nielet, syljet vai otat kasvoille?

aprikoija

Kertokaas naiset, kun otatte suihin, annatteko miehen laueta suuhunne, vai minne mieluiten? Kasvoille, rinnoille, jonnekkin muualle vai ei missään nimessä päällenne? Minne mieluiten saisi tulla? Onko joitain paikkoja joihin ei saa tai ei saisi?

Jos laukeaa suuhunne, nielettekö vai syljettekö lastin? Miksi näin?

13

2135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

Mä ainakin nielen ja annan laueta muutenkin minne vaan.. Ei mitään tiettyä paikkaa, lähinnä kyseessä on yleensä mieheni mieltymys minne haluaa laueta! Vaihtelee, mutta tarkoitus tulee kyllä täytetyksi!
      Koskaan ei ole sylkenyt pois, nielen varmaan vaistomaisesti.. Tämä toimii mulla ja meillä, ei välttämättä kaikilla..

• tytynen

Normaalisti nielen, mutta saa toki muuallekin tulla jos tahtoo.

• kisu (;

Aina kun otan suihin, niin nielen. En tajua edes itä kun jotkin naiset jotka ottavat suihin, miehen lauettua suuhun he menevät sylkemään lastin vessaan. luulisi siitä mieheltä menevän halut, kun heti kun on tullut niin nainen juoksee vessaan sylkemään. ikinä en ole tuota käytäntöä ymmärtänyt . :o
      Panen poikaystäväni kanssa aina ilman kumia ja annan laueta sisään, pepuun, rinnoille, mahalle, tai esim. selkään jos pannaan takaapäin (:
      rakastan ottaa jätkältä suihin, se on mielestäni erittäin kiihottavaa, otan yleensä suihin kesken yhdynnän. ja jätkäni nuolee minua myös usein :)
      Tapoihini kuuluu aina antaa miehelle useammin kuin kerran päivässä, koska rakastan seksiä ja sykkivä muna tuntuu niin hyvälle

• ex-eturivin nuolija

Kun nuolee naisen vittua niin ylen perkeleesti niin siitä saa kurkunpään syövän!

• Hmmm2
        ex-eturivin nuolija kirjoitti:

Kun nuolee naisen vittua niin ylen perkeleesti niin siitä saa kurkunpään syövän!

Jos suuseksi ei johda varsinaiseen seksiin, yleensä nielen, vaikka en niin välittäisikään. Joskus pyydään laukeamaan kasvoille tai rinnoille. Oikeastaan saisi laueta minne vaan, kunhan kasvoille tullessa yrittää edes välttää nenää, silmiä ja tukkaa. Joskus on noihinkin roiskahtanut.

Myöskään vaatteille laukeamista saisi välttää ja yleensä niin tekeekin, paitsi jos otan tisseille, niin joskus roiskahtaa paidalle ja rintsikoille.

• ruiskiss...
        Hmmm2 kirjoitti:

Jos suuseksi ei johda varsinaiseen seksiin, yleensä nielen, vaikka en niin välittäisikään. Joskus pyydään laukeamaan kasvoille tai rinnoille. Oikeastaan saisi laueta minne vaan, kunhan kasvoille tullessa yrittää edes välttää nenää, silmiä ja tukkaa. Joskus on noihinkin roiskahtanut.

Myöskään vaatteille laukeamista saisi välttää ja yleensä niin tekeekin, paitsi jos otan tisseille, niin joskus roiskahtaa paidalle ja rintsikoille.

Missä te oikein naitte kun sulla on vaatteet päällä kun annat huulihoitoa?

• s
        ruiskiss... kirjoitti:

Missä te oikein naitte kun sulla on vaatteet päällä kun annat huulihoitoa?

Itse usein olen ottanut poskeen baarin vessassa jolloin vaatteet on päällä. paita vedetty vain alas ja rinnat paljaana.

• Takaapäin sisään
        s kirjoitti:

Itse usein olen ottanut poskeen baarin vessassa jolloin vaatteet on päällä. paita vedetty vain alas ja rinnat paljaana.

baatin vessassa ensin suuhun ja sitten tyttö kontalle pönttöä vasten

• joli

Ex-miesystävä tykkäsi laueta suuhuni ja minä nielin kaiken, ja imin puhtaaksi kaiken lisäksi ;)

• Nella

Itse pidän suihinotosta ja spermasta sen verran paljon, että nielen aina. Ja mikä mielenkiintoisinta, eri miehillä on eri makuisia spermoja...mutta suosin siis nielemistä, jos suihinotosta puhutaan :)

• 20+3

Minä olen ottanut suihin monesti ja tykkään siitä, mutta koskaan en ole antanut laueta suuhuni.

Minua on arveluttanut se, miltä sperma maistuu. Onko muita niin kuin minä?

• Rinnoille

itekkään en ole uskaltanut antaa laueta suuhun. mielummin otan rinnoille

• Pallokala

Silloinen yyttöystäväni antoi minun mielellään laueta suuhun. Nieli myös, joskus harvoin osa meni väärän kurkkuun että meni köhimiseksi ja piti huuhdella vedellä tms alas.
      Kerran omassavessassa takaapäin jumpatessamme heitin lämpimät selälle kokeilu mielessä eikä hän pahastunut. Muuten toi ejakulointi keholle ei ollut se meidän tee kuppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5426
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3721
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2535
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2132
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2057
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163