Nyt on 6päivää rintojen suurennuksesta ja kaikki mennyt paremmin kuin osasin odottaa ja pelätä!
Päädyin menemään viron puolella koska useampi tuttavani oli siellä käynyt ja heidän kokemuksensa ja tuloksensa puhuivat enemmän puolestaan kuin tämän foorumin pelottelut.. ;)
Toimenpide kaikenkaikkiaan maksoi noin 3700,- sisältäen kaiken. Tutkimukset ennen tallinnaan menoa ja tallinnan päädyssä kaikki, kyydit, yöpymiset, syöpymiset etc.
10.30 Satamassa odotti taxikuski nimikyltin kanssa ja matka klinikalle kesti 15min. Siellä sain oman potilashuoneen heti ja suht nopeasti pääsin ensin keskustelemaan anestesilääkärin kanssa nukutuksesta jonka jälkeen odottelin hetken ja sitten pääsin leikkaavan kirurgin juttusille. Hän katsoi rintani vielä ja pysyimme täysin siinä suunnitelmassa mikä oli suomen konsultoinnissa jo valittu. Kirurgi kyllä sanoi että jos haluan isommat implantit on se mahdollista mutta koko ei ollut minulle se tärkein asia joten pysyin koossa minkä olin jo valinnut. Samalla sain suunkautta otettavat kipulääkkeet ja sitten menin huoneeseeni vielä hetkeksi odottamaan.
13.00 Sitten tuli kutsu leikkaussaliin. Kävelin sinne ja asetuin pöydälle. Kolme hoitajaa pyöri siinä vaiheessa ympärilläni ja yksi heistä oli anestesialääkäri joka by the way oli syötävän näköinen mies.. Nainen kuin nainen olisi halunnut nukahtaa hänen käsittelyyn.. ;) Olo oli rento kun aloin vaipua uneen..
14.00 Seuraavaksi heräsin huoneestani, teippaukset tissien ympärillä. Operaatio oli nopea, kaikenkaikkiaan meni noin tunti että olin leikkaussalista takas omassa sängyssä potilashuoneessani. Olo oli tietenkin hetken hiukan sekava mutta nopeasti se siitä selkeni. En joutunut pyytämään mitään ylimääräsiä kipulääkkeitä missään vaiheessa. Kolme tuntia makoilin suht paikallani, join vettä ja yksi nestepussi meni suoneen. Alakerran ravintolasta tilasin ruoat mikä oli aika luxusta kun sai itse valita menusta mitä vain, otin alkusalaatin ja pääruoaksi pihviä ja tämä sisältyi myös hintaan ei siis mitään printeistä hirveää sairaalaruokaa ;)
Sen jälkeen menin hoitajan kanssa vessaan ja katsoimme alkaako huippaamaan vai pysynkö pystyssä. Hyvin meni ja lähdinkin heti seuralaiseni kanssa käytävälle kävelemään sekä pihalle ottamaan happea. Illalla yhdeksän aikaa laitettiin yötä varten kipupiikki persuksiin ja annettiin unilääke sekä pöydälle jätettiin yksi kipulääke jos herää yöllä kovaan kipuun. Itse en sitä tarvinnut vaan otin sen sitten aamulla kotimatkaa ennen aamupalan yhteydessä. Nukuin yöllä 6h yhteen putkeen jonka jälkeen heräsin vessaan.
7.30 Aamulla söin oikein loistavan aamupalan ja tapasin kirurgin. Teipit poistettiin ja tukiliivit laitettiin päälle. Ostin ne sieltä. maksoi 30e. Samoin ostin sieltä arpivoiteen.
Laivamatka meni hyvin. Otimme hytin ja kävimme taxfreessä ostoksilla. Automatka kotiin kesti 2h ja sekin meni hyvin. Tietenkin töyssyt hiukan tuntuivat mutta ei mitenkään liian paljon. Kyllä sen kestää ;)
Seuraavan päivän vain makasin ja lepäsin kotona.
Mutta seuraavana päivänä olo oli jo niin loistava että menin töihin tekemään puolikkaan työpäivän. Samoin seuraavina päivinä. Eli en sairastellut kuin yhden kokonaisen päivän kotona. työni ei ole fyysisesti raskasta eli pystyin heti palaaman töihin. Huomenna onkin jo normaali 8h työpäivä. Joka pv on ollut parempi olo. Särkyjä ei ole tosin olen syönyt säännöllisesti lääkkeitä. Yöt olen nukkunut hyvin vaikka normaalisti en nuku selälläni. Ensimmäisinä päivinä tarvi apua mm että pääsi sängystä ylös mutta sekin menee jo täysin omin voimin. Joka pv kädet nousee enemmän ja enemmän ja pukeminen onnistuu jo täysin itse. Eli kaikki mennyt todella paremmin kuin odotin jee!
