskaa. En vaan satu uskomaan, että joku pilvenlongan reunalla retkottava partapelle olisi luonut maapallon koko maailmankaikkeuden ainoaksi elämää ylläpitäväksi planeetaksi.
Olet tollo. - Krevolutionisti
Apo-Calypso kirjoitti:
"MItä, Apoko ei uskokaan että ulkoavaruudessa olisi elämää????"
Kretupelle puhuu taas kretardipaskaa. En vaan satu uskomaan, että joku pilvenlongan reunalla retkottava partapelle olisi luonut maapallon koko maailmankaikkeuden ainoaksi elämää ylläpitäväksi planeetaksi.
Olet tollo.Jaaha: "Eeen vaan satu uskomaan pilvenreunaukkooon, mutta uskonpa sitten niihin olioihin jotka seilaavat taivaan kantta hiukan kauempana avaruudessa, esim Andromedalla:" -Sanoo ystävämme Apo rivien välistä.
Miten ufouskovaiselle voi olla noin kovin vaikeaa tunnustaa suoraan että:" No kyllähän tässä ufoihin uskotaan", kun kerran uskotaan.
Yritähän nyt Apo olla kerrankin täysin rehellinen, tiedän että se vaatii pinnistelyä mutta ei kai homma nyt ihan liian ylivoimainenkaan sinulle ole. Vai onko sittenkin?
Onhan tämä ymmärettävää, sillä jos on koko ikänsä pettänyt itseään ja aivojaan evoluutiota pohtiessa, niin vaikeaahan se olis nyt yht´äkkiä alkaa suoraselkäinen olemaan.
>voisiko joku sellainen evolutionisti ilmoittautua joka ei usko ufoihin?
Voisiko joku sellainen kreationisti ilmoittautua, joka osaa lainata edes yhtä tieteellistä lähdettä edes kerran vääristelemättä sen viestiä oman uskonhömppänsä mukaiseksi?- T.
Onhan kretut linkittäneet paljonkin Ilta Sanomien juttuja. Kretut nimittäin laskevat Ilta Sanomat tieteelliseksi julkaisuksi :D
- Krevolutionisti
Voi mitä luikertelua Repeltä. Oikein naurattaa.
Ufo-uskovainen sinäkin olet, jos et olisi niin olisit sen kieltänyt.
Eikä tässä asiassa tarvitse mitään vääristellä sillä selväähän se on että ajatus avaruudessa piilevästä maan ulkopuolisesta elämästä on uskon asia.
Väittääkö joku vastaan? Ei kukaan tietenkään.
Joten evolutionistit ovat ufo-uskovaisia kaikki.
Eikö tämä asia ole nyt tällä selvä? Krevolutionisti kirjoitti:
Voi mitä luikertelua Repeltä. Oikein naurattaa.
Ufo-uskovainen sinäkin olet, jos et olisi niin olisit sen kieltänyt.
Eikä tässä asiassa tarvitse mitään vääristellä sillä selväähän se on että ajatus avaruudessa piilevästä maan ulkopuolisesta elämästä on uskon asia.
Väittääkö joku vastaan? Ei kukaan tietenkään.
Joten evolutionistit ovat ufo-uskovaisia kaikki.
Eikö tämä asia ole nyt tällä selvä?Hoopo. Normaaliälyisenä ihmisenä pidän mahdollisena että muualla kuin Maassa on elämää, pidän mahdollisena että älyllistäkin on, ja arvioin mahdolisuuksien rajoissa olevan senkin että hyvin pitkien etäisyyksien ongelma on voitu ratkaista jolain meille toistaiseksi tuntemattomalla konstilla – tai sitten ei. Jos tämä tekee musta jonkun mielestä jotakin, sillä ei ole mulle minkäänlaista merkitystä, etenkin jos en tunne sitä mielipiteensä esittäjää kohtaan mitään perusihmisarvon yläpuolelle nousevaa arvostusta.
En tiedä mikä on evolutionisti, mutta ufoihin en usko sen kummemmin kun joulupukkiin, jumalaan tai muihinkaan satuolentoihin.
- Krevolutionisti
Älä valehtele.
Tottakai sinä uskot että avaruudessa on elämää.
Etkö muka usko?
Ihan perus ufo-uskovainen sinä olet ja sillä siisti.
