Ma: heräsin 10.00 menin sossuun, sain 300€ rahaa.Katsoin putkeen kaikki Tankki täyteen jaksot ja juotiin koskenlaskijaa.
Ti: em muista täsät päivästä mittää.
Ke: Voitin Kenossa 200 ja ostin uuden asuntovaunun koiralle.
To: menin baariin. join viskiä ja söin pähkinöitä. illalla rillattiin.
Pe: katsoin putkeen kaikki Poliisiopistot , naurettiin ja juotiin kaljaa ja syötiin täytekaakkua.
La: kävin anttilassa ja ostin sortsit ja partakoneen.
illalla mökillä saunottiin 4h ja uitiin ja ryypättiin olutta ja katottiin putkeen eastwoodin trilogia.
Su: ajattelin mennä kirkkoon... mutten sitte menny.
kävin sirkuksessa ja lapset nauroi itsensä kipeiksi kun pellellä oli samanlainen nenä kun isällä.
että eipä ole hurraamista työttömällä kolmevitosella maan ylpeydellä.
Rankka viikko työttömällä
nero sorvaaja
4
62
Vastaukset
- ja asia oli....
ja asia oli....
- Oravamies
Veikkaan että asia oli:hajotkaa oravanpyöräänne.
Tälläistä ainakin olin lukevinani rivien välistä. - Marsu-Pilam
Oravamies kirjoitti:
Veikkaan että asia oli:hajotkaa oravanpyöräänne.
Tälläistä ainakin olin lukevinani rivien välistä.Sama etijäinen tuli miullein.
- ,....0+?
ettei olis provo ?
pahasti haiskahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760