Huomenna menen "poistamaan" tikit eli solmut leikataan pois ja annetaan tikkien sulaa itsestään pois. En mene suorittamaan sitä "suomen vastaanotolle" vaan teen sen kotikaupungissani mutta lupasin lähettää muutaman kuvat tisseistäni suomen päähän..Jälkitarkastukseen sitten menen tietenkin heidän luo.
Itselleni laitettiin 2.5desiä per tissi ja lihaksen päälle. Pyöreä implantti. Tällä hetkellä olen todella tyytyväinen (tiedostaen että vielä on turvotusta) malli ja muoto on symmetriset. Ihanat luonnolliset ja sopusuhtaset vartalooni. Ihmiset ketkä ei tästä tiedä ei ole tämän viikon aikana kiinnittänyt tisseihin huomiota eli ei ole kyse megatisseistä. Kuppikoko on nyt noin 75B.
Jätän tarkotuksella pois firmat ja klinikat ja leikkaavan kirurgin ettei minua heti mustamaalata mainospelleksi.. ;)
Zemppiä kaikille ketkä asiaa suunnittelee =)
Viikko rintojen suurennuksesta
18
185
Vastaukset
- Hyvin meni!! =)
Hups syöpymiset :D hehhehe siis SYÖMISET! :D
- hmmm m
vai että luxusta....
- luuuuuksuuus
Yleensä laatiksen tytöt kirjoittavat juuri viikon kuluttua oletetusta toimenpiteestä ja muistavat mainita sapuskat.Parempi onkin että kirjoittavat, sillä mainospellen laatiskehut ovat tyypin puutteellisesta sanavarastosta ja naiseksi eläytymisen vaikeudesta johtuen heikkotasoisia.
- Eiomena...
Huomaa, että kondiittori itse on asialla. Ilmaismainontaa kuten aina. Yhtä pettämätön tyyli kuin mainospellellä itsellään. Se sun oma leikkaus oli muuten 1 v sitten ei viikko sitten :)
- Hyvin meni!! =)
Voi teitä. Ihan oikeasti en ole mikään mainospelle :D Miten te leimaatte kaikki sellaisiksi! :D
Jos joku haluaa kuulla tarkemmin tai on kysymyksiä niin laittakaa s.postiosotteenne niin kirjotan mielelläni suoraan s.postiin niin pysytään asiassa eikä tarvi täällä leimautua!
Ei voi kun nauraa teiän sairailla luuloillenne :D :D
Näköjään vain ne ketkä kertoo epäonnistuneista leikkauksista eivät ole mainostajia :D- naurattaa juu
Joo,hyvä idea mainostaa suoraan sähköpostilla niin ei palstaa enemmän lukevien huomiot pääse sekoittamaan.Hyvä meininki.Onko asiakkaista tosiaan noin kova pula?
- Palstailija
Yleensä juuri mainospelle esiintyy asiakkaana ja kirjoittaa käyttäneensä muita kuin omia palvelujaan ja kaikki on sitten mennyt niin perusteellisesti pieleen. Siksi tämän palstan uskottavuus ja luotettavuus on mennyt.
- Eiomena...
Et ole mainospelle. Olet kondiittori, joka pitää mainospellen firman konsultaatiot. Olisi vähintään reilua kertoa, että asiantuntemuksesi perustuu siivoamiseen proffalla eikä monipuolisista tehtävistä rintaleikkaus ja rintaimplantt asiantuntijana. Laita vaan taas sun meili osoite. Sitten ei tarvitse jättää kertomatta klinikkaa ja kirurgia, vaikka kyllähän tuo luxus jo sen paljasti. Kivasti käytät aina noita hymiöitä.
- ölkjhbg
ihan selkeää mainontaa, tuskin kenelläkään on noin mansikan makuisia muistoja leikkauksesta
- C'moon
Oma suurennusleikkaukseni kolme vuotta sitten sujui kyllä todella mansikan makuisesti eli kyllä niitä tapauksia löytyy ketkä ei kaikesta valita ja itke. Oletteko te noin kateellisia ihmisille keillä leikkaukset sujuu hyvin ja ilman ongelmia? Niin suomalaista käytöstä.. Toisen puolesta ei voi olla onnellinen.