Mutta reiluuden vuoksi saat vielä yhden mahdollisuuden sanoa asiasta jotakin.
Eli sano nyt suoraan että uskotko avaruudessa voivan olla elämää vai ei? Joo, vai ei? Äläkä kiemurtele kuin puhuva käärme. - Exhellari86 ei kirj.
Älä valehtele.
Tottakai sinä uskot että avaruudessa on elämää.
Etkö muka usko?
Ihan perus ufo-uskovainen sinä olet ja sillä siisti.
Mutta reiluuden vuoksi saat vielä yhden mahdollisuuden sanoa asiasta jotakin.
Eli sano nyt suoraan että uskotko avaruudessa voivan olla elämää vai ei? Joo, vai ei? Äläkä kiemurtele kuin puhuva käärme.Voiko edes kreationisti olla niin käsittämättömän typerä ettei pidä toisistaan erillään ulkopuolisen elämän mahdollisena pitämistä ja ufoihin uskomista?
- Apo-Calypso
Exhellari86 ei kirj. kirjoitti:
Voiko edes kreationisti olla niin käsittämättömän typerä ettei pidä toisistaan erillään ulkopuolisen elämän mahdollisena pitämistä ja ufoihin uskomista?
"Voiko edes kreationisti olla niin käsittämättömän typerä ettei pidä toisistaan erillään ulkopuolisen elämän mahdollisena pitämistä ja ufoihin uskomista? "
Kyllä voi. - Krevolutionisti
Apo-Calypso kirjoitti:
"Voiko edes kreationisti olla niin käsittämättömän typerä ettei pidä toisistaan erillään ulkopuolisen elämän mahdollisena pitämistä ja ufoihin uskomista? "
Kyllä voi.Joo, lipsahti pieni virhe. Mutta oikaistaan se tässä?
Eli totuuden hetki on nyt, Apo ja muut: Uskotteko että avaruudessa on maan ulkopuolista elämää?
Miljoona vetoa että Apo luikertelee pakoon eikä puhu eikä pukahda edes sitäkään vähää mitä puhuva käärme. Krevolutionisti kirjoitti:
Joo, lipsahti pieni virhe. Mutta oikaistaan se tässä?
Eli totuuden hetki on nyt, Apo ja muut: Uskotteko että avaruudessa on maan ulkopuolista elämää?
Miljoona vetoa että Apo luikertelee pakoon eikä puhu eikä pukahda edes sitäkään vähää mitä puhuva käärme.Niin, kiihkouskovainen ymmärtää vain että toinenkin mustavalkoisesti joko uskoo tai ei. Taas ne harmaan sävyt puuttuvat kokonaan, vaikka juuri niillä on se todellinen merkitys.
Hyväksyn evoluutioteorian. Otaksun, että muualla avaruudessa on planeettoja, joilla on elämää. Sitä en tiedä, onko toisilla planeetoilla älyllistä ja teknisesti pitkälle kehittynyttä elämää, joka olisi vieraillut Maassa joskus.
- Krevolutionisti
Kiitos rehellisestä tunnustuksesta. Olet ensimmäinen evolutionisti joka suoraan ja kiertelemättä tunnustaa olevansa ufo-uskova.
Kiitos tästä. Ansaitset pisteet.
Tosin näin jo naamastasi että ufot ovat lähellä sydäntäsi. - Apo-Calypso
Kiitos rehellisestä tunnustuksesta. Olet ensimmäinen evolutionisti joka suoraan ja kiertelemättä tunnustaa olevansa ufo-uskova.
Tosin näin jo naamastasi että ufot ovat lähellä sydäntäsi."Kiitos rehellisestä tunnustuksesta. Olet ensimmäinen evolutionisti joka suoraan ja kiertelemättä tunnustaa olevansa ufo-uskova. "
Elämän olemassaolo jollain planeetalla ei tarkoita sitä, että tuon planeetan eliöt olisivat kykeneviä tähtien väliseen matkusteluun. Olet täydellisen tyhjäpäinen valehteleva vajakki. - Krevolutionisti
Apo-Calypso kirjoitti:
"Kiitos rehellisestä tunnustuksesta. Olet ensimmäinen evolutionisti joka suoraan ja kiertelemättä tunnustaa olevansa ufo-uskova. "
Elämän olemassaolo jollain planeetalla ei tarkoita sitä, että tuon planeetan eliöt olisivat kykeneviä tähtien väliseen matkusteluun. Olet täydellisen tyhjäpäinen valehteleva vajakki.Olet oikeassa, meinasin oikaista asian totuusfriikille tuossa vieressä, mutta päätin antaa armon käydä oikeudesta.
