VOI VOI;
Tuollaista käyttäytymistä saa vihreä aate aikaiseksi :(
SURULLISTA
Hyvinkään ampuja VIHREIDEN kannattaja
12
136
Vastaukset 12
- Persusta kuuluu.
Löysät lahkeessako trollilla jo ?
- hauhau
Ei ei, tietosi on väärä. Kyseessä on Kennel-liiton jäsen. Luin tiedon juuri Eläinsuojeluyhdistyksen sanomalehdestä.
- Perus-persuhan se
Voi, kun ottaa pojalla koville se TOSI TOSI YLLÄTTÄVÄ tieto, että ylpeä perussuomalainenhan tämä maastopukufriikki tietenkin oli.
- Onko vaatekaupoissa
nykyään pakko näyttää persujen puoluekorttia ennen kuin saa ostaa maastokuvioisia vaatteita?
-Nimim: Retkeilevä demari.
- metsän peikko
Vihreä luontokuvaaja selvästi, jos on naamioitunut maastoon.
- Jussuf (se sama)
Totta puhut, ollaan saman piirin jäseniä toverin kanssa.
Päätti näyttää persuille hieman vihreän piipertäjän kostoa.- Juuri niin..
totta
- Lochdubh
Ampuja tunnustautui itse täysin vapaaehtoisesti omassa fb-profiilissaan perussuomalaisten kannattajaksi, joten kovin "vihreäksi" en hänen aatettaan kutsuisi.
Teillä persuilla taitaa nyt olla kova paniikki päällä, enkä ihmettele.- FB - profiilissa oli
merkintä vihreiden ihailusta ja Haaviston kamppanjaan osallistumisesta, joten ÄLÄ yritä.
FAKTAT ON FAKTOJA - Fakta
FB - profiilissa oli kirjoitti:
merkintä vihreiden ihailusta ja Haaviston kamppanjaan osallistumisesta, joten ÄLÄ yritä.
FAKTAT ON FAKTOJAFakta on se, että perussuomalaisten kannattaja. Tämä tieto on mypös Facebookissa.
- Sori ei uskottaavaa
perussuomalaiset ei ammu ihmisiä.
- selvä tapaus
Noin nuori ja kaljuuntunut, Vastustaa ydinvoimaa ja kannattaa viherterrorismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498