Pitääpäs kysyä tietävämmiltä, josko joku osaisi arvella missä vika.
Auto on 1985 Nissan (Datsun) 720 King Cab, elikkäs juurikin se tuplalamppuinen vanha korimalli. 2.5 diesel, 5-vaihteinen, neliveto ja lukkoperä. Probleemana on perän huuto kun nopeus nousee yli 45-50km/h:n. Vapaalla lasketellessa ei kuulu mitään, eikä moottorijarrulla. Ääni kuuluu pahiten lähes tasakaasulla ajaessa. Alhaisemmilla nopeuksilla perä hiljenee täysin kun antaa enemmän syöttöä, vasta yli 80 nopeudesta kovemmassa kiihdytyksessa kuuluu vähän ulinaa. Mutta kun laskee tasakaasulle, alkaa hirveä hieman kahiseva ulina.
Käytin perän peltiluukun auki. Öljyt oli siistit, ei yhtään lastua eikä edes hilettä joukossa, silmämääräisesti kaikki ehjää ja käsin kokeilemalla ei välyksiä. Rattaissa ei vaurioita tai syöpymää, hieman normaalia kiillottumista kosketuskohdissa. Muu voimansiirto toimii moitteetta ja hiljaisesti.
Mistä voisi johtua, väärät välykset, laakeri(pitäisi kai kuulua kokoajan), vai vaan kulunut jostain syystä kauttaaltaan? Ostin auton sen ensimmäiseltä yritysomistajalta vain 164tkm ajettuna, ja tuntuisi hieman oudolta että perä olisi noille kilometreille ns. lopussa. Lisäksi auto huollettu uudesta asti huolto-ohjelman mukaan Nissanilla.
Datsun-Nissan King Cabin perästä
Datsan
1
754
Vastaukset
- Dom Perignon
Vetoakselin / akselien laakeri(t)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841265
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321132- 571097
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89467Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38346