Sehän on selvää ettei muualta tänne tulla, eikä täältä muualle. Mutta ufo se on kuviteltu lentävä esinekin tuolla Andromedalla, vaikka emme sitä näkisikään, vai mitä?
Siis Apo, uskotko että avaruudessa ihmisen havainnointikyvyn ulottumattomissa on elämää? - Apo-Calypso
Olet oikeassa, meinasin oikaista asian totuusfriikille tuossa vieressä, mutta päätin antaa armon käydä oikeudesta.
Sehän on selvää ettei muualta tänne tulla, eikä täältä muualle. Mutta ufo se on kuviteltu lentävä esinekin tuolla Andromedalla, vaikka emme sitä näkisikään, vai mitä?
Siis Apo, uskotko että avaruudessa ihmisen havainnointikyvyn ulottumattomissa on elämää?Olet tyhjäpäinen tollo.
Tosin näin jo naamastasi että ufot ovat lähellä sydäntäsi."Sitä en tiedä, onko toisilla planeetoilla älyllistä ja teknisesti pitkälle kehittynyttä elämää, joka olisi vieraillut Maassa joskus. "
ja
"Olet ensimmäinen evolutionisti joka suoraan ja kiertelemättä tunnustaa olevansa ufo-uskova. "
Juurihan pääsin sanomasta, että EN TIEDÄ onko jossakin avaruudessa planeettoja, joilla on älyllisesti pitkälle kehittynyttä elämää, joka olisi joskus käynyt Maassa. EN USKO ENKÄ VÄITÄ, että niin on (eli että täällä olisi vieraillut "lentäviä lautasia", tai vaikka lentäviä sikarinmuotoisia aluksia). Todennäköisempää on, että EI ole vieraillut maapallolla.
- Heikki Matinpoika
No nyt uskon että a./jb on herännyt koomastaan.
- tieteenharrastaja
Kyllä hän täällä on ollut koko ajan. Jonkin aikaa vain jaksoi vähän pidätellä lemuaan (=ominaista tapaansa kirjoitella päättömiä).
"Kyllä hän täällä on ollut koko ajan. Jonkin aikaa vain jaksoi vähän pidätellä lemuaan (=ominaista tapaansa kirjoitella päättömiä)."
Ei ollut. Oli aidosti poissa sen jälkeen kun lupais poistua. Nyt vasta viikonjpäivät on täällä taas kirjoitellut.No minä en usko ufoihin. En ainakaan, jos ufolla tarkoitetaan täällä vieraillutta Maan ulkopuolisen sivilisaation alusta.
Perustelu on sama kuin miksi en usko jumaliin: moisesta ei ole mitään objektiivista näyttöä. Sen lisäksi varsinkin ns. "ufo-abduktiot" näyttävät osuvan järjestään vähintään puolihullujen kohdalle.
Sitä sen sijaan pidän todennäköisenä, että ulkoavaruudessa on jossakin muuallakin elämää, samoin kuin pidän selvänä, ettei kaikkea ilmakehässä lentävää ole tunnistettu, mutta siitä on valtava matka noihin lähinnä mielipuolisiin ufotarinoihin joita mm. Rauni-Leena -täti levittää.- Krevolutionisti
Sitä minäkin ihmettelen että miten kukaan viitsii kuljettaa mukanaan Rauni-Leenaa?
Mutta kiitos siitä että tunnustit uskovasi sen että ufot ovat ihan mahdollisia.
Tämä oli jo toinen tai kolmas rehelllinen evolutionistin tunnustus ufo-uskovaisuudestaan.
Kiitos, ja pisteet sinullekin. Krevolutionisti kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen että miten kukaan viitsii kuljettaa mukanaan Rauni-Leenaa?
Mutta kiitos siitä että tunnustit uskovasi sen että ufot ovat ihan mahdollisia.
Tämä oli jo toinen tai kolmas rehelllinen evolutionistin tunnustus ufo-uskovaisuudestaan.
