Nyt kun tutkitaan missä syy syrjäytyneisiin nuoriin maassamme, pitää samalla muistaa että hoivan ja avun ulkopuolelle jätettävä kaikki jotka ovat syyllistyneet muiden vahingoittamiseen. Se, että menee huonosti ei oikeuta vahingoittamaan muita. Pahimpana esimerkkinä tämä Hyvinkään tapaus. Tälle ja muille on massamme paikka nimeltä rangaistuslaitos. Ei nyt, eikä jatkossakaan on pidettävä pahat ja hyvät syrjäytyneet erillään. Väkivallantekoihin ja muihin rikoksiin ei kukaan pakota.
Toivon tälle hepulle elinkautista ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen. Henkilöön kohdistuvat rangaistukset aivan liian lieviä Suomessa.
------------
Hyvinkään ampuja keskeytti opinnot ja armeijan
Julkaistu: 27.05.2012 16:16, päivitetty: 27.05.2012 17:47
Hyvinkään epäilty ampuja oli keskeyttänyt sekä armeijan että opinnot.
Armeijan keskeyttämisen vahvistaa keskusrikospoliisin tutkinnanjohtaja Mika Ihaksinen.
Iltalehden mukaan mies aloitti varusmiespalveluksen tammikuussa, mutta keskeytti sen hiljattain.
Tätä ennen mies opiskeli Hyvinkäällä Hyrian ammatillisessa koulutuskeskuksessa luonnonvara-alaa, mutta hän jätti koulun kesken viime keväänä, kertoo Hyrian toimitusjohtaja Jarno Tuimala.
-------------
Hyvinkään tappaja syrjäytynyt paha nuori
7
275
Vastaukset
- Olen vihainen
Ei keskeyttänyt armeijaa, väärä tieto. Oikaistu tänään uutisoinnissa.
Uhri itsekin tämä ampuja, älkää tuomitko, tuomitkaa teko. Minä ainakin tunnen syvää sääliä, sekä ampujaa että hänen lähipiiriään kohtaan. Syy:yhteiskunnan mädänneisyys kaikkine ahneine ihmisine sekä politiikot jotka pitää huolen vain omista eduistaan ja niiden säilymisestä. Totuus on, että vammaiset, sairaat, syrjäytyneet sekä vanhukset on heitteillä tässä hyvinvointivaltiossa. He joilla on oikeasti valta parantaa olosuhteita, eivät tee mitään oikeasti. Vain aikovat!- 13+17
itse ainakin tuomitsen murhaajan alimpaan helevettiin. se oli hänen oma vihamielinen ratkaisunsa ja tekojensa mukaisesti hän ei ole minulle muuta kuin murhaaja. murhaajan pitää ehdottomasti menettää vapautensa lopuksi elämäkseen ja joutua myös korvausvastuuseen. hänelle kuuluu myös moraalinen vastuu teoistaan.
tästäkään joukkomurhasta ei voi syyttää kuin tekijää. hän ei ole kenenkään uhri. hän on murhaaja. hän olisi murhannut oli hänellä millaiset olosuhteet tahansa. sellaisia murhaajat ovat, eivät he toimi järjen ja empatian mukaan.
miten tuollaisia potentiaalisia murhaajia voisi muka auttaa ennen tekoja? ei mitenkään. lahjakas ja menestyvä nuorihan hän oli. hänellä oli kaikki edellytykset yrittää elää normaalia elämää murhaamatta muita ihmisiä.
hän valitsi toisin, joten nyt hän on joukkomurhaaja.
- mitä muutakaan?
Tuollainen "syrjäytynyt" pitäisi nyt syrjäyttää kaasukammioon.
Miksei ne koskaan ammu kukkahattutätejä ja niiden jälkeläisiä? - Juha82222222
Joo säälin tyyppiä mutta samalla vihaan koska meni teloittamaan ihmisiä.
Käsittämätöntä.
Eikä pelkkä syrjäytyneisyys voi olla suurin syy näillä ampumisille koska muutenhan kaikki maamme syrjäytyneet nuoret alkaisivat tappamaan ihmisiä.
Itsekin olen pahasti syrjäytynyt enkä koskaan ole syyllistynyt edes tappeluun. - Joo näin on
Nimi on enne.
Se ei ole rangaistuslaitos vitun määly,
vaan vankeinHOITOlaitos. Eli VAHO.
Kertoo jo nimi tarpeeksi joten se siitä. - ffdgbdfrt
Ei se sitä katso, onko syrjäytynyt!
Ei ne kouluampujatkaan sitä olleet. Olivat vain kandinaatteja syrjäytyneiksi.
Kunnon anhedonian ja apatian alta ei ketään tapeta. Itsemurhakin on melko mahdotonta. - ammutaankomunairti
Joo niin sen täytyy olla. Että jos keskeyttää armeijan, niin jotain vikaa täytyy olla päässä. Tai opinnot. Varsinkin luonnonvara opinnot. Silloin ei muuta kuin kunnon syyniin, rahat pois ja putkaan eka pariks yöks miettiin.
Terveisin Lihaksinen ja Tuimajunnu
Ps. Jos nuori syrjäytyy, niin sitä täytyy ampua vasempaan jalkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224