Raamattu kyllä ennusti, että ihmiset tulisivat epäilemään sen sanaa, mutta minulla on looginen argumentti raamatun totuuden puolesta:
1. Raamattu sanoo, että se on jumalan sanaa
2. Jumalan sana on aina totta
3. Täten raamattu on myös totta
4. Seurauksena raamattu on jumalan sanaa
5. Ja koska jumalan sana on aina totta
6. Raamattu on aina totta
Einsteinkin uskoi jumalaan. Evoluution mukaan olemme kaikki apinoita, mikä ei selvästikään ole totta, joten raamattu on totta. Ette oikeasti usko edes ateismiin, vaan olette vain jumalalle vihaisia. Ateismi ja darwinismi ovat surkeasti tekaistuja uskontoja. Maailmankaikkeus on selvästi luotu älykkäällä suunnittelulla ihmistä varten eikä sattumalta. Jos ateistien vaatimukset abortista ja homojen avioliitoista menisivät läpi, kohta kaikki ihmiset olisivat homoja ja kaikki lapset abortoitaisiin, jolloin ihmiset kuolisivat sukupuuttoon.
Ateismi on Jumalaa pilkkaava uskonto
27
327
Vastaukset
- Olly
:DDDDDD
> Jos ateistien vaatimukset abortista ja homojen avioliitoista
> menisivät läpi, kohta kaikki ihmiset olisivat homoja ja kaikki
> lapset abortoitaisiin, jolloin ihmiset kuolisivat sukupuuttoon.
Nuo teikäläisten seksifantasiat eivät lakkaa hämästyttämästä.- Hasse J.
Typeryydessään kiinnostavaa on myös se, että aloittaja kuvittelee vain heteroiden haluavan lapsia.
Ja vaikka Suomessa on tällä hetkellä mahdollisuus avioliittoon vain mies-naispareilla (bi-seksuaalit eivät tietenkään tulleet aloittajan mieleen), niin siitä huolimatta kaikki eivät ole täällä heteroita. Miten ihmeessä sitten kaikki yhtäkkiä muuttuisivat homoiksi, jos pieni vähemmistö saisi tasavertaisen oikeutensa mennä naimisiin... - uskis12345
Hasse J. kirjoitti:
Typeryydessään kiinnostavaa on myös se, että aloittaja kuvittelee vain heteroiden haluavan lapsia.
Ja vaikka Suomessa on tällä hetkellä mahdollisuus avioliittoon vain mies-naispareilla (bi-seksuaalit eivät tietenkään tulleet aloittajan mieleen), niin siitä huolimatta kaikki eivät ole täällä heteroita. Miten ihmeessä sitten kaikki yhtäkkiä muuttuisivat homoiksi, jos pieni vähemmistö saisi tasavertaisen oikeutensa mennä naimisiin...Nyt puhut kyllä ihan täyttä sontaa! Asia menee näin:
1. Homoille annetaan oikeus avioliittoon
2. Kaikki muuttuvat homoiksi
3. Pedofilia sallitaan
4. Avioliitto eläinten kanssa sallitaan
5. Avioliitto elottomien asioiden (kivien ym.) kanssa sallitaan
6. Ihmiset kuolevat sukupuuttoon
7. Suuri asteroidi putoaa maahan
8. Aurinko räjähtää
9. Galaksimme surkastuu
10. Koko maailmankaikkeus kokee ennenaikaisen lämpökuoleman
Kannatatko itse muka maailmankaikkeuden tuhoamista? - ,..,
uskis12345 kirjoitti:
Nyt puhut kyllä ihan täyttä sontaa! Asia menee näin:
1. Homoille annetaan oikeus avioliittoon
2. Kaikki muuttuvat homoiksi
3. Pedofilia sallitaan
4. Avioliitto eläinten kanssa sallitaan
5. Avioliitto elottomien asioiden (kivien ym.) kanssa sallitaan
6. Ihmiset kuolevat sukupuuttoon
7. Suuri asteroidi putoaa maahan
8. Aurinko räjähtää
9. Galaksimme surkastuu
10. Koko maailmankaikkeus kokee ennenaikaisen lämpökuoleman
Kannatatko itse muka maailmankaikkeuden tuhoamista?Muuten hyvä ja looginen lista, mutta ensimmäisenä pitää tietenkin olla heteroiden avioliitto Se on se mistä kaikki sairas on saanut alkunsa.
- Kalapagos (ei kirj.)
Itse oletin tämän olleen parodiaa, mutta välillä vaikea erottaa aitoa fundista parodiasta. Alun todistelu on mm. niin köppäinen, että oletin vitsiksi?
- 17+2
Tuo alun kehäpäätelmä on yksi yksinkertaisimmista kehäpäätelmä esimerkeistä, joita netistä löytyy. Sen lisäksi tässä on argument from authority, strawman, false dilemma, slippery slope ym. loogisia virhepäätelmiä. Luultavasti joku on vaan ihan vitsillä kerännyt kaikki typerimmät argumentit yhteen. Tai sitten ei. Tässä näkee ihan elävän esimerkin Poen laista. Koskaan ei tiedä, kuka on fundamentalisti ja kuka vitsailee.