Kiitos, ja pisteet sinullekin.Sinulla on aivan ikioma määritelmä ufouskovaisuudelle. En minä usko, että "ufot ovat ihan mahdollisia" vaan että ulkoavaruudessakin on mahdollisesti elämää. Siinä on vinha ero. Käytännössä nk. ufotutkijat ovat hassahtaneita ja "abduktoidut" lähinnä seinähulluja.
Luultavimmin jos ihmiskunta elämää avaruudesta joskus löytää, niin se on mikrobitasoista - ja se löytyy tästä aurinkokunnasta. Olisi kuitenkin aika outoa väittää varmuudella, että jos kerran täälläkin on sivilisaatio voinut kehittyä, niin ettei se voisi olla mahdollista jossakin muuallakin.
Moiseen sivilisaatioon törmäämiseen liittyisi kuitenkin valtavia esteitä: etäisyydet, fysiikan lait, matkustamiseen tarvittavan energian saatavuus ja muut tekniset haasteet, lajin kyky selviytyä moisesta matkasta, tarvittavan osaamisen saatavuus jne jne jne. Eikä sekään olisi selvää, että moiseen matkaan kykenevät lajit edes eläisivät samaan aikaan kuin ihmiskunta. Pidän noita vaikeuksia niin suurina, etten oikeasti usko, että ihmiskunta tulee koskaan törmäämään mihinkään ulkoavaruuden korkeakulttuuriin.
- Magga
Sillä ei ole mitään merkitystä uskooko joku maan ulkopuoliseen elämään vai ei. Tiede ei ole kiinnostunut mielipiteistä, vaan evidenssistä, eikä sellaista toistaiseksi ole. Toinen tiedemies voi uskoa ettei elämää ole maan ulkopuolella, toinen taas voi pitää sitä todennäköisenä. Ei ongelmaa tässä, eihän?
Nyt pitää ymmärtää se, miten pienen kolkan universumista me olemme tutkineet. Jo pelkästään Linnunradalla on satoja miljardeja tähtiä planeettoineen, puhumattakaan yli sadasta miljardista muusta galaksista.
Nyt sinä asetat väitteen, että ei ole mitenkään mahdollista että yhdessäkään galaksissa ei ole yhtäkään sellaista tähteä, joka kantaisi minkäänlaista elämää. Koska väitteesi takana on usko jumaluuteen ja siihen että meidän on pakko olla ainutkertaisia, ymmärrän väitteesi. Mutta pelkästään kylmää logiikkaa käyttäen, on paljon järkevämpää todeta ettei me yksinkertaisesti tiedetä, ja jättää spekulaatiot sikseen.
Siitä ei ole epäilystäkään etteikö elämä olisi harvinaista, ehkä jopa niin harvinaista että me olisimme yksin. Mutta Sinä enkä minä emme voi tietää asiaa, niinkuin emme voi tietää montaa muutakaan asiaa tästä maailmankaikkeudesta. Siitä huolimatta en ymmärrä miten sinä voit olla niin varma väitteestäsi. Koska Jumala on niin sinulle sanonut?- Magga
Ähh, väsymys alkaa painamaan. Tarkoitin tietenkin planeettaa mahdolliseksi elämän kantajaksi, enkä tähteä.
- kreppuijetsis
Magga on aika älykäs havainnoitsija.
Onhan se niin että koska avaruudess ei ole nähty elon merkkiäkään niin ei pidä uskoa että eitä siellä on. Ei tiede usko mitään ennekuin asiasta on näyttö.
Ihmiset voivat uskoa että avaruudessa on elämää mutta ei heillä ole mitään tieteellistä tukea uskomuksilleen. Joten he ovat ufo-uskovaisia.
Kiitos Magga tarkennuksesta.
Mutta mutta, mennäänpäs sitten siihen että mitä tiede sanoo, eli tietää asiasta.
Sehän tietää sen että elämää on, se on kaikkien havainnoitavissa.
Mistä se tuli? Sitä ei tiede tiedä, joten tiede rekisteröi elämän synnyn toistaiseksi yliluonnolliseksi tuntemattomaksi tapahtumaksi. Muutahan se ei voi.
Tiede voi arvella että elämä kehittyi alkuliemessä, mutta ei voi tietää sitä.
Mutta koska me emme halua arvella mitään pseudoja, niin nimitämme tämän yliluonnollisen Luojaksi joka on ihan hyvä kuvaava nimi elollisen ihmistä älykkäämmälle ja taitavammalle valmistajalle.