- Papa66
C'moon kirjoitti:
Oma suurennusleikkaukseni kolme vuotta sitten sujui kyllä todella mansikan makuisesti eli kyllä niitä tapauksia löytyy ketkä ei kaikesta valita ja itke. Oletteko te noin kateellisia ihmisille keillä leikkaukset sujuu hyvin ja ilman ongelmia? Niin suomalaista käytöstä.. Toisen puolesta ei voi olla onnellinen.
C`moonilta meni pointti ihan pikkasen ohi. Kyse ei ole siitä voiko leikkaus mennä lutuisesti,tai olemmeko iloisia muiden onnistumisista, vaan siitä että tietty firma on pilannut keskustelupalstojen luotettavuuden sekä haukkumalla muita,että kehumalla itseään.Tyylit ja keinot ovat silmänsä avanneelle vakilukijalle helppo tunnistaa..Luulisi että olisi ihan jokaisen etu, ettei tänne kertoiltaisi satuja.
- Familiar
Papa66 kirjoitti:
C`moonilta meni pointti ihan pikkasen ohi. Kyse ei ole siitä voiko leikkaus mennä lutuisesti,tai olemmeko iloisia muiden onnistumisista, vaan siitä että tietty firma on pilannut keskustelupalstojen luotettavuuden sekä haukkumalla muita,että kehumalla itseään.Tyylit ja keinot ovat silmänsä avanneelle vakilukijalle helppo tunnistaa..Luulisi että olisi ihan jokaisen etu, ettei tänne kertoiltaisi satuja.
Leikkaukseni ja parantuminen sujui hyvin ja olen onnellinen niiden puolesta, joilla menee yhtä hyvin. Allekirjoitan kyllä Papa66 kommentit siitä, että vakilukijan karvat nousee pystyyn tietyn tyylisiä viestejä lukiessa. Olin yhteydessä useampaan paikkaan ennen leikkaustani ja tietyt hymiöt, luksukset ja sapuskojen hehkuttaminen kuulostaa tutulta. Itse olen kehunut nimelläkin paikkaa, jossa oma leikkaukseni tehtiin, mutta en ikinä käyttäisi noin paljon aikaa kirjoittaakseni tarkkaan ja laveasti käyttämäni yrityksen valttikorteista. Tässä tapauksessa valttikorttina tuntui olleen sapuskat.
- ,,,
Familiar kirjoitti:
Leikkaukseni ja parantuminen sujui hyvin ja olen onnellinen niiden puolesta, joilla menee yhtä hyvin. Allekirjoitan kyllä Papa66 kommentit siitä, että vakilukijan karvat nousee pystyyn tietyn tyylisiä viestejä lukiessa. Olin yhteydessä useampaan paikkaan ennen leikkaustani ja tietyt hymiöt, luksukset ja sapuskojen hehkuttaminen kuulostaa tutulta. Itse olen kehunut nimelläkin paikkaa, jossa oma leikkaukseni tehtiin, mutta en ikinä käyttäisi noin paljon aikaa kirjoittaakseni tarkkaan ja laveasti käyttämäni yrityksen valttikorteista. Tässä tapauksessa valttikorttina tuntui olleen sapuskat.
Hieman uskomattomalta tuo teksti kuulosti sillä se oli lähes sama jonka kirjoitin tänne vuosia sitten. Joitakin pikkumuutoksia tekstissä oli joten en voi olla varma oliko teksti fiksattu vaiko todellisesta kokemuksesta kertomus ja kokemus todellakin noin samankaltainen. Tuo "alakerran ravintolan" pihviateria pisti miettimään. Jos ollaan käyty Artiaclinickilla niin sitten se voisi pitää paikkansa, Fertilitaksessa oli ainakin silloin aikanani tavanomaista sairaalaruokaa. Tuo että heräsi omasta huoneestaan osoittaisi että kyseessä on muu kuin em. sairaala koska sairaalassa on heräämö jossa ollaan jopa muutama tunti ennen kuin siirretään omaan huoneeseensa. Eihän näistä kirjoituksista oikein tiedä, mutta toisaalta tällä ollaan liian herkkänä myös oletetuille "mainosteksteille" koska mainospellet ovat juhlineet täällä liian kauan.
- ........
Olen samaa mieltä yllä olevan kirjoittajan kanssa.
Onko noi kaksi klinikkaa siis toinen the lookin käyttämä ja toinen laatukirurgian?