- ssssssaaaae
"Einsteinkin uskoi jumalaan."
http://www.relativitybook.com/resources/Einstein_religion.html
Albert Einstein: "Sanana Jumala on minulle vain ihmisen heikkouksien ilmaisu ja tuote. Raamattu on kokoelma kunnianarvoisia mutta alkukantaisia legendoja, jotka ovat joka tapauksessa melko lapsellisia."
"Minulle juutalainen uskonto kuten kaikki muutkin uskonnot on mitä lapsellisimpien taikauskojen ruumiillistuma." - vcxcvcvxb
Päättelysi on aivan kelvotonta. Annan esimerkin miksi:
1. Minä sanon, että yksi on vähemmän kuin kaksi. - No juu ei
Vaadimme parempia trolleja.
Kirjoittaisit edes yhdyssanat erikseen kuten oikeat tosiuskovat, niin voisi mennä
paremmin lävitse... Ps. Einsteinille jumala ei tarkoittanut samaa kuin mitä se tarkoittaa Juutalaisille tai Kristityille.
Paremminkin hänen jumalansa oli luonto ja maailmankaikkeus itsessään. Ei mikään henki tai tietoinen olento.- LookAtYou
Tämä mies on kanssasi samaa mieltä:
http://www.youtube.com/watch?v=v1PBptSDIh8 - 10+10
Oletteko te niin täysiä idiootteja, että ette tajunneet tämän olevan vitsi?
- ,..,
Älä nyt valehtele, sinä puhuit aluksi täyttä TOTUUTTA.
Hehheeeeeeeee....siinä oikein laadukas trolli!
Bullshittiä koko aloitus.
- aallon ratsastaminen
Voimakas ärsyke aikaansaa voimakkaan reaktion ja voimakas reaktio aikaansaa voimakkaan ärsykkeen.
Pitääkö tämä väite paikkansa? aallon ratsastaminen
29.5.2012 23:04
>>>Voimakas ärsyke aikaansaa voimakkaan reaktion ja voimakas reaktio aikaansaa voimakkaan ärsykkeen. Pitääkö tämä väite paikkansa?- satuolentokone
"1. Raamattu sanoo, että se on jumalan sanaa"
Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Raamattu on Jumalan sanaa?
Ja mitä "Jumalan sanalla" tarkoitetaan - onko kaikki teksti Jumalan suoraa sanelua vaiko Jumalan inspiroimaa?
"2. Jumalan sana on aina totta"
Eikä ole. Jumala sekä itse valehtelee suoraan päin näköä eräille Raamatun hahmoille, että siellä kerrotaan Jumalan valehdelleen.
"3. Täten raamattu on myös totta"
Yksi asia Raamatusta jopa on totta. Se on se, että on olemassa kirja jonka suomenkielinen nimi on Raamattu. - Kalapagos (ei kirj.)
"Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Raamattu on Jumalan sanaa?"
Erinomainen kysymys. Sitä ei itsekään aina osaa kyseenalaistaa kaikkia kristinuskon kliseitä, mutta tosiasiassa varmaan pitäisi kyseenalaistaa jokainen kristinuskoon liittyvä väite.
"Jumala sekä itse valehtelee suoraan päin näköä eräille Raamatun hahmoille, että siellä kerrotaan Jumalan valehdelleen. "
Tämäkin on totta, mutta harvoin Jumalaa väitetään valehtelijaksi tai huomataan kyseinen tosiseikka.
Tämän lisäksi esimerkiksi 10 käskyä, kuten me sen tunnemme ei ole sellaisenaan totta. Niitä käskyjä, jotka meille on opetettu ei koskaan hakattu kiveen edes Raamatun mukaan. Kiveen hakatut 10 käskyä olivat eri kuin, mitä meille on kerrottu. Teen varmaan aiheesta joskus aloituksen, mutta jos jotain kiinnostaa niin tässä video aiheesta.
http://www.youtube.com/watch?v=pkCJ8rb8Grw - zyrt
Loistavan hieno teksti! Parodioit hienosti kolmea palstan uskista, eli Samia, Jaakobia ja Eskoa. Pointsit tästä:)
- HAHAHA!
Käypäs vetämässä parit psilosybiini sienet naamaan...tai ota muutama hitti DMT:tä niin johan rupeaa uskosi rapistumaan ja filosofiasi kehittymään :)
- Tröllölölöö
Huono trolli.
Mielestäni tämä ei ole ollenkaan huono trolli, vaan parodioi monia kristittyjen tekemiä argumentteja. Varsinkin tuo kehäpäätelmä, jonka mukaan raamattu todistaa jumalan ja jumala todistaa raamatun on väite, jota kuulee monien kristittyjen esittävän uskonsa tueksi.
- hmmmmmm
Ateisti ei pilkaa ketään hän on vain realisti! Ja raamattu hauska kirja, todisteitahan 1 leivän muuttumisesta 10:neksi ei ole!
- Kannatanedellistä
OLet varsin oikeassa:
1. Raamattu on totisesti Jumalan sanaa ja toteutuu tarkalleen
2. Jumalan sana on aina totta. Se on koeteltua sanaa ja siinä on voimaa!
3. Raamattu on täyttä totta
4. Maailmankaikkeus on luotu Jumalan sanalla
Evoluutioon uskovat uskovat olevansa apinoita ja eivät tiedä kenelle ovat vihaisia.
Ateismi ja darwinismi ovat apinauskoisten kuolevia ajatuksia, jotka ovat hyvin pian tiensä päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930