Ja koska Luojasta on saatavaissa myös painettua tietoa kaikkialla maapallolla, ja Luoja ilmoittaa tuossa tietolähteessään, joka on muuten myöskin tieteellissti vahvistettu olevan Jumalan sanaa, että muualla avaruudessa ei ole elämää, niin eipä sitä siellä sitten ole.
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään. - tieteenharrastaja
kreppuijetsis kirjoitti:
Onhan se niin että koska avaruudess ei ole nähty elon merkkiäkään niin ei pidä uskoa että eitä siellä on. Ei tiede usko mitään ennekuin asiasta on näyttö.
Ihmiset voivat uskoa että avaruudessa on elämää mutta ei heillä ole mitään tieteellistä tukea uskomuksilleen. Joten he ovat ufo-uskovaisia.
Mutta mutta, mennäänpäs sitten siihen että mitä tiede sanoo, eli tietää asiasta.
Mistä se tuli? Sitä ei tiede tiedä, joten tiede rekisteröi elämän synnyn toistaiseksi yliluonnolliseksi tuntemattomaksi tapahtumaksi. Muutahan se ei voi.
Mutta koska me emme halua arvella mitään pseudoja, niin nimitämme tämän yliluonnollisen Luojaksi joka on ihan hyvä kuvaava nimi elollisen ihmistä älykkäämmälle ja taitavammalle valmistajalle.
Ja koska Luojasta on saatavaissa myös painettua tietoa kaikkialla maapallolla, ja Luoja ilmoittaa tuossa tietolähteessään, joka on muuten myöskin tieteellissti vahvistettu olevan Jumalan sanaa, että muualla avaruudessa ei ole elämää, niin eipä sitä siellä sitten ole.
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään.Läpitte tuttua jb-multinilkin tyhjän päällä lojuvaa sanavenkoilua yrittämäss taas Jumalan olemassaolon "tieteellistä" todistusta.
- Exhellari86 ei k.
kreppuijetsis kirjoitti:
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään.Satutko ääliö edes tietämään, mitä lyhenne "UFO" tarkoittaa? Onko maapallon ulkopuolisen elämän mahdollisena pitäminen mielestäsi sama kuin usko tunnistamattomiin lentäviin esineisiin uskominen (UFO = Unidentified Flying Object)?
Kiitos, Apocalypso, kreationismin nasevastä määrittelystä (kreationismi sikiää jne). - Magga
kreppuijetsis kirjoitti:
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään."Mistä se tuli? Sitä ei tiede tiedä, joten tiede rekisteröi elämän synnyn toistaiseksi yliluonnolliseksi tuntemattomaksi tapahtumaksi. Muutahan se ei voi. "
Tiede ei toimi niin. Jos jotain asiaa ei tiedetä, sitä tutkitaan niin kauan että tietoa saadaan, muttei koskaan laiteta asiaa yliluonnollisuuden piikkiin, ellei sellaisesta ole suoraa näyttöä.
Kun puhutaan elämän synnystä, täytyy muistaa miten kaukainen tapahtuma tuo on, ja miten pienistä organismeistä on kyse. Se on äärimmäisen vaikea tutkimuskenttä.
"Mutta koska me emme halua arvella mitään pseudoja, niin nimitämme tämän yliluonnollisen Luojaksi joka on ihan hyvä kuvaava nimi elollisen ihmistä älykkäämmälle ja taitavammalle valmistajalle. "
Toki voitaisiin nostaa kädet ilmaan ja sanoa että sen täytyy olla suuren Luojan käsialaa, mutta missä me oltaisiin jos olisimme luopuneet tutkimuksista muidenkin tieteellisten löyöjen suhteen? Olemme tutkineet elämänsyntyä vasta todella lyhyen aikaa. Tiede ei hötkyile.
"Ja koska Luojasta on saatavaissa myös painettua tietoa kaikkialla maapallolla, ja Luoja ilmoittaa tuossa tietolähteessään, joka on muuten myöskin tieteellissti vahvistettu olevan Jumalan sanaa, että muualla avaruudessa ei ole elämää, niin eipä sitä siellä sitten ole.
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään."
