Voisiko joku nyt jo noille tyypin kavereille neuvoa, että olisi aika laittaa Facebook-kaveruus katkolle. Varsinkin jos ystävä kallis itse poseeraa siellä profiilikuvassaan jonkun oikean tai airsoft-aseen kanssa, niin se antaa varsin ikävän vaikutelman tässä yhteydessä. Huhuu hyvinkääläiset ja lähikuntien vanhemmat! Lehdissä ei ole toistaiseksi kerrottu epäillyn nimeä ja Facebook-profiilin osoitetta, mutta nehän ovat täällä netissä jo erittäin laajasti tiedossa.
Fb-kaverit ja heidän läheisensä hoi!
10
657
Vastaukset
- sivuhuomio
Ja samalla kannattaa siivota myös kaikki tykkäykset tyypin statuspäivityksiin. Ei niissä nyt sinänsä ole mitään hullua, mutta miksi potkia itseään nilkkaan olemalla julkisesti Suomen uusimman ammuskelijan kaveriporukkaa, kun tuo hänen Fb-profiilinsa tosiaan ON julkinen.
- Mistä tunnet ystävän
Ja minkähän perkuleen takia?
Minun kaveri on minun kaveri, kävi mitä kävi!- sivuhuomio
Juu, tuo onkin juuri oikea asenne, kun on 18-19-vuotias nuori jätkä etsimässä seuraavaa opiskelupaikkaa tai töitä. Uskollisuus ampujalle vaan oman ja muiden elämän edelle...
- HAAHHG
Mitä helvetin väliä on jollain FASEBOOKILLLA???? MIHIN TÄMÄ MAAILMA ON MENNYT. TÄYSIN SEKAISIN.
- sivuhuomio
No on sillä niille kavereille itselleen aika paljon väliä, kun heidänkin profiilejaan ja profiilikuviaan nyt parhaillaan linkataan pitkin nettiä... Seuraavaksi alkaa soitella 7 päivää ym. julkaisut.
- junghans
Niin samaa mieltä. Nuoria ihmisiä ammutaan kaduille ja täällä jotkut FB-addiktit vajakit keuhkoaa suut vaahdossa jostain feisbuukkikavereista ja statuspäivityksistä. Voi hyvät lapsenlapset ja pahat isät mihin jamaan ihmisten arvomaailma ja käsitys asioiden tärkeysjärjestyksestä on mennyt.
Sairasta. - Pamia koneeseen
junghans kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Nuoria ihmisiä ammutaan kaduille ja täällä jotkut FB-addiktit vajakit keuhkoaa suut vaahdossa jostain feisbuukkikavereista ja statuspäivityksistä. Voi hyvät lapsenlapset ja pahat isät mihin jamaan ihmisten arvomaailma ja käsitys asioiden tärkeysjärjestyksestä on mennyt.
Sairasta.Mene ottamaan pari diapamia kun noin pahalta tuntuu.
- Didgeri Doo
Pamia koneeseen kirjoitti:
Mene ottamaan pari diapamia kun noin pahalta tuntuu.
kappas, eka facebookhörhö linjoilla.
- sivuhuomio
junghans kirjoitti:
Sairasta.No jos näitten nuorten vanhemmat ym. haluavat pistää pään pensaaseen ja viettää suruaikaa samaan aikaan kun alkaa kännykät soimaan haastattelupyynnöistä ja nuorten pyssyposeerauskuvia levitellään pitkin palstoja, niin mikäs minä olen sitä estämään. Olkaa hyvät vain.
- poliisitutkiiheidät
siellä on pyssykuvia monella hänen kavereistaan, näittekö sen, jonka etunimi alkaa T:llä. Kivääri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756