Työkaverini kävi puolivuotta sitten laatukirurgian kautta ja hän kertoi myös siitä ettei herännyt heräämössä vaan jo leikkausalissa ja siitä siirrettiin heti omaan petiin huoneeseen. En muista klinikan nimeä mutta oli kuulemma hyvin pieni ja iso kompleksitalo. Virossa siis.
Täytyy tunnustaa että hiukan kateellisena olen katsellut työkaverini uusia tissejä.. :D Ehkä itsekin uskaltaudun kun olen saanut seurata niin läheltäni toipumisprojektia. Firmaa en tosin ole edes miettinyt vielä.
Paljon olen kyllä tätä palstaa lukenut ja senverta olen kiinnittänyt huomiota että monet firmat haukutaan ja tietyt lääkärit/kirurgit suoraan nimien kera mutta nykyään ei samat nimet enää työskentele kyseisillä firmoilla eli ei ole varmaan paljon luottamista tämän forumin vanhempiin kertomuksiin =)
Itse haluan ainakin uskoa että tämän aiheen kirjottaja on tavallinen kuluttaja ja hän halusi jakaa vain positiivisen kokemuksen täällä muiden kanssa. Tämä palsta kun on aika negatiivinen kun kaikki haukutaan. Mikäli tarinareissu on totta niin kiva kuulla ettei kaikkien reissut ole aina katastrofeja ja parantuakin voi nopeasti!- kertokaas
Onko tämä teidän "tietty firma" ja "mainospelle" siis niin huono firma että kaikki heidän kauttaan tapahtuvat operaatiot epäonnistuvat vai miksi kaikki hyökkää sitä vastaan? Onko teillä ketkä kirjotatte kyseisestä firmasta , huonoja kokemuksia henk kohtasesti? Vai oletteko vain niitä kestkä itse vastustaa kaikenmaailman kauneusleikkauksia ja sen takia kirjottelette täällä?
Itse olen soittanut muutamaan eri paikkaan ja huonoimman asiakaspalvelun sain tampereen päädystä.................. Pelkkä puhelin keskustelu riitti tekemään valinnan että sen paikan unohdan täysin. Eli ei ne muutkaan paikat täysin takuuvarmoja ole. - maitoeisovikaikille
kertokaas kirjoitti:
Onko tämä teidän "tietty firma" ja "mainospelle" siis niin huono firma että kaikki heidän kauttaan tapahtuvat operaatiot epäonnistuvat vai miksi kaikki hyökkää sitä vastaan? Onko teillä ketkä kirjotatte kyseisestä firmasta , huonoja kokemuksia henk kohtasesti? Vai oletteko vain niitä kestkä itse vastustaa kaikenmaailman kauneusleikkauksia ja sen takia kirjottelette täällä?
Itse olen soittanut muutamaan eri paikkaan ja huonoimman asiakaspalvelun sain tampereen päädystä.................. Pelkkä puhelin keskustelu riitti tekemään valinnan että sen paikan unohdan täysin. Eli ei ne muutkaan paikat täysin takuuvarmoja ole.Pysytäänpäs nyt faktoissa..eli mainospelle on se joka hyökkää.Ja palstalaiset ovat vuosien ajan yrittäneet saada valheita oikaistuiksi ja mainostamisen loppumaan.Mainospellen firman vika paljastuu siinä vaiheessa kun pitäisi korvata jotain.Firma sanoo että kirurgi on vastuussa, eli heidän "takuullaan" voi pyyhkiä..
- Turvallisuusontärkei
Suomessa ei leikata pikku klinikoilla vaan turvallisissa puitteissa Jos oikeasti on totta, ettei jossain paikassa ole leikkauksen jälkeistä tarkkailua heräämössä niin suosittelen kiertämään sellaiset paikat kaukaa! Edesvastuutonta!
- lukutaito
Moni uudempi lukija ei tajua mainospellen kirjoittamien propagandaviestien valtavaa määrää.Niitä on ollut vuosien aikana varmaankin tuhansia eri palstoilla.Mutta koska niistä on suurin osa poistettu asiattomina, niin uusi lukija ei niistä tiedä.Monesti yhdessä ketjussa on ollut sama viesti yhä uudelleen copypastettuna.MIkäli haluaa tutustua kirjoitustyyliin,niin seuraavassa ketjussa on sitä sitten tuutin täydeltä http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1545361/hampaiden-valkaisuaineet/sivu3/ Siitä voi katsoa millä sinnikkyydellä ja tyylillä omaa agendaa jankutetaan vaikka oikeat ammattilaiset ampuvat väitteet järjestelmällisesti alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770