Tämä menee jo niin uskomattomaksi etten oikein tiedä mitä sanoisin. Okei, ymmärrän että näkemyksesi perustuu Raamattuun, mutta älä sotke tiedettä mukaan. Edelleenkään tiede ei ole missään vaiheessa todennut maan ulkopuolista elämää mahdottomuudeksi, toisin kuin tietolähteesi antaa ymmärtää. Joko unohdit miten häviävän pienen osan me olemme vasta tutkineet edes omasta galaksistamme? Jos Columbus olisi luopunut uuden mantereen löytämisestä jo kilometrin päästä satamasta? - Krevolutionisti
Exhellari86 ei k. kirjoitti:
Satutko ääliö edes tietämään, mitä lyhenne "UFO" tarkoittaa? Onko maapallon ulkopuolisen elämän mahdollisena pitäminen mielestäsi sama kuin usko tunnistamattomiin lentäviin esineisiin uskominen (UFO = Unidentified Flying Object)?
Kiitos, Apocalypso, kreationismin nasevastä määrittelystä (kreationismi sikiää jne).Frank Edwardsin Ufo-kirja upeine ufokuvineen 70-luvun taitteessa oli ensimmäinen ufokirjani luin. Siellä kyllä määriteltiin UFO. Ja määritelmä on pitänyt.
Ja määritelmä pätee myös Andromedalla lenteleviin lautasiin joita emme osaa tunnistaa, vai osaammeko` No emme tietenkään joten ne ovat UFO:ja.
EIkös olekin näin? - Krevolutionisti
Magga kirjoitti:
"Mistä se tuli? Sitä ei tiede tiedä, joten tiede rekisteröi elämän synnyn toistaiseksi yliluonnolliseksi tuntemattomaksi tapahtumaksi. Muutahan se ei voi. "
Tiede ei toimi niin. Jos jotain asiaa ei tiedetä, sitä tutkitaan niin kauan että tietoa saadaan, muttei koskaan laiteta asiaa yliluonnollisuuden piikkiin, ellei sellaisesta ole suoraa näyttöä.
Kun puhutaan elämän synnystä, täytyy muistaa miten kaukainen tapahtuma tuo on, ja miten pienistä organismeistä on kyse. Se on äärimmäisen vaikea tutkimuskenttä.
"Mutta koska me emme halua arvella mitään pseudoja, niin nimitämme tämän yliluonnollisen Luojaksi joka on ihan hyvä kuvaava nimi elollisen ihmistä älykkäämmälle ja taitavammalle valmistajalle. "
Toki voitaisiin nostaa kädet ilmaan ja sanoa että sen täytyy olla suuren Luojan käsialaa, mutta missä me oltaisiin jos olisimme luopuneet tutkimuksista muidenkin tieteellisten löyöjen suhteen? Olemme tutkineet elämänsyntyä vasta todella lyhyen aikaa. Tiede ei hötkyile.
"Ja koska Luojasta on saatavaissa myös painettua tietoa kaikkialla maapallolla, ja Luoja ilmoittaa tuossa tietolähteessään, joka on muuten myöskin tieteellissti vahvistettu olevan Jumalan sanaa, että muualla avaruudessa ei ole elämää, niin eipä sitä siellä sitten ole.
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään."
Tämä menee jo niin uskomattomaksi etten oikein tiedä mitä sanoisin. Okei, ymmärrän että näkemyksesi perustuu Raamattuun, mutta älä sotke tiedettä mukaan. Edelleenkään tiede ei ole missään vaiheessa todennut maan ulkopuolista elämää mahdottomuudeksi, toisin kuin tietolähteesi antaa ymmärtää. Joko unohdit miten häviävän pienen osan me olemme vasta tutkineet edes omasta galaksistamme? Jos Columbus olisi luopunut uuden mantereen löytämisestä jo kilometrin päästä satamasta?Tottahan tiede on todennut elämän spontaanisynnyn mahdottomaksi maan päällä.
Eikö muka ole?
Miksi tieteen pitäisi väittää niin että jossain muualla se voisi tapahtua? EIhän se toki väitäkään.
Tieteen kanssa on niin että eihän se estä ihmisiä uskomasta että jokin on mahdollista, mutta silloin ollaankin ylitetty raja tiedon puolelta uskon puolelle. Huomasitkos tätä? Krevolutionisti kirjoitti:
Tottahan tiede on todennut elämän spontaanisynnyn mahdottomaksi maan päällä.
Eikö muka ole?
Miksi tieteen pitäisi väittää niin että jossain muualla se voisi tapahtua? EIhän se toki väitäkään.
Tieteen kanssa on niin että eihän se estä ihmisiä uskomasta että jokin on mahdollista, mutta silloin ollaankin ylitetty raja tiedon puolelta uskon puolelle. Huomasitkos tätä?>>Tottahan tiede on todennut elämän spontaanisynnyn mahdottomaksi maan päällä.
Eikö muka ole?- mdma
Frank Edwardsin Ufo-kirja upeine ufokuvineen 70-luvun taitteessa oli ensimmäinen ufokirjani luin. Siellä kyllä määriteltiin UFO. Ja määritelmä on pitänyt.
Ja määritelmä pätee myös Andromedalla lenteleviin lautasiin joita emme osaa tunnistaa, vai osaammeko` No emme tietenkään joten ne ovat UFO:ja.
EIkös olekin näin?"Andromedalla lenteleviin lautasiin joita emme osaa tunnistaa, vai osaammeko"
Millä perusteella kuvittelet lautasten lentelevän Andromedalla, oletko idiootti? - T.
mdma kirjoitti:
"Andromedalla lenteleviin lautasiin joita emme osaa tunnistaa, vai osaammeko"
Millä perusteella kuvittelet lautasten lentelevän Andromedalla, oletko idiootti?Ja onko joku muka havainnut sellaisia? Jos niitä ei ole edes havaittu, eivät ne ole ufoja.
Vai mikä mielestäsi oli se ufon määritelmä: koskaan havaitsematon lentävä objekti? - Apo-Calypso
illuminatus kirjoitti:
>>Tottahan tiede on todennut elämän spontaanisynnyn mahdottomaksi maan päällä.
Eikö muka ole?Vastenmielinen Valehteleva Vajakki on lisännyt rajattomaan nikkikokoelmaansa nyt 'suseeJ':in lisäksi 'Krevolutionistin'. Ei hänen aivopieruihinsa kannata juuri vastailla.
kreppuijetsis kirjoitti:
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään.>Ihmiset voivat uskoa että avaruudessa on elämää mutta ei heillä ole mitään tieteellistä tukea uskomuksilleen. Joten he ovat ufo-uskovaisia.
Ja sinä olet vittumainen vääristelijä.kreppuijetsis kirjoitti:
Ja koska tämä ilmoitus on yllättävästi täysin samaa mieltä tieteen viimeistenkin saavutusten ja avaruustutkimuksen kanssa, niin mitäpä tätä ilmeistä faktaa kieltämäänkään.>Luoja ilmoittaa tuossa tietolähteessään, joka on muuten myöskin tieteellissti vahvistettu olevan Jumalan sanaa
Nyt on puntit 50/50, että olet trolli etkä mikään uskovainen. Tämä on nääs jo niin paksua, ettei sitä työnnetä edes vanhaan huoraan.
"On ihanaa että usko on vahva."
Aika vahva sen täytyy ollakin. Heikko usko ei kävisi lyömäaseeksi kun todellisuus täytyy pitää poissa.
No, ehkä sinä vielä saat käytyä peruskoulun loppuun.- 34
Ihan puhtaasti sinun kiusaksesi tekivät tutkijat löydön:
http://www.avaruus.fi/uutiset/astrobiologia/marsmeteoriiteista-loytyi-elaman-rakennuspalasia.html- kristofermarsilainen
Tässä ei nyt ole kysytty alkuaineiden perään. Niitähän koko avaruus on täynnä.
Mutta löydähän sieltä elonmerkki, se olisi jotain. - Apo-Calypso
kristofermarsilainen kirjoitti:
Mutta löydähän sieltä elonmerkki, se olisi jotain.Kuvitteletko, että '34':n linkki viittasi "alkuaineisiin"?
Olet tollo. - iIkimys
kristofermarsilainen kirjoitti:
Mutta löydähän sieltä elonmerkki, se olisi jotain."Mutta löydähän sieltä elonmerkki, se olisi jotain."
Mitäs sitten sanot jos joku löytää? Pysytkö väitteessäsi ettei muualla ole elämää vai kääntyykö takki? iIkimys kirjoitti:
"Mutta löydähän sieltä elonmerkki, se olisi jotain."
Mitäs sitten sanot jos joku löytää? Pysytkö väitteessäsi ettei muualla ole elämää vai kääntyykö takki?Koska kretujen mukaan jeesus tulee takaisin noin 20 vuoden päästä, aikaa tähän ei kovin paljon ole. Sen jälkeenhän tiede sekä maailmankartta nykyisessä muodossaan ovat muisto vain.
1. Ei.
2. Juu.
3. Vaarin housut.- O'ou
Kyllä te kreationistit sitten jaksatte sekoilla niiden ufojenne kanssa ja iloisesti sotkette terminologiaa ja esitätte päättömiä väitteitä.
Ensiksikin UFO, kuten jo on teille sanottukin, tarkoittaa tunnistamatonta lentävää kohdetta. Niitä on varmuudella ollut, koska on havaittu jotakin, mitä ei ole saatu tunnistettua. Se ei tarkoita, että ne olisivat olleet mitään aluksia, vaan niitä ei yksinkertaisesti ole tunnistettu miksikään. Joten niiden olemuksesta ei ole mielekästä kehittää mitään uskomustakaan.
Tähtien välinen matkustaminen on nykytiedon mukaan äärimmäisen vaikeaa toteuttaa, ehkä jopa mahdotonta millekään sivilisaatiolle. Kaikki ylivalonnopeudella liikkumiset ja madonreiät ja poimuajot sun muut ovat vain spekulaatioita, eivätkä välttämättä koskaan minkään sivilisaation toteutettavissa. Niinpä koska etäisyyden on niin suuret, täällä tuskin on ketään muukalaisia vieraillut. Ne vierailut ilmeisesti on vain niihin uskovaisten höpinöitä.
Toiseksi, mitä tulee maan ulkoiseen elämään, niin siitä ei ole mitään havaintoja olemassa. Näin ollen siitäkään ei ole mielekästä kehittää uskomusta. Meillä on silti varma havainto elämästä maailmankaikkeudessa, nimittäin täällä Maa- planeetalla, joten ei voida sanoa varmuudella sen olevan mahdotonta muuallakaan. Jos niin väittää, se perustuu vain uskomukseen.
Meillä on myös varma havainto siitä, että älyllistä elämää voi kehittyä, me itse. Niinpä emme voi varmasti sanoa, etteikö sitä voisi kehittyä muuallakin. Taaskaan havaintoja ei ole, joten kaikki oletukset suuntaan tai toiseen ovat vain perusteettomia uskomuksia.
Tällaisten uskomusten kehittely täysin vailla mitään pohjaa on idioottien puuhastelua. Näköjään kreationisteille on mahdotonta elää sellaisessa tilanteessa, että joistakin asioista ei ole varmaa tietoa ja kaikesta pitää kehittää uskomus, jota sitten pitää totuutena. Ne ”ufouskovaiset” ovat paljon lähempänä kreationistia ajatusmaailmaltaan.>Näköjään kreationisteille on mahdotonta elää sellaisessa tilanteessa, että joistakin asioista ei ole varmaa tietoa ja kaikesta pitää kehittää uskomus, jota sitten pitää totuutena.
Nimenomaan. Varman tiedon tai "tiedon" puuttuminen jostain (lukuun ottamatta eräitä asioita, joista jumala Raamatun mukaan ei halua meidän tietävän) on asia joka ahdistaa kreationistin hulluuden partaalle, josta hän ei toki muutenkaan ole kaukana.- mdma
>Näköjään kreationisteille on mahdotonta elää sellaisessa tilanteessa, että joistakin asioista ei ole varmaa tietoa ja kaikesta pitää kehittää uskomus, jota sitten pitää totuutena.
Nimenomaan. Varman tiedon tai "tiedon" puuttuminen jostain (lukuun ottamatta eräitä asioita, joista jumala Raamatun mukaan ei halua meidän tietävän) on asia joka ahdistaa kreationistin hulluuden partaalle, josta hän ei toki muutenkaan ole kaukana."lukuun ottamatta eräitä asioita, joista jumala Raamatun mukaan ei halua meidän tietävän"
Vaikuttaa pikemminkin siltä, että kretardien mielestä miltein kaikki asiat mitä ei raamatussa mainita kuuluvat noiden "jumala ei halua ihmisten tietävän"-asioiden piiriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822