Onko kenellekään muulle käynyt vastaavanlaisesti? Olen joutunut syystä tai toisesta käymään useasti hänen vastaanotolla toimenpiteen vuoksi, oloni on todella kiusaa tunut
Ihastunut plastiikkakirurgiin
6
192
Vastaukset
- grow up
Ei tuo ole ongelma.Pidät vain turpasi kiinni ja pysyt asiassa.Vai oletko 14 vuotias kun puhut noin lapsellisia? Aikuinen osaa käyttäytyä (?)
- Provoko?
Miksi olet ylipäätänsä joutunut käymään hänen luonaan useasti. Hyvän kirurgin luulisi onnistuvan kerralla.
- anonyymi443
Otin hänen luonaan rintaimplantit ja olin koosta epävarma joten kävin sovittelemassa implantteja muutamaan otteseen. Kirurgi onnistui kerralla täydellisesti mutta näin pääsi käymään omille tunteille..
- grow up
Toivottavasti kirurgi tajuaa varoa sinua,vaikutat ongelmatapaukselta.
- anonyymi444
Olen keski-ikäinen parhaassa iässä nuoren plastiikkakirurgin mielestä
- sairaanhoitaja.
anonyymi444 kirjoitti:
Olen keski-ikäinen parhaassa iässä nuoren plastiikkakirurgin mielestä
Lääkärit kehuvat kaikkia asiakkaitaan.Olet ilmeisesti ns tunneköyhässä liitossa ja "maksat" kehuista ja luulet saavasi vastakaikua..Unohda teinimäiset aatokset ja ole ikäisesi tasolla.Jos ei onnistu..mene psykologille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069