Muistan lukeneeni jostakin Jehovan todistajien kirjallisuudesta,että Jehovan todistajille ovat hengelliset suhteet tärkeämpiä kuin lihalliset suhteet ei-jehovan todistajasukulaisiin.Pitääkö tämä paikkansa?
Pitääkö paikkansa?
7
68
Vastaukset
- oaknvcå
KYLLÄ!
- Jjjjkl.
Mihin Raamatunpaikkaan se perustuu?
- 10 käskyyn
10 käskyyn."Kunnioita isääsi ja äitiäsi,että kauan eläisisit maanpäällä."Paitsi siinätapauksessa että jos isä/äiti on jättänyt lahkon nimeltä Jehovantodistajat.(lukee maidolla kirjoitettuna käskyriimin välissä.)
- "Lafka"
Niin sanotut "hengelliset suhteet" vartiotorni kielellä tarkoittaa lafkassa mukana olevia.
Tässä ei ole mitään tekemistä hengellisyydenkanssa.
Lafka= vartiotorni on epäjumala jolle sokeat uhraavat lapsiaan ja sukulaisiaan. - Mark. 10:29,30
Markus 10.luku:
29 Jeesus sanoi:
”Totisesti minä sanon teille:
Kukaan ei ole jättänyt taloa tai veljiä tai sisaria tai äitiä tai isää tai lapsia tai peltoja minun tähteni ja hyvän uutisen tähden
30 saamatta satakertaisesti nyt tänä ajanjaksona taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen ohella,
ja tulevassa asiainjärjestelmässä ikuista elämää
http://www.watchtower.org/fi/raamattu/mr/chapter_010.htm- 15
Markus 10.luku: 29 Jeesus sanoi: ”Totisesti minä sanon teille: Kukaan ei ole jättänyt taloa tai veljiä tai sisaria tai äitiä tai isää tai lapsia tai peltoja minun tähteni ja hyvän uutisen tähden
Tuossa ei puhuta mitään Vartiotorniseurasta ta mistään muustakaan uskonnosta. - 744747
Miksi laitat linnejä vt-seuran sivuille etkä suoraan raamattuun? Tajuatko että vt-seura ei ole jumalasta. jumala ei ohjaa sitä. seura vääristelee raamattua ja valehtelee. sinua on pissattu